onsdag, september 08, 2010

Kapitel 86

Bill kiggede smilende ned på Chrizza, der lå blundende og små-træt op af ham og sov. ”Chrizza”, hviskede han lavt og ruskede stille i hende. ”Chrizza”, gentog han og lagde sin hånd på hendes lår. ”Skat, du sover altså”, prøvede han så, og hun begyndte stille at åbne sine øjne. ”Hej smukke”, smilede Bill og kyssede sødt hendes næsetip en enkelt gang.
Hun flakkede lidt med øjnene. ”Faldt jeg i søvn?” spurgte hun lidt forvirret over situationen.
”Ja”, han smilede til hende og begyndte stille at nusse hendes lår. ”Er det virkelig sådan en kedelig film?” klukkede han og lagde sit hoved mod hendes.
”Nej, nej”, hviskede hun. ”Slet ikke…”
Han smilede sødt til hende og lagde hovedet på skrå. ”Vi kan godt lave noget andet, hvis det lyster, skat”, sagde han med en blød stemme. ”Vi behøver skam ikke at se den. Jeg har jo set den alligevel”.
”Nej, nej, Bill. Det er fint nok”, sagde hun ærligt og smilede.
”Virkelig?” spurgte han og fik store øjne.
Hun trak uvidende på skuldrene. ”Ja, ja”.
”Nå, ok”, smilede han og lagde igen sit ansigt tæt mod hendes. ”Men kys mig lige først så”, hviskede han og pressede sine læber mod hendes.
”Uhm…” mumlede hun sødt imellem nogle af kyssede, og hun bevægede sig stille op på hans skød. ”Bill”, sagde hun og smilede til ham, da han åbnede sine øjne.
”Hmm?”
”Jeg synes, du er smuk”, smilede hun og ville ikke lade ham svare, så hun begyndte hurtigt af sætte sine læber mod hans igen, op til flere gange. Og det blev mere og mere heftigt jo mere følelserne og lysterne kom med ind i spillet.
”Chrizza… stop”, grinede han og gjorde afstanden mellem deres læber blot et par centimeter større. Hun kiggede uskyldigt på ham og smilede. Han kunne ikke lade være med at smile, da han mærkede det boblende fornemmelse inde i ham. Og det kildede helt vildt. ”Du gør jo noget ved mig, frække”, smilede han og gav hende et hurtigt kys på panden.
”Det er jeg ked af, basse”, svarede hun og prøvede at se uskyldig ud, men endte alligevel op med at smile stort.
”Ha, det tror jeg ikke på… Men det er dejligt”. Han rokkede med hovedet, frem og tilbage, mens han lod sine fingre glide igennem hendes hår.
”Seriøst?” spurgte hun forbavset.
Han fnes. ”Du gør noget ved mig”, smilede han og tog fat i hendes ene hånd. ”Mærk selv”, sagde han hurtigt og lod hendes hånd glide hen over hans underliv.
”Hold da op”, grinte hun og rødmede en smule. Hun var slet ikke klar over, hvad hun egentlig gjorde ved ham… og den… når de var sammen. Men nu var hun. Nu vidste hun, hun ikke skulle gøre meget før at tænde ham fuldstændig.
Altså, hun vidste selvfølgelig godt, at han ikke kunne forblive helt flad dernede, når hun kom for tæt på ham, men hun havde ingen anelse om, hvor meget det var. For…. det var forholdsvis meget, syntes hun at kunne mærke.
Bill smilede bare. ”Ja, men jeg kan bare ikke kontrollere mig selv”.
”Du kan simpelthen bare ikke holde til at have sådan en lækker kæreste?” grinte hun og rejste sig fra hans skød. Hun skar ansigt over, det, hun lige havde sagt. Det lød jo slet ikke som noget, hun kunne finde på at sige… men det havde hun så lige gjort alligevel.
”Jeg kan ikke holde til at have en sådan lækker kæreste, der giver mig de frækkeste fantasier om hende og jeg, når hun kysser mig”, klukkede han sødt og greb ud efter hendes hånd, som hun stod der på gulvet foran ham og kiggede ham i øjnene… en smule genert over samtalens drejning.
”Du er da nok lidt vild, hva’?”
”Eller trængende…”, grinede han og smilede et af sine selvsikre smil. Han lignede fuldkommen Tom, når han smilede dét smil. Hun plejede at kalde det ’Tom-smilet’, men hun ville helst ikke blande Tom ind i lige netop denne samtale. Det ville virke forkert. Og hun ville også komme til at savne ham lidt mere, end hun allerede gjorde…
”Virkelig?”
Bill trak diskret på skuldrene og blinkede flirtende til hende. ”Trængende, ja…”.
”Åh, lorte pms”, sukkede hun og trak underlæben ud.
”Tænk ikke på det, skat”, smilede han og klemte hendes hånd tæt. ”Jeg vil hellere end gerne vente alligevel… også til vi to er lidt alene igen”.
”Kan du det?”
”Jeg kan, hvad jeg vil”.
”Det passer ikke, Bill”, fnes hun.
”Nåååh?”
”Du kan ikke flyve, selvom du godt ville”, svarede hun flabet og himlede med øjnene.
”Åhh”, grinede han og trak fat i hende hånd, så hun kom ned i hans højde. ”Kys mig lige”.
”Tør jeg?” klukkede hu drillende, mens blev afbrudt, da Bill smilende pressede sine perfekte læber mod hendes.
”Prinsesse”, sagde han lavt mellem to kys og blev bare ved med at kysse hende, indtil hun satte sig ned i sengen og stort set halvt oppe på hans skød igen.
”Bill…” sagde hun lidt bestemt og gjorde afstanden mellem deres læber større.
”Undskyld, skat”, smilede han uskyldigt og fjernede sin hånd, der havde bevæget sig godt og grundigt op ad hendes ryg og havde direkte kurs mod hendes bh lås. ”Du kan også bare lade være med at kysse mig sådanne”, klukkede han og prøvede at få det til at lyde som en undskyldning - men i sidste ende blev det vist bare til en dårlig undskyldning.
”Måske jeg bliver nødt til at binde dine hænder fast på din ryg”, stod hun kort og overvejede, da hun igen så ned på Bill, der ikke kunne lade være med at grine af hende. ”Nej, ikke på den måde, Bill”.
”Nej, nej”, skyndte han sig hurtigt at sige, mens han bare himlede med sine øjne.
Chrizza rejste sig endnu engang fra sengen og stillede sig foran ham på gulvet. ”Jeg kommer lige om lidt, skat”.
”Så kan jeg også køle af imens”, smilede han og blinkede til hende.
”Bare vent til jeg kommer tilbage igen, skat”, grinte hun flirtende, hvorefter hun forlod værelset for en kort stund.
”Ihh, hvor jeg bare synes det er ærgerligt, du skal hjem i morgen, bassemand”, sagde hun med et lille smil på læben, da hun trådte ind på værelset igen.
”Jeg vil komme til at savne dig, skat”, sagde han roligt.
Hun nikkede, mes hun langsomt gik hen imod ham. ”Jeg så hellere, vi kunne blive sammen”, smilede hun lidt skævt og satte sig overskrævs på ham.
”Også mig, smukke”, svarede han og lagde sine hænder mod hendes lænd.
Chrizza smilede lumskt og lagde diskret hovedet ned mod hans og begyndte at kysse ham lidt omkring; skiftevis på halsen, ansigtet og hans læber. Og det blev lidt vildere… Bill kunne mærkes hvordan hendes tunge brød igennem deres læber ad, og hvordan det føltes – endnu engang – at ville have hende lige nu og her!
”Chrizza”, sukkede han lidt forpustet. ”Skat, stop”, klukkede han sødt og smilede til hende.
”Hvad?” spurgte hun og spillede helt uskyldig.
”Jeg kan ikke holde mig tilbage. Det ved du også godt”. Man kunne næsten høre alt ærgrelsen i hans stemme, men Chrizza smilede bare til ham og kyssede ham blidt på læberne. ”Det er som om, du slet ikke hører efter”, grinede han og smilede til hende.
”Skal jeg da det?” spurgte hun og smilede et lusket smil mod hans ansigt.
”Hvad er du ude på?” spurgte han lidt nervøs. ”Jeg bryder mig ikke om det smil du fyrer af, skat”.
”Ingenting”, hviskede hun mod hans læber og kyssede ham igen.
”Chrizza… Du bliver nødt til at stoppe. Jeg er ikke meget for det, men jeg kan altså ikke holde til det”.
”Så bare slap af, basse”.
”Det kan jeg da ikke, når du ligger her og tænder mig totalt”, klukkede han og så uskyldigt på hende.
Chrizza rullede ned og lagde sig på siden helt tæt op af ham. Hun tog armen bagud og rev fat i dynen der lå mast op ad væggen, hvorefter hun langsomt lagde den over dem begge. Bill kiggede hele tiden i hendes øjne, mens hun bare lå der med sit lille smil på læberne.
Det gav et mindre sæt i ham, da hun lagde sine hænder mod hans mave, trak op i hans bluse og lagde sine hænder mod hans brystkasse, som hun stille begyndte at nusse blidt med sine fingrespidser, mens hun kyssede ham på det forbudte sted på halsen.
Bill gav nogle sagte lyde fra sig, og hun kunne mærke, at han var anspændt – på vagt for ikke at gøre noget forkert. Men han kunne snart ikke holde sig tilbage mere… Og det gjorde det bestemt ikke bedre, da Chrizza stille og roligt kørte sin hånd ned ad hans mave. Bill åbnede sine øjne og kiggede hende i dybt i øjnene, som hun lod sin hånd hvile på hans højre hofteben.
”Slap af, skat”, sagde hun lavt og kyssede ham. Hun førte sin hånd over hans bukser og fik uden besvær knappet hans bukser op, da Bill greb fat i hendes hånd.
”Du skal ikke gøre det på grund af det, jeg sagde, skat”.
”Rolig”, bad hun stille. ”Bare slap af, Bill”.
”Skat… jeg mener det”. Hun smilede bare og kyssede hans hals for at få afledt hans fulde koncentrationen. ”Åh, ok”, mumlede han og lukkede roligt øjnene sammen igen, da han ikke kunne modstå hendes flirtende kys på det forbudte sted på sin hals.
Hun vidste ikke rigtig, hvad dette kunne føre til, eller hvordan det ville ende. Hun vidste ikke, om det ville blive nogen succes, eller om hun bare skulle stoppe med det samme. Hun havde jo aldrig nogensinde prøvet at give et handjob før. Så hvad vidste hun? Det eneste hun kunne gå ud fra, var Bills tilfredsstillende lyde, han gav fra sig. Nogle høje, andre lavere. De kunne blive afsløret hvert evig eneste sekund, som de lå der og overskred alle grænser tæt op ad hinanden under hendes dyne i sengen; den ene part arbejdende, den anden stønnende.
”Bill”, klukkede hun lavt mod hans hals, mens hun kyssede ham. Hans støn var blevet lige en tak for høje, og hun ønskede ikke inderligt at hendes forældre eller anden familiemedlem skulle komme ind for at se, hvilken larm det dog var, de havde hørt. ”Shh…” hviskede hun og rettede sig op mod hans mund og kyssede ham, så han ikke kunne give de helt samme lyde mere.

”Jeg skylder dig så meget”, sagde han med en lav og forpustet stemme, mens han kiggede hende dybt i øjnene.
”Nej, du gør ej”.
”Jo, jeg gør så”.
”Nej, stop. Det er min ret at tilfredsstille min kæreste. Og hvis det er den eneste måde der er mulig, så er det den eneste måde, jeg kan gøre det på”.
”Og det gør du rigtig godt, skat”. Han smilede sødt til hende og kyssede blidt hendes læber mod sine. ”Jeg er helt vildt meget vild med dig, smukke”, klukkede han og kyssede hende igen.
”Du er heller ikke så værst igen, bassemand”, grinede hun og rejste sig fra sengen.

Ingen kommentarer: