lørdag, august 28, 2010

Kapitel 38

”Bill” sagde hun lavt, mens hun gik igennem stuen og ind til hans soveværelse. Der var helt mørkt, og jo tættere på hun kom hans seng, kunne hun høre Bills tunge åndedræt ligge henne i sengen. Hvis hun ikke havde brugt så meget tid sammen med Bill inde på hans værelse, ville hun ikke have nogen jordisk chance for at vide, hvor hans seng stod. ”Bill skat” sagde hun igen lavt og mærkede sengens fodende foran sig. Hun kravlede op i den ene side og satte sig forsigtigt ved siden af ham. Lyset fra månen skinnede svagt igennem gardinerne, så da hendes øjne havde vendt sig til mørket, kunne hun se Bill ligge og sove sødt ved siden af hende. Hun smilede lidt for sig selv og bøjede sig ned til hans hoved. ”Bill” hviskede hun mod hans øre og kyssede blidt hans kind.
Han rørte lidt på sig og så tilfreds ud, som han lå der og sov trygt. ”Mmmh…”
Chrizza fnes lidt, da hun så hovedpuden, han lå og krammede om. Hun trak smilende på skuldrene og aede hans kind forsigtigt. Han rørte lidt på sig igen og lagde sig så om på ryggen. ”Bill…” hviskede hun igen og nussede blidt hans arm, og Bill begyndte at flakke lidt med øjnene i et øjeblik men åbnede dem ikke. Hun lænede sig ned til hans ansigt og pressede blidt sine læber mod hans kind og derefter hans læber. Han begyndte at bevæge lidt på sig igen og han åbnede stille øjnene. Hun smilede ned til ham og lagde hånden på hans pande og fjernene noget hår fra hans øjne.
”Chrizza….” sagde han med en træt, hæs stemme.
”Undskyld” smilede hun og lagde sig ned til ham.
Han lagde armene rundt om hende og trak hende tæt ind mod sig. ”Er det en drøm?” spurgte han genert og klukkede.
”Nej, det er den barske virkelighed, skat” sagde hun lavt, mens hun knugede sit hoved ind mod hans.
”Hvordan kom du ind?”
”Tom har givet mig kortet” smilede hun, ”Han mente, jeg ville komme til at få brug for det, mere end han gjorde”.
”Sandt nok” smilede han og kyssede hendes pande. Han holdt en lille pause og kiggede ned ad hende. ”Du ser godt ud selv i mørket, skat” sagde han genert og hold fast rundt om hende.
”Bill…” sukkede hun lavt og kiggede ham i øjnene. ”Undskyld, jeg vækkede dig, men jeg har altså glemt at fortælle dig noget” sagde hun med et skævt smil. ”Noget vigtigt”. Han kiggede forskrækket på hende og stivnede.
”Vil jeg høre det?” spurgte han usikkert og strammede grebet omkring hende, som om hun ville løbe væk fra ham, hvornår det skulle være.
”Det bliver du nok nødt til, skat” sagde hun lavt og lukkede øjnene kort. ”Altså, jeg ville have fortalt dig det tidligere, men så kom jeg fra det…” Hun holdt en lille pause og kiggede derefter dybt ind i Bills mørke øjne. ”I morgen… bliver jeg altså nødt til… at tage hjem til Danmark igen” sagde hun lavt og langsomt.
”Nej, skat” udbrød han og trak hende endnu tættere ind mod sig, hvis det overhovedet var muligt. ”Det kan du ikke… jeg mener… det må du ikke, skat” sukkede han dybt og lukkede øjnene.
”Bill, skat…” Han åbnede igen sine øjne og kiggede opgivende på hende. ”Jeg kommer jo igen”, prøvede hun at rede den, men det gik ikke.
”Jame…”
”På tirsdag” afbrød hun og sendte ham et lille, skævt smil.
”Jamen, du kan ikke bare tage tilbage, skat. Jeg har virkelig brug for dig her” gryntede han, ”Du kan ikke bare tage væk fra mig… og så, så pludseligt”.
”Undskyld” hviskede hun, ”Jeg bliver nødt til det. Og hvis jeg vidste, hvordan du ville reager…”
Bill afbrød hende og kiggede hende i øjnene. ”Må jeg så ikke tage med?”
”Hjem?”
”Ja”
”Hmmm…” Hun tøvede og rynkede på panden. ”Det er nok ikke så smart, Bill”.
”Hvorfor ikke? Hvad skal du da, som jeg ikke må være en del af?” spurgte han lidt hårdt og fortrød straks, han sagde det. ”Undskyld, skat… jeg bliver her… og venter på dig” Han fandt vej ind under hendes bluse og nussede hendes ryg blidt. ”Lige her”.
”Det er jeg glad for” smilede hun og kyssede ham kort på munden.
”Jeg tænkte på noget, skat…” smilede han og fortsatte: ”Vil du ikke blive her i nat? Hos mig…”
”Jamen… Mit nattøj og alt det. Og jeg skal også tidligt op, Bill… jeg ødelægger din søvn” sukkede hun, ”mere end jeg allerede har gjort”.
”Kom nu, skat. Du kan låne alt af mig. Bare bliv hos mig i nat”. Han kiggede med sine tiggende øjne ind i hendes.
”Hmmm… ok så” drillede hun og lagde sin hånd på hans kind.
”Hvad tid skal du af sted?”
”Jeg flyver halv 9, så jeg bliver hentet her klokken 6”, hendes smil blev til en mere lige streg på hendes ellers så perfekte ansigt. ”Det er om…” hun løftede sig lidt om og kiggede over Bills skulder på uret, der stod og tikkede løs på natbordet, ”4 timer” sukkede hun og lagde hovedet mod Bills igen.
”Bare rolig, skat. Det skal nok gå” grinede han og rakte ud efter kontakten til natlampen. ”Hvad plejer du at sove i?” spurgte han og satte sig op i sengen. Pludselig virkede han straks friskere.
”Bare et T-shirt” mumlede hun, mens hun rejste sig op fra sengen.
”Ikke andet?” spurgte Bill overrasket og gik over til skabet, hvor hans tøj lå fint i bunker. Hun rystede på hovedet og fulgte efter ham. ”Hmm… kan du bruge denne så?” spurgte han og rev en T-shirt ud af skabet.
”Den er fin” smilede hun, ”Tak”.
”Så skal jeg nok kigge væk” klukkede han og holdt den ene hånd for sine øjne. Hun fnes og fjernede hans hånd fra ansigtet. Hun lænede sig ind mod ham og låste hænderne, hvori den ene hun T-shirten, bag hans hoved. ”Du charmerer mig, sunshine” klukkede han og pressede sine læber mod hendes.
Sådan stod de og hyggede i nogle minutter, hvorefter Bills hænder blidt havde fået forført sig ind under hendes bluse og var nu godt på vej up ad hendes mave. Hendes bluse fulgte med i svinget. Han trak den stille over hovedet på hende og forsatte med at kysse hende. Kyssene blev lidt vildere og Bill prøvede at lade sine hænder blive liggende på hendes lænd, hvilket også lykkedes rimelig godt, selvom han måtte koncentrere sig meget om at lade resten af hendes krop være.
Chrizza gjorde afstanden mellem deres hoveder større, og lagde mærke til at hun ikke længere havde Bills T-shirt i hånden. Hun kiggede ned ad ham og så, at han selv holdt den i sin hånd. ”Du har nakket den” klukkede hun lavt og skulede drillende til ham.
”Du bliver nok hellere nødt til at tage den på skat” sagde han, og kiggede ned ad hende med et tilfredst blik. ”Jeg er bange for, jeg snart ikke kan lade dig være mere” smilede han og rakte hende sin T-shirt, hvorefter han lagde sine hænder på hendes hofter og kyssede hende blidt på brystkassen.
Hun tog T-shirten over hendes hoved og klappede Bill blidt på maven. ”Tak” smilede hun.
”Make-up fjerner står på bordet på badeværelset”. Han pegede i retningen mod badeværelset og lukkede skabet igen.
”Mhh, fuck” mumlede hun.
”Hvad så?” spurgte han, stillede bag hende og lagde armene rundt om hende.
”Min tandbørste”
”Det er intet problem, smukke. Jeg har!” smilede han og skubbede hende stille frem, mens han gik klods op af hende.
”Jeg vil altså ikke bruge din” klukkede hun og kiggede om på Bill.
”Nej, da… Jeg har altid flere med” smilede han og tændte lyset til badeværelset, hvorefter han fandt en pakke med 3 tandbørster frem. ”Tandpasta er her” sagde han og rakte ud efter tuben med tandpasta.
”Tak skat” smilede hun til ham, og han gik ind i stuen igen. Chrizza gjorde sig klar til natten og gik lydløst ind til Bill, der havde sat sig i sofaen. Han stirrede tom ud i luften og kiggede smilende over på hende, da hun trådte ud af badeværelset iført hans T-shirt.
”Du ser bedårende ud, sunshine” grinede han og vinkede hende over til sig.
”Og du ser træt ud” sagde hun med en lav stemme og stillede sig foran ham i sofaen.
”Du vækkede mig jo heller ikke, vel?” grinede han og tog fat i hendes hænder. Han rejste sig op og trak hende med ind til sengen.
”Nå, ja”. Hun trak på skuldrene og smilede skævt. ”Undskyld…”
Bill skubbede hende ned i sengen og lagde sig få centimeter over hende, så han støttede sig oppe på knæene og armene. ”Du skal ikke undskyld hele tiden, skat” klukkede han og smilede sødt til hende.
”Undskyld” smilede hun skævt og kiggede ned ad sig selv og Bills nøgne overkrop over hendes mave. Hun opfattede slet ikke, at hun havde undskyldt sig selv igen.
”Ok… nu laver vi en regel, Chrizza” sagde han og nikkede bestemt, ”Hver gang du siger ordet, så…” han kiggede søgende på hende og smilede til sidst et lille selvsikkert smil, som fik ham til at ligne Tom på en prik.
”Undskyld mig, men gider du godt l….” begyndte hun men blev afbrudt af Bills læber, der i en fart blev presset imod hendes.
”Den var du selv uden om, skat” hviskede han og kyssede hende blidt. ”Og det var en lille sidegevinst”.
”Hvad skulle det til for?” spurgte hun forvirret og nussede ham kærligt i nakken.
”Det er din straf”
”Det var da en elendig straf, Bill” sukkede hun ironisk og smilede til ham. Bill kiggede sørgende på hende og skubbede underlæben ud. ”Oh, undskyld, skat” klukkede hun og kyssede ham kort på næsetippen. ”Fuck”
”Du er ikke god til den her leg, Chriz” grinede han og rystede kort på hovedet, hvorefter han trillede ned på sengen og trak hende helt tæt ind til sig.
”Nej, det går ikke så godt for mig” sagde hun lavt og lagde sig om på maven, så hun kunne se ham i øjnene. Han lå lidt og kiggede ind i sengegæret.
”Hvad tænker du på, skat?” spurgte Bill lavt og lagde sin hånd mod hendes lænd, nussede hende blidt.
Hun rystede sagte på hovedet og kiggede ned på ham med et lille smil. ”Det er ikke noget” sagde hun kort og kyssede ham et par gange.
”Det kilder helt” klukkede han fornøjet og smilede.
Hun kyssede ham igen og aede hans kind kort. ”Er det så ok, jeg tager hjem i morgen?”
”Det vil aldrig nogensinde være ok” sukkede han.
”Men jeg kommer jo tilbage igen lidt over 24 timer efter, skat” sagde hun og prøvede at opmuntre ham lidt, mens hun blidt og usynligt med sin fingerspids på Bills mave.
”Jeg ved det”, sukkede han, ”men det er også 24 timer for meget”. Han trak på skuldrene og smilede skævt. ”Jeg holder nok for meget af dig, skat. Jeg vil være sammen med dig dag og nat”, sagde han stille og blinkede til hende.
Chrizza begyndte at smile af ham men sagde ingenting. Hun rejste sig op i sengen og kravlede hen og lagde sig under dynen. ”Du skal sove, Bill. Jeg kan se på dig, du er træt”.
”Du har ret” grinede han og nikkede. ”Må jeg?” spurgte han lavt og pegede på hendes dyne. Hun nikkede og smilede sødt til ham, hvorefter han kravlede ned under hendes dyne og lagde armene fast rundt om hende. ”Men du lover, du kommer tilbage på tirsdag, ikke skat?” spurgte han bekymret og kiggede ned på hende, som hun lå der og puttede sig ind i hans trygge, dejlige og varme favn.
”Endda før du vågner”.
”Du kommer ind til mig, så snart du kommer, ikke?” Hun nikkede og lukkede øjnene. ”Du må ikke sove, n…”
”Jeg sover ikke” afbrød hun og åbnede straks øjnene.
”Men vil du ikke vække mig, før du går i morgen, skat?” spurgte han og fik det til at lyde som om, de ikke ville komme til at se hinanden igen. ”Jeg vil gerne sige farvel”.
”Selvfølgelig” sagde hun lavt og kyssede hans hals kort, hvorefter hun lukkede øjnene igen.
”Skal jeg slukke lyset nu?” Hun nikkede og puttede sig endnu mere end til ham.
Bill rakte ud efter kontakten og fik slukket lyset på natbordet. ”Godnat, handsome” mumlede hun med en lav stemme.
”Godnat, skat” hviskede han og nussede blidt hendes ryg, mens de begge stille faldt i søvn i hinandens arme.

Ingen kommentarer: