onsdag, september 01, 2010

Kapitel 77

Tom lå på sin seng og kedede sig grænseløst. Der var intet i fjernsynet, der virkede spændende, og han havde kigget alle sine DVD’er igennem op til flere gange, men der var ingen, han havde lyst til at se. Det eneste, han havde lyst til, var noget han ikke kunne komme til. Han ville have hele gruppen samlet, for han vidste, at når de alle var sammen, så havde han det godt. Han kunne smile og grine selv af de mest usjove ting. Men lige nu var han virkelig nede på bunden…
Han smed sig fortabt ned på sin seng og fandt sin mobil frem fra lommen. Der var kun én person, han havde lyst til at skrive med nu…
Tom: Chrizza, min smukke pige? <3
Chrizza: Tom, din sexy guy :D
Tom: Har du tid lidt?
Chrizza: Selvfølgelig da. Hvad så? (:
Tom: Bill siger vi ikke må være alene mere :-(
Chrizza: Hvad? ö Hvorfor det?
Tom: Han stoler åbenbart ikke på os…
Chrizza: Ej, hallo!? ):
Tom: Jeg er også sur på ham!
Chrizza: Kan du ikke prøve at snakke med ham? Jeg vil være sammen med dig!
Tom: Gider ikke snakke med ham, Chriz. Han er en nar…
Chrizza: Hvad er der sket?
Tom: Længere historie, skat.
Chrizza: Er du ok? (:
Tom: Jeg skriver med dig, så jeg klarer mig smukke xD
Chrizza: Aww :i Det er godt <3
Tom: Bill opdagede jeg skrev med dig her tidligere…
Chrizza: Jeg troede, han sov ö
Tom: Jaaaaa! Det troede jeg også. Men det gjorde han så bare overhovedet ikke.
Chrizza: Hvad så? :i
Tom: Han blev sur. Og så blev jeg sur :-(
Chrizza: Og så var der ikke stille i huset mere, vel?
Tom: Nej! På ingen måde. Vi råbte af hinanden, meget.
Chrizza: Åh, for fanden da… I skal IKKE skændes eller blive uvenner over mig. Det ved I godt, jeg ikke kan lide ):
Tom: Jeg ved det godt, smukke. Og undskyld :( Men jeg blev nødt til det…
Chrizza: … Men så var det også sidste gang, ok? <3
Tom: Jeg vil prøve, ja xD
Chrizza: Tak, sexy <3
Tom: Hvad så? Er du stadig sammen med venner?
Chrizza: Nej, ikke mere. Jeg sidder faktisk i bussen på vej hjem (:
Tom: Klokken er jo også langt over midnat - det er over din sengetid xD Ha ha
Chrizza: Hahaha ja, det er så :D
Tom: Nu skal Onkel Tom nok putte dig xD
Chrizza: ONKEL TOM !? Hahaha :D
Tom: Det lyder da… fikst xD
Chrizza: Det lyder smukt :D
Tom: Jeg håber snart min mor kommer hjem xD Nu har jeg siddet herinde på mit værelse i over en time på grund af min dumme lillebror og hans dumme fordomme :-(
Chrizza: Jamen, så er det også dig, der skal være den store og vise dig fra din voksne og modne side og bryde isen og stilheden mellem jer, Tom :D GO FOR IT, BABY!
Tom: Næh, aldrig i livet. Jeg er ikke den store så! xD Ha ha.
Chrizza: For helvede da, Tom! :D
Tom: Ej, måske skulle jeg alligevel prøve at snakke med ham :-(
Chrizza: Gør hellere det. Make me proud, baby :D
Tom: Ha ha xD Jeg skriver til dig i morgen, smukke <3
Chrizza: Du skriver bare, Tom :D
Lige som han havde lagt sin mobil fra sig, bankede det på døren, og et velkendt hoved kom frem i døren. Tom satte sig op i sengen og kiggede over mod Bill, der kiggede ned udtryksløst i gulvet.
”Må jeg godt komme ind?” spurgte Bill så og rettede blikket mod sin bror.
”Hmm…”, mumlede Tom bare og løftede det ene øjenbryn.
”Jeg er ked af, hvad jeg sagde, Tom”, sagde han lavt og satte sig på kanten af sengen. ”Jeg ved ikke, hvad der gik af mig. Jeg tror måske bare, jeg er lidt ude af mig selv efter alt det her. Jeg er bare så forvirret. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre…”, begyndte han og plaprede løs, men Tom bare rokkede med hovedet og lod ham snakke. ”Tilgivet?”
”Selvfølgelig, og undskyld jeg sagde, du misbrugte hende”.
Bill nikkede lidt og skar ansigt. ”Du har nok alligevel lidt ret i, at jeg pressede hende her til sidst”, sagde han lavt og trak på skuldrene.
”Hey, hun lever jo endnu, så det gør jo ingenting”, svarede Tom hurtigt og smilede til Bill.
”Jo men alligevel… hvad hvis nu hun ikke føler på samme måde…”
”Det tror jeg ærlig talt ikke, Bill. Det skal du ikke være bange for”.
”Sikker?”
”Tja… hun virker da meget frisk, ikke”.
Bill nikkede og rejste sig fra sengen. ”Jeg vil gå i seng, Tom”.
”Godnat så”, smilede han og rokkede med hovedet. Bill vendte om på døren, da Tom spurgte: ”Skal du stadig af sted i morgen?”
”Jeg bliver nødt til at se hende igen, Tom”, svarede han trist. ”Der er nogle ting, jeg godt vil have afklaret før juleaften”.
”Selvfølgelig…”
”Men du vil stadig gerne hjælpe mig, ikke?”
”Jo da”, smilede Tom stort.
”Tak. Sov godt”.
”Sov godt”, svarede han, og døren blev lukket. Tom lagde sig ned i sengen igen og sukkede dybt.

Ingen kommentarer: