tirsdag, august 31, 2010

Kapitel 58

De var lige kommet tilbage fra studiet og hjem til hotellet igen. Klokken var omkring 22.30, og de alle var i godt humør. Det var ikke fordi, der var sket noget særligt eller specielt den dag; det havde bare været en god dag.
”Pssst… Chrizza!”, hviskede Bill bag hende, da de gik ud af elevatoren på deres etage. ”Psst”, udbørd han igen, og hun vendte sig hemmelighedsfuldt om og kiggede interessant på ham. Han smilede bare sødt til hende, og lagde armen rundt om hende. De sagde ikke noget, før de stoppede op foran Bills hotelværelse. Det første værelse på gangen. Bill stillede sig overfor hende og smilede. ”Vil du med ind lidt?” spurgte han lavt; ikke hviskende, men meget lavt.
”Bill… jeg ville gerne, men jeg skal altså også nå i bad inden klokken bliver for mange”. Hun kiggede ned ad gagen og så David vende sig om mod dem o gå i deres retning. ”Men jeg kan jo komme ned til dig, når jeg er færdig”.
”Hej børn”, klukkede ham mundtert. ”Hvad står I her og laver?”. Han stoppede op og klappede Bill let på skulderen.
”Ingeting, David. Vi snakker bare lidt”, smilede Bill, ”Er det ikke lovligt mere?”, grinede han og kiggede med et underholdende blik ind i Chrizza øjne. David nikkede bare og smilede. ”Det tager jeg som et ja”, sagde Bill lavt og himlede med øjnen.
”Vi tager i studiet i morgen, unger”. David forsvandt ind i elevatoren igen, og det var endnu engang stille på gangen. For stille.
Bill hviskede: ”Du må altså gerne gå i bad her hos mig, smukke. Så går det også meget hurtigere, ikke…” Han kiggede genert på hende og tog ud efter hendes hånd, men hun trak den hurtigt til sig og kiggede op på ham. Han ansigtsudtryk vendte sig hurtigt og blev en smule vredt.
”Bill…” hviskede hun, ”Jeg ved ikke rigtig”. Hun tøvede og kiggede ned i gulvet. Hun var nervøs for, at der skulle ske noget andet. Bill havde været i så godt humør hele dagen, ligesom hende selv. Hun var kommet til at overhøre en samtale Bill havde haft med Tom, hvor han havde sagt, at han kunne mærke, at det snart var tid… tid til den første sex. Hun var nervøs. Hvad hvis nu hun ikke var god nok. Hun ville jo ikke skuffe ham. Men alligevel vidste hun også godt, at han ikke ville dømme hende. Det skulle været hendes eget valg, hvornår…
Mens hun stod der i sine egne tanker, tog Bill fat i hendes hænder og holdt dem tæt mod sine. ”Chrizza…” sagde han lavt, og hun kom ud af sin trance igen.
”Jamen… Hmm… Ok, så”, sukkede hun og rynkede på panden.
Bill slap hårdt hendes hænder og vrissede: ”Nej!”. Han kiggede ondt på hende og rynkede selv på panden. ”Du skal sgu ikke kun gøre det for min skyld. Undskyld jeg tilbød dig det. Undskyld jeg spurgte”, vrissede han og vendte ryggen til hende, fandt sit kort frem med store bevægelser.
”For helvede…”, sukkede hun og møvede sig helt tæt op af døren, så hun blokkerede den. ”Hør her…” sagde hun lavt og tog hans hånd. ”Jeg vil meget gerne være sammen med dig, ok”
”Men”, afbrød han og så skeptisk ud.
”Men… Hmm, jeg er bare bange for at gøre noget forkert, Bill. Nervøs”.
”Nervøs for hvad?” spurgte han lavt og lagde hovedet lidt på skrå.
”Det kan vi snakke om senere, ikke”, smilede hun skævt og klemte hans hånd blidt. ”Jeg tænker nok bare lidt for meget over tingene”, klukkede hun lavt og trak på skuldrene.
”Chrizza, Chrizza, Chrizza”, sukkede Bill og lagde den anden hånd på hendes kind. Du tænker for meget over tingene… endda mere end mig”, smilede han. ”Jeg vi l bare gerne have, du er glad, skat”, han fjernede sin hånd og smilede. ”Men du skal ikke gøre noget, hvis du synes, det er forkert, ok”.
Hun nikkede og smilede lidt til ham. ”Jeg kommer ned til dig om lidt så”.
”Gør du?”
”Hvis det er det du vil, Bill, så gør jeg det”.
”Jamen, det er det så”, klikkede han og stillede sig tættere på hende. Hun smilede og kiggede til begge sider for at se, om der var nogle ude på gangen, hvorefter hun kyssede hans næsetip ganske kort. ”Ok, tak, smukke. Så venter jeg bare på dig”. Hun nikkede igen og gik ned mod sit værelse for at hente sine ting, så hun kunne komme i bad. ”Jeg savner dig allerede”. Råbte Bill, da hun var kommet et godt styke ned ad gangen. Hun vendte sig ikke om, men vinkede bare til ham, mens hun gik videre.
”Hvorfor får han altid sin vilje, den dreng”, mumlede hun, da hun kom ind på sit værelse. Hun rystede på hovedet og smilede. Håndklæde, undertøj, bluse og et par hot pants. ”Mere?” spurgte hun sig selv, d hun gik hen mod døren igen. Da hun tog i håndtaget og åbnede døren, stod Tom og skulle lige til at banke på. Det gav et sæt i hende, da hun opdagede ham. ”Tom!” ubdørd hun og tog hånden på hjertet.
”Undskyld, Chrizza”, smilede han og kiggede eftersøgende på hende.
”Hvad?”
”Du skal ned til Bill, ikke?” grinede han og løftede det ene øjenbryn. Hun ikkede og kiggede ned i gulvet. ”Ha! Jeg vidste det. seriøst, jeg er så god til det der”. Chrizza puffede til ham. ”Ej, undskyld, du må nok hellere se at komme ned til ham så”, smilede han og flyttede sig væk fra døren.
”Nej, nej, Tom. Det er fint nok. Jeg har tid. Hvad så?”
Han tøvede. ”Ikke noget. Jeg ville bare se, hvad du lavede, Chriz. Må jeg godt det?” grinede han og skar ansigt. Hun jimlede med øjnee og satte den ene hånd i siden. ”Nej, egenetlig ville jeg bare spørge om du ville være sammen med mig lidt, men jeg kom tydeligvis for sent”, sagde han og trak underlæben ud, men han prøvede at se ked ud af det.
”Åhh, Tom”, smilede hun. ”Vi kan være sammen i morgen aften, hvis du har lyst”.
”Men så har vi da bare en aftale i morgen aften. Bare du og jeg, som man siger”, smilede han.
”Det har vi i hvert fald, basse”, klukkede hun og trak glad på skuldrene. ”Men vil du med ned til Bill nu?”
”Nej, nej. Jeg går bare ind til Georg”, sagde han lavt og nikkede.
”Er du sikker? For altså du må gerne. Det er jeg da næsten sikker på”, smilede hun, men Tom tystede bare på hovedet. ”Nå, ok”. Han lukkede døren efter hende og gav hende et kram. ”Så ses vi i morgen”.
”Vi ses, gangster”, grinede han efter hende og gik i den modsatte retning ned mod Georgs værelse.
Bills dør stod på klem, så Chrizza skubbede den ligeså stille op og listede lydløst ind til Bill, der sad i sofaen og så TV. Hun listede hen bag ham, og ville egentlig forskrække ham med et ’BØH!’, men lænede sig i stedet fremover og lagde lblidt sine hænder mod hans brystkasse. Det gav et sæt i ham, og han kiggede forskrækket op, og han kunne ikke lade være med at ramme hendes læber med sine.
”Er du klar over, hvor forskrækket jeg blev der, tøs?”, sukkede han og smilede skævt.
”Årh, det er jeg ked af, Bill”, løj hun med stemmen fuld af sarkasme.
”Det tror jeg ikke på”, grinede han og lagde sine hænder oven på Chrizza, der stadig var plantet solidt på hans brystkasse.
”Men jeg smutter lige i bad så…” mumlede hun og rejste sig op.
”Nej, vent lige, Chriz”, smilede han og skyndte sig at rejse sg op fra sofaen. Han gik akavet og hurtigt hen og tog armene om livet på hende. Han kyssede hendes pande og gav hende et lille klem. ”Undskyld, for min opførsel før”, sagde han lavt og rynkede på panden. ”Kan du tilgive mig?” spurgte han og Chrizza nikkede uden at tøve. ”Tak, smukke”, smilede han og slap hende, så hun kunne komme i bad.

Ingen kommentarer: