torsdag, september 30, 2010

Kapitel 114

Bill kom gående ind i stuen, hvor Chrizza, Simone og Gordon sad og så TV. Han smilede til dem og gik målrettet hen til Chrizza. ”Hej mennesker”, smilede han og lænede sig ned over hende og kyssede hende blidt. ”Hello sunshine”, hviskede han og kyssede hende igen. Hun smilede bare til ham og trak ham ned i sofaen til sig. ”Har du været hjemme længe?” spurgte han.
”Naa.. En time måske”, svarede hun og lagde sit hoved mod hans skulder.
”Undskyld, jeg ikke spiste hjemme”, sagde han lavt. ”Jeg vidste ikke, hun havde købt aftensmad”.
”Det’ ok, skat”, smilede hun og løftede hovedet for at kigge ham i øjnene. ”Så længe du har hygget dig”.
”Det har jeg i hvert fald”, svarede han og kiggede over på sine forældre. ”Og jeg skulle hilse jer alle sammen fra Angela”, sagde han højt og smilede til sin mor, der fjernede sin koncentration fra fjernsynet.
”Mange tak, har hun det godt?” spurgte Gordon.
”Ja, hun har det rigtig godt”.
”Hvad med hendes lejlighed… er det hele blevet ordnet?” spurgte Simone.
Han nikkede. ”Den er virkelig flot. Hun bor rigtig flot”, indrømmede han og smilede. Han kiggede ned på Chrizza, der endnu engang havde lagt sit hoved mod hans skulder. ”Jeg kom også til at fortælle hende om os to, skat”, sagde han lavt mod hendes øre.
Hun løftede hovedet og kiggede ham i øjnene. ”Hvad sagde hun?”
”Ikke så meget. Men hun spurgte faktisk, om vi to engang havde lyst til at komme ind og besøge hende”.
”Jo, selvfølgelig”, svarede hun ærligt og smilede til ham. ”Det kan vi da godt finde ud af”.
”Fedt”, klukkede han og kyssede hendes pande. ”Vil du med ind i seng, skat?”
”Hvad er klokken?” spurgte hun.
”Halv 11”.
”Halv 11”, gentog hun overrasket. ”Hold da op”.
Han klukkede sødt og rejste sig fra sofaen. ”Kom prinsesse”, smilede han og rakte ud efter hendes hænder.
”Godnat Simone, godnat Gordon”.
”Godnat unger”, svarede de i kor og smilede til dem.
Bill lagde armen rundt om hende og trak hende ind til sig. ”Jeg har savnet dig”, smilede han til hende og åbnede døren ind til sit værelse. ”Har du også savnet mig… eller haft du ikke tid til det?” grinede han og lagde sig ned på sengen.
”Jeg har også savnet dig, Biiiill muuus”, klukkede hun og kyssede ham hurtigt.
Han himlede med øjnene og grinte. ”Har I hygget jer?”
”Ja, det var rigtig godt at være sammen med ham igen”, smilede hun og begyndte at tage sit tøj af.
Bill rejste sig fra sengen og gik hen til hende. ”Jeg elsker dig”, hviskede han og trak hendes bluse over hendes hoved.
”Jeg elsker også dig, skat”, svarede hun og smilede til ham.
”Det er jeg glad for”, klukkede han og kyssede hende næsetip.
Hun grinte af ham og tog sin lidt for store bluse over hovedet. ”Bill, du er en humørbombe”.
”Hvorfor det?”
”Hmm… Fordi… Det er du bare, ok?” grinte hun og forsvandt ud af værelset.
Bill stod lidt for sig selv og smilede. Han begyndte stille af tage sit tøj af, hvorefter han gik ud på badeværelset, hvor Chrizza stod og børstede tænder. Han stillede sig tæt op bag hende og lagde sine arm omkring hende. Han kiggede hende i øjnene i spejlbilledet og smilte.
”Jeg er rigtig glad for dig, skat”, hviskede han, da hun var færdig med at børste sine tænder. Han vendte hende rundt og pressede hende op af badeværelsesbordet. Han flettede sine fingre ind i hendes, mens han blidt kyssede hende.
”Jeg troede, I skulle i seng”, grinte Gordon, der pludselig stod i døren til badeværelset. Bill og Chrizza stoppede med at kysse hinanden og kiggede begge over på ham. ”Forstyrrer jeg?” grinte han og smilede stort.
”Vi går i seng nu”, smilede Chrizza og kiggede på Bill.
”Jeg skal lige børste tænder”, sagde han og smilede.
”… Og så går vi i seng”, grinte hun og kiggede hen på Gordon. Han grinte af dem og forlod badeværelset. ”Børst tænder, din mide, jeg er træt”, klukkede hun og kyssede ham hurtigt, hvorefter hun gik ind på værelset igen.
”Chrizza, du er min pige”, sang han glad, da han lagde sig op i sengen. Hun smilede til ham og lagde sig ind til ham. ”Er du stadig træt?” spurgte han og lagde sine arme omkring hende.
”Det hjælper lidt på det”, klukkede hun lavt og lagde sit hoved mod hans hals. Hun kyssede ham blidt og lukkede sine øjne.
”Skat, der er noget, jeg godt lige vil sige til dig”, sagde han så, og hun løftede hovedet igen og kiggede ham i øjnene. ”Jo, i dag sad vi og kiggede på nogle gamle billeder og sådan. Og så prøvede hun at kysse mig”, sagde han langsomt. Han kunne se på hendes ansigt, at hun ikke nød historien. ”Men jeg undveg. Hun vidste jo ikke, jeg havde fået en kæreste… det har jeg jo aldrig sagt til hende”. Hun nikkede forstående og kiggede væk. ”Hun lovede, hun ikke ville sige noget om os ti nogen. Og jeg stoler på hende”, smilede han skævt. Hun rokkede med hovedet igen og lagde sig mod hans hals igen. ”Men du skal vide, jeg kyssede hende ikke, skat…”
”Jeg tror på dig, Bill”, hviskede hun.
Han tog sin ene hånd og lagde under hendes hage, løftede hende hoved så han kunne se hende i øjnene. ”Fordi jeg elsker dig… og du betyder alt for mig, Chrizza”.
”Jeg elsker også dig”, hviskede hun lavt og kyssede ham blidt. ”Men jeg er glad for, du siger det til mig, skat”. Hun lagde endnu engang sit hoved mod hans hals.
”Jeg vil ikke have noget skjult for dig, min pige”.
”I lige måde”, mumlede hun og lukkede sine øjne.
”Du lyder træt…”
”Det er jeg også”.
Han klukkede sødt. ”Så lad os sove, smukke”.
”Godnat”, hviskede hun.
”Godnat min skat”.

Ingen kommentarer: