lørdag, august 28, 2010

Kapitel 39

Chrizza vågnede ved at hendes alarm begyndte at spille med en stille og rolig tone, som man kun kunne vågne godt op til. Hun rakte ud efter sin mobil, men kunne ikke nå den. Der var nogle arme omkring hende, der holdt hende tilbage. ”Bill” sagde hun lavt og kyssede hans kind blidt. Han smilede i søvne og hans greb omkring hende blev løsnet, så hun kunne bevæge sig roligt ud af hans ellers meget faste greb omkring hende.
Hun slukkede hurtigt for alarmen og satte sig i sengen, mens hun i et øjeblik bare sad og kiggede ned på Bill, der stadig lå og sov. Hun smilede og aede ham kort hen over armen. Hun kunne ikke modstå hans søde ansigt, som han lå der og smilede i søvne.
Hun rejste sig fra sengen, og Bill begyndte at bevæge på sig. ”Chrizza?” mumlede han med en hæs, mørk morgenstemme, mens han kneb øjnene sammen, før han stillede åbnede dem. Han øjne var helt smalle, og han kiggede med et smil op på hende, mens han rakte armene ud efter hende. ”Du må ikke gå endnu, smukke” sagde han lavt og vinkede hende ned til sig.
”Jeg skal lige ned og hente mine ting, Bill, så kommer jeg igen” sagde hun og tog fat i hans ene hånd, mens hun nussede den kort.
”Neeej” sukkede han og kiggede tiggende på hende. ”Vil du ikke blive lidt?” Han rejste sig og satte sig op i sengen og greb fat i hendes anden hånd også.
”Jamen, jeg kommer jo lige om lidt” sagde hun lavt og smilede ned til ham.
”Hmm…” mumlede han og trak underlæben ud. ”Må jeg så i det mindste ikke få et kys, inden du nu forlader mig?” klukkede han og kiggede tiggende op på hende. Bill fik sin vilje og hun satte sig ned til ham i sengen. Han lagde straks armene rundt om hende og fik hende – uden nogen form for modstand – lagt ned i sengen. ”Ha!” grinede han og satte et knæ på hver side af hendes hofter.
”Hvor er du ond, Bill” sukkede hun ironisk og trak underlæben ud.
”Du er alt for naiv, skat”.
”Tja…” mumlede hun og trak på skuldrene. ”Hvad skal jeg sige…” klukkede hun og smilede op på Bill.
”Sig…” sagde han og bevægede sig stille sit hoved ned til hendes. ”at du elsker mig”.
Afstanden mellem deres hoveder var kun ganske få centimeter. Chrizza kiggede dybt i Bills øjne, mens hun låste sine hænder bag hans hoved. Hun nussede ham kort i nakken og smilede så sødt til ham. ”Jeg elsker dig” hviskede hun og kyssede ham. Han kyssede igen.
”Tak, sunshine” smilede han og lagde sine hænder mod hendes kinder.
”Jeg mener det” sagde hun lavt og blev ved med at nusse ham kærligt i nakken.
”Du er dejlig” sagde han helt seriøst og pressede sine læber mod hendes.
De blev ved i et godt stykke tid og ligge der på sengen og hygge. Indtil Chrizza blev nødt til at gøre afstanden mellem deres læber større. ”Bill…” hviskede hun med en usikker stemme.
Bill vidste godt, hvad hun hentydede til og spurgte derfor: ”Skal jeg gå med dig?”, mens han nussede hendes hår.
”Nej, det behøver du ikke, skat” smilede hun til ham og rystede sagte på hovedet.
”Behøver du virkelig at tage af sted, smukke?” sukkede han trist og gjorde grebet omkring hende strammere. Chrizza sagde ingenting, men smilede bare skævt til ham.
”Vi ses lige om lidt igen” sagde hun kort og kyssede ham kort, hvorefter hun rejste sig fra sengen.
”Chriz, skat” udbrød han og hun kiggede spørgende på ham. ”Må jeg ligge din make-up?” spurgte han fornøjet og nikkede ivrigt.
”Ok” klukkede hun og smilede over hans positive og glade reaktion. ”Vi ses, handsome” smilede hun og gik ind i stuen for at hente begge hotelkort og gik derefter videre ud i gangen.
”Du må ikke savne mig alt for meget, smukke” råbte Bill inde fra soveværelset af.
Hun klukkede og rystede på hovedet, mens hun tog i håndtaget. ”I lige måde, Bill” råbte hun tilbage og lukkede døren efter sig.

Ingen kommentarer: