onsdag, september 01, 2010

Kapitel 67

Bill: Hej sunshine<3
Chrizza: Hvad så skat? :D
Bill: Forstyrrer jeg smukke?
Chrizza: Nej, nej. Jeg sidder bare og kigger på din bror spise dessert. Hehe :D
Bill: Oh, er i så på vej hjem bagefter? *BIG smile*
Chrizza: Måske… ^.^ Ej, det ved jeg ikke endnu?
Bill: Det håber jeg altså, for jeg savner dig skat.
Chrizza: Åh… i lige måde <3
Bill: Jeg savner dig faktisk rigtig meget! :’(
Chrizza: Aww, Bill :i Du dejlig, dreng <3
Bill: Og jeg glæder mig! :D
Chrizza: *kys på dig* <3
Bill: Yaay :D Nu er jeg måske lidt glad.
Chrizza: Du har ikke noget at lave, vel? xD
Bill: Hmm… Er det så tydeligt? ö
Chrizza: Neeej da!? xD
Bill: Hahaha! :D Jeg ville bare gerne have du var ved mig nu.
Chrizza: Vi kommer snart hjem skat (:
Bill: Vil du så ikke komme ind til mig? Jeg vil gerne fortælle dig noget (:
Chrizza: HVAD!? :D
Bill: Det vil jeg da ikke fortælle xD
Chrizza: :’(
Bill: Åååh, pus <3
Chrizza: Ja! Ae ae på mig, ikke? ^.^
Bill: Øøh… jo? Det kan vi godt sige?
Chrizza: Tak skat. Du er vel nok sød, hva’?
Bill: Ja! Jeg bliver jo nødt til at være sød mod dig, efter det jeg gjorde mod dig i går.
Chrizza: Oooh ja! Hahaha :D
Bill: Jeg vil gerne gøre det igen skat <3
Chrizza: Ssshh… du får mig til at rødme, Bill ö
Bill: Hvorfor dog det skat? Hehe (:
Chrizza: Hmm… jeg ved det ikke? xD men ikke i aften skat. Ok?
Bill: Selvfølgelig smukke <3>
Chrizza: Men jo… jeg vil også gerne igen :i
Bill: Tak skat <3
Chrizza: I lige måde basse. Men skal vi ikke bare sige, jeg kommer ind til dig, når vi er tilbage igen?
Bill: Forstyrrer jeg? :(
Chrizza: Naa… Tom, du ved … Han mangler opmærksomhed xD
Bill: Åhh… Undskyld. Jeg skal nok lade jer være nu så skat.
Chrizza: Det er ok, Bill <3
Bill: Jeg elsker dig, Chrizza <333
Chrizza: Jeg elsker også dig, min skat <3
Bill: Og du lover, du kommer ind til mig? (:
Chrizza: Jeg lover det basse <3

Ingen kommentarer: