onsdag, september 08, 2010

Kapitel 82

Klokken var blevet mange i den lille by, og der var så småt begyndt at blive stille i huset. Bill flakkede kort med sine lukkede øjne og smilede skævt, da han kiggede ned i sine arme, hvor hans kæreste lå og sov sødt og trygt, ligesom han lige havde gjort – hun lå halvt oven på ham, og Bill kunne ikke lade være med at smile over hele situationen.
Det havde været en fantastisk aften sammen med hende og hendes familie. De havde alle sammen været smadder søde mod ham, og han følte sig hjemme hos hende. Han var virkelig meget mere end velkommen i deres hjem. Men alligevel savnede han selvfølgelig også sin egen familie hjemme i Loitsche.
Bill strammede grebet omkring hende og rettede sig lidt mere op af væggen, han sad halvt lænet op ad. Han lod sine fingre glide igennem hendes lyse, bølgede hår, mens han bare stirrede på hende med et stort smil på læben. I nogle minutter lå han og nussede hende lidt, mens han bare nød det hele. Hun var endelig hans kæreste, han elskede hende virkelig, og hun gengældte hans kærlighed med fuld glæde og tilfredshed… det kunne bare ikke være bedre.
Chrizza flakkede med øjnene, da han blidt lagde sine læber mod hendes pande. Hun kiggede på ham med sammenknebne øjne, før hun åbnede dem helt og smilede sødt til ham.
”Hej smukke”, sagde han lavt og begyndte at nussede hende på ryggen.
”Hmm…”, mumlede hun og lagde sine hænder mod hans brystkasse. Hun rettede sig lidt op og kyssede ham et par gange på munden.
”Du ser stadig træt ud, skat”.
Hun trak kort på skuldrene. ”Hmm… Det er jeg ikke rigtig”.
”Er du sikker på, du ikke vil sove videre?” Men hun rystede på hovedet. ”Nåå… Hvad vil du så?”, spurgte han, men hun trak bare endnu engang på skuldrene. ”Jeg tror de andre sover”.
”Hvad er klokken da?” spurgte hun forvirret.
”Jeg ville gerne fortælle dig det, men så skal jeg slippe dig”, klukkede han og trak sarkastisk underlæben ud.
”Åh, din baby”, grinede hun og gav ham et hurtigt kys. ”Hvor er din mobil henne?”
”I min lomme”, sagde han og nikkede hovedet ned mod sin lomme, hvor Chrizza lå over.
”Skal jeg virkelig tage den til dig?” spurgte hun skeptisk.
Han tøvede kort. ”Var det ikke dig, der ville vide, hvad klokken var?”
”Åhh”, sukkede hun og grinte, mens hun lavede et lille mellemrum mellem dem, så hun kunne få smuglet hans mobil op af lommen.
”Pas på du ikke griber fat i noget andet på vejen”, klukkede han lystigt. Hun kunne ikke lade være med at grine over det, og hun snittede – med vilje – hans hentydning på tilbage vejen. ”Uh, spænding”, grinede han og rystede diskret på kroppen.
”Bill, din… mhh… iiih”. Hun opgav og vrængede på næsen. ”Jeg mangler ord”.
”Åhh, skat”, smilede han og lagde sin hånd mod hendes kind. ”Siger du, jeg er ubeskrivelig?”, klukkede han og blinkede til hende.
”JA!” Pause. ”Og slip mig så”.
”Hvorfor det?”
”Fordi ellers så tisser jeg på dig… kunne du tænke dig det, måske?” smilede hun skævt og fik kravlet sig ud af hans greb og rejst sig op i sengen. ”Og du skal alligevel – og desværre – også ligge her sammen med mig i nat. Vi har kun én ekstra seng, og den har min mormor inde på det andet værelse”, klukkede hun og smilede flirtende ned til ham, hvorefter hun rejste sig fra sengen.
Han gengældte hendes smil og greb fat i hendes hånd. ”Hvad snakker du dog om, mensch!?”, grinede han. ”Jeg vil slet ikke have noget imod at ligge her sammen med dig. Jeg ville elske det!”, klukkede han lavt. ”Du er jo trods alt min kæreste, ikke”, smilede han og blinkede til hende.
Det føltes godt inde i hende, når han kaldte hende sin kæreste. ”Åhh, ja”, smilede hun, lænede sig ned og kyssede ham blidt.
”… Og nu må du gerne gå, nu har jeg fået mit kys. Bare så længe du kommer tilbage til mig igen”.
Hun slap hans hånd og tøvede sarkastisk. ”Jeg ved nu ikke rigtig”, mumlede hun og kiggede ned på ham. ”Jeg havde nu ellers regnet med at sove i midten nede hos mine forældre”, klukkede hun og vendte sig om i retning mod døren.
”Ej, så tag mig med”, grinede han, og Chrizza forlod rummet igen.
Et par minutter efter kom hun tilbage igen og blev overraskende modtaget med en ordentlig blitz, da hun trådte ind på sit værelse igen. Det gav et sæt i hende, og hun skulede ondt mod Bill, der stod med hendes kamera i hånden. ”Den var ond, den der”, klukkede hun og prøvede at se sur ud, men den person, hun skulle vise sin utilfredshed til, var en person med et yndigt lille smil, der smilede noget så sødt til hende.
”Det lå fremme, og jeg kunne næsten ikke lade være”, smilede han og gik hen imod hende.
Hun opgav sit forsøg på at være sur og gengældte hans smil. ”Kom her”, klukkede hun sødt og rakte armene ud.
”Hi hi”, fnes han og småløb hen til hende. Han lagde sine arme omkring hende og holdt hende tæt ind mod sig, mens han blidt kyssede hendes hals nogle gange.
”Jeg er virkelig glad for, at du kom i dag, Bill”, sagde lavt i hans arme.
Han svarede hende ikke, men blev bare ved med at holde hende tæt ind til sig, mens han kyssede hende her og der. Han trak hende med over til sengen, hvor han lagde sig og fik hende til at ligge oven på sig.
”Jeg er også meget glad for at jeg tog af sted”, smilede han til hende og pressede igen sine læber blidt mod hendes.
”Bill?” afbrød hun og kiggede ham dybt i øjnene.
”Hm…”
Hun tog en dyb indånding og sagde så: ”Jeg elsker dig virkelig”.
”Jeg elsker dig, smukke”, sagde han lavt og lod sine fingre glide igennem hendes hår et par gange, før han igen plantede sine læber mod hende – denne gang dog kun en enkel gang. ”Nåå… skal vi ikke rede din seng, inden vi falder i søvn igen?”
Hun rullede ned på ryggen og lå klods op af ham. ”Nej, for jeg gider ikke rejse mig”, stønnede hun og kneb sine øjne sammen, mens hun trak underlæben ud.
”Aha, men så må jeg jo skubbe dig ned på gulvet”, klukkede han lavt og kildede hende lidt i siden.
”Ej, stooop”, grinede hun.
”Hmm… Ok, så”, svarede han kort og lagde sin oven på hende.
”Bavdr”, grinede hun og låste sine hænder bag hans hoved.
Han smilede sødt til hende og lagde sin pande mod hendes, mens han kyssede hende, og hun kyssede ham igen.
”Ved du, hvad du er?” spurgte han smilende. Chrizza rystede diskret på hovedet og kiggede ham i øjnene. ”Min kæreste”, smilede han og blinkede til hende. Hun sagde ingenting, men smilede bare til ham. ”Nu kan jeg elske dig uden at føle mig forkert på den, jeg kan elske med dig uden at føle mig dum. Nu kan jeg kysse dig uden at føle skyld, jeg kan sige, at jeg elsker dig og virkelig bevise det”. Han sukkede dybt og smilede. ”Du aner ikke, hvor længe jeg har ventet på denne dag skulle komme”.
”Du må ikke føle dig dum, skat”, sagde hun lavt og lagde sin ene hånd mod hans kind. ”For du er ikke dum. Du er den sødeste person, der nogensinde har sagt, at han elsker mig”.
”Åhh”, sukkede han og kyssede hendes pande. ”Jeg har faktisk en lille historie, jeg gerne vil være ærlig og fortælle dig, når vi går i seng”.
”Hvad handler den om?”
”Dig”.
”Mig?”
”Ja, og mig”.
”Wee”, grinede hun og smilede stort. ”Jeg elsker historier. Er den sand?”.
”Ja, den er meget sand. Men indeni er det mit eget lille eventyr”, smilede han og blev helt væk i hendes øjne, der nærmest smilede til ham med det sødeste lille smil et menneske overhovedet kunne frembringe.
”Du er utrolig charmerende med alt dit romantik pladder”, grinede hun.
”Er det for meget?” spurgte han usikkert men dog smilende.
”Nej”, svarede hun hurtigt. ”Overhovedet ikke… jeg kan godt lide det”.
”Hmm… Jeg kan godt være mindre romantiker og mere… naughty”, grinede han og sendte hende et flirtende smil.
”Aha”, grinede hun, ”Så det kan du, hva’?”
”Ja”, sagde han med sin sexede stemme, mens han lod sin hånd glide op langs hendes lår og slutte fast mod hendes bryst. Han kyssede hendes brystkasse et par gange, hvorefter han trak lidt ned i hendes bluse og lavede en kort række kys ned gennem hendes kavalergang.
Chrizza lagde sine hænder bag hans hoved og løftede det op inden han kom for godt i gang, mens hun klukkede lydløst. ”Bill…”, smilede hun og rystede sarkastisk på hovedet over hans opførsel. ”Du er da lidt fræk nu, er du ikke…”, sagde hun med en bestemmende mor-stemme og smilede til ham.
Bill grinte og blinkede til hende. ”Jeg ved, du kan lide det, baby”, sagde han med en sprød stemme og smilede til hende.
”Hmm…”, mumlede hun bare og himlede med øjnene.
Han løftede sig få centimeter fra hende og trak hendes bluse helt af hende. Han lagde sig støttende på sine knæ og begyndte stille at kysse forskellige steder på hendes mave. Chrizza lukkede sine øjne, mens hun bare nød at blive nusset omkring.
Da hun mærkede Bills piercing mod hendes hud, gøs det kort i hende. Hun løftede hovedet og smilede til ham. Bill bevægede langsomt sine kys op mod hendes ansigt, og han sluttede af med at kyssede hendes læber blidt – et længere kys.
”Vil du... Jeg mener… skal vi?” spurgte han og kiggede bedende på hende.
Hun hadede at skuffe ham, men hun blev alligevel nødt til at ryste på hovedet. ”Vi er ikke alene i huset”, sagde hun lavt og låste sine hænder bag hans hoved. ”Og desuden er det også den tid på måneden. Desværre, skat”.
”Nåh ja…”, han sukkede dybt, men trak alligevel på skuldrene og smilede skævt. ”Men ellers så ville du godt?” spurgte han med håb forude.
”Ja”, nikkede hun.
Bills smil forvandlede sig til et stort et og han rokkede glad med hovedet. ”Jeg ville ønske, der ikke var nogen komplikationer så”, sagde han lavt og lagde sin pande mod hendes. Hun nikkede og kyssede ham hurtigt. ”Kunne du ellers lide mit show?”, klukkede han smilende.
”JA!”, grinede hun og himlede med øjnene, hvorefter hun blev afbrudt af Bills læber, der var som magneter mod hendes. Og sådan lå de i et par minutter igen og hyggede, da Bill gjorde afstanden mellem deres hoveder større og sagde:
”Du ser altså lidt træt ud, skat”. Hun skar ansigt og smilede til ham. ”Skal vi ikke rede din seng, og så kan vi bare ligge og hygge lidt, indtil vi falder i søvn. Hvad siger du til det?”
Hun nikkede og kiggede ned. ”Bill, mhh… jeg kan mærke dig”, sagde hun lavt og kiggede ham i øjnene igen.
Han rynkede lidt på panden og kunne ikke helt forstå hende, før han fik tænkt det hurtigt igennem, og vidste hvad det var, hun hentydede til. ”Åhh, undskyld”, grinede han genert og rejste sig op fra sengen. Han kiggede væk og prøvede at undgå øjenkontakt.
Chrizza grinte bare let og satte sig op i sengen og svingede benene ud over sengekanten. ”Bill…”, sagde hun sødt, ”Se lige på dig”, bad hun, men han kiggede bare stadig væk. Hun rejste sig fra sengen og gik hen og stod foran ham. ”Din dumme dreng”, klukkede hun og tog fat i hans hænder.
”Det var ret pinligt, det der”, mumlede han og vrængede på næsen.
Hun trak på skuldrene og smilede til ham. ”Du ved jo godt, jeg elsker hver eneste del af dig”, smilede hun og kyssede ham hurtigt. ”Men lad være med at være flov, skat”, sagde hun lavt, ”Det skal du ikke være. Det er jo… naturligt”.

Ingen kommentarer: