onsdag, september 01, 2010

Kapitel 76

Senere den aften var Bill og Tom alene hjemme. De sad inde i stuen og så film og nød hinandens nærvær. Tom kiggede diskret over på Bill, der lå og var ved at falde i søvn. Han smilede skævt og tænkte på, hvor meget han egentlig havde sovet, mens han havde lukket sig selv inde på sit værelse, for det var sikkert ikke blevet til særlig meget.
Tom tog lejligheden til at tage sin mobil frem og gemme den under en pude, sådan så Bill ikke ville opdage, hvis han pludselig slog øjnene mere op, at han rent faktisk sad og skrev med nogen, mens de så film. Men Bill havde nu fået lukket sine øjne i…
Tom: Sover du, smukke pige? :-)
Chrizza: Nej. Hvad så? <3
Tom: Jeg har snakket med Bill tidligere i aften. Han ringer måske nok til dig i morgen :-)
Chrizza: Mange tak, Tom! Er han ok igen så? :i
Tom: Han blev ked af det, men jeg tror, han har det fint nok egentlig. Men han savner dig :-( Og det gør jeg også, smukke! <3
Chrizza: Åhh, i lige måde <3
Tom: Bill sover, må jeg godt ringe til dig nu? :-) Please…
Chrizza: Jeg er faktisk sammen med nogle venner lige nu, Tom. Desværre… Men kan vi ikke bare skrive sammen i aften? Vi kan snakke sammen i morgen (:
Tom: Ih, du aner ikke, hvor meget jeg ville ønske, jeg var iblandt de venner :-(
Chrizza: Tom… Du lovede mig noget! Husk det!
Tom: Oh ja, det er også rigtigt. Hmm, som om jeg ville være iblandt de venner, der. PFF, så skulle jeg jo være sammen med dig :-( Ikke tale om jeg ville det, mand! xD
Chrizza: Det er liiiige sådan, det skal lyde, sexy guy! :D
Tom: Ha ha <3
Chrizza: Jeg savner også dig <3
Tom: Du kommer den 27. ikke? :-)
Chrizza: Hmmm….
Tom: HALLO!? :o
Chrizza: Jo, jeg kommer gerne :D Kun hvis det er i orden med Bill, ok.
Tom: Jeg tror, det er mere end ok for ham, at du kommer herned til os igen. Han savner dig jo også.
Chrizza: Aww :i Han er jo ikke til at stå for, Tom <3
Tom: Nej, det er jo lige mine ord! Ha ha xD
Chrizza: Hahahaha :D For helvede, Tom. Men jo, jeg kommer ned til jer den 27. så <3
Tom: Jaaaaa xD Det vil jeg glæde mig til, smukke.
Chrizza: Må jeg blive til den 28.? :i
Tom: Det tror jeg ikke er noget problem. Ellers så ved du, der er altid en plads ledig ved siden af mig… så længe du har skrevet dig op i bogen :-) Men når det er dig, Chriz, så tror jeg godt, jeg kan få rykket dig frem på listen.
Chrizza: Er det så her, hvor jeg skal være glad og taknemmelig over din behandling? :D
Tom: Ja, det tror jeg nok, det er. Ha ha xD
Chrizza: Hvor er du sød <3
Tom: Det er bare noget jeg kan! :-)
Chrizza: JA! :D
Tom: Jeg keder mig altså utrolig meget. Min bror sover, og denne her film er røv dårlig. Du er aftenens højdepunkt… også selvom du er så lille xD
Chrizza: Aww, Tom! :D Du er lidt ond nu. Buh på dig så.
Tom: Jeg er bare ærlig, mus. Jeg kan ikke være andet end ærlig med dig :-D
Chrizza: Love you, bestie <3
Tom: Jeg elsker også dig, smukke pige <3
Chrizza: Har du ellers noget godt at fortælle siden sidst? (:
Tom: Der er ikke gået mere end 12 timer siden sidst, så nej, jeg tror ikke, jeg har noget nyt? :-D
Chrizza: Pis også :D Haha <3
Tom: Hvad vil du vide?
Chrizza: Hmm… Hvordan går det med mama? :D
Tom: Hun arbejder sent lige i øjeblikket. Men hun har ferie fra den 23. af, så derfra er familien samlet. Jaaa :D
Chrizza: Åh, hvor godt! Og hun ved også godt, jeg kommer den 27.? Det er fint med hende? <3
Tom: Det er mere end fint, Chrizza. Hun ville ønske, du kunne blive :-) Jeg tror ikke, hun er helt tilfreds med kun at have Bill og jeg! Hun ønsker sig en pige.
Chrizza: Skal jeg pakke mig selv ind i en stor æske og forære mig til hende? :D
Tom: JA! xD Gør det. Det lyder faktisk som en rigtig god idé, smukke :D Ha ha.
Chrizza: Hahaha <3
Tom: Jeg ville ønske, vi kunne holde jul sammen alle sammen.
Chrizza: Måske vi kan gøre det næste år… måske? (:
Tom: Tror du godt, vi kan få arrangeret det? :o
Chrizza: Vi kan da altid prøve, Tom <3
Tom: Jeg vil helt sikkert stemme FOR til det arrangement. Og så skal det være i Danmark! :-D
Chrizza: Hvorfor det?
Tom: Fordi der kommer de lækre piger fra :-D
Chrizza: Hmm… du kender måske nogle danskere…
Tom: DIG! :-D
Chrizza: Jeg er ikke dansk, skat! :D
Tom: Åh, fuck it! Du er lækker alligevel, min tøs <3
Chrizza: Jeg kan kun sige i lige måde, min tøs <3
Tom: Ååååh, så’ der krig! xD
Chrizza: Kan det vente til i morgen, Tom? For jeg bliver nødt til at smutte nu ):
Tom: :-( Hvad skal du, smukke?
Chrizza: Være sammen med mine homies :D
Tom: Hmm. Ok <3
Chrizza: Det gør vi i hvert fald, sexy <3
”Hvem skrev du med?” spurgte Bill pludselig, da Tom smed sin mobil ned i sofaen.
”Øhh…” mumlede han og kiggede forskrækket over på Bill. ”Jeg troede, du sov”, svarede han flabet og kiggede hurtigt væk fra ham for i stedet at kigge på TV skærmen.
”Var det Chrizza?” spurgte han lidt trist.
”Hmm… Ja”, sagde han svagt uden at slippe fokus fra filmen.
Han satte sig op i sofaen og spurgte så: ”Hvordan har hun det?”
”Jeg tror, hun er bekymret for dig, Bill”.
”Jamen, det skal hun jo ikke være”.
”Jamen, det er hun altså”, svarede Tom hurtigt og lagde armene over kors.
Bill kiggede undrende over på Tom, mens han rynkede på panden. ”Hvorfor er du så sur?”
”Jeg er ikke sur”, mumlede han bare, stadig uden at kigge væk fra skærmen.
”Det kan jeg da høre, du er, Tom”.
”Kan vi ikke bare lade det ligge. Jeg gider ikke snakke om det”.
”Pff”, mumlede Bill for sig selv og skar ansigt.
Tom vendte sig om mod Bill og kiggede ondt på ham. ”Jeg kan bare ikke lide, at I to skal til at være sammen igen!” vrissede han og rejste sig op fra sofaen.
”Hey!” råbte Bill efter ham. ”Du skal sgu ikke gå nu”.
”Og hvorfor så ikke det?”
”Jeg har brug for en forklaring på det der lort, du siger”, vrissede han surt.
Tom lagde armene over kors og himlede med øjnene. ”Kan du ikke selv se det, Bill? Vores fans vil ikke lade hende være nu. De vil ikke lade jer være!”
”De behøver jo ikke at få noget at vide”.
”Du kan ikke være sammen med hende offentligt mere uden der vil blive skrevet noget. Hun kan ikke engang være sammen med mig!”
Bill sank sammen i ryggen og kiggede ned i sit skød. ”Du har nok ret, Tom… Men du og Chrizza kommer heller ikke til at blive set sammen mere”, mumlede han.
”Hvad fanden er det, du siger?!”
”Du hørte mig godt, Tom” vrissede Bill og sendte onde øjne til sin bror. ”Du skal ikke være sammen med hende mere!”
”Du stoler så ikke engang på din kæreste eller din egen BROR!?” udbrød han forarget.
”Jeg stoler ikke på dine lyster, Tom”.
”Mine lyster”, gentog han flabet og skar ansigt.
”Ja, du kan jo tydeligvis ikke lade hende være… Også selvom du ved, hun er MIN”.
Tom pegede fingre af ham, ”Hun var ikke DIN der. Hun havde slået op med dig, Bill. I var ikke kærester! Og det har I teoretisk set aldrig været…”
”Og hvad mener du så med det?” vrissede Bill hurtigt.
”Har du måske nogensinde spurgte hende…. Har hun nogensinde spurgt dig?”
”Nej! Men vi har været i seng sammen, Tom”.
Tom rystede grinede på hovedet. ”Er jeg måske kærester med nogen af de piger, jeg har knaldet?”
”Nej, men du er også et perverst svin”, sukkede han vredt og lagde armene over kors.
”Du er ikke en skid bedre selv ved hende, Bill”.
”Jeg misbruger hende sgu da ikke!” råbte han højt og rejste sig fra sofaen.
”Tror du ikke godt, vi andre har kunne set, hvor meget du har presset på for at få hende til at knalde med dig, hva’?”
”Det er så meget IKKE rigtigt, det der”, vrissede han og gik hen og stillede sig overfor ham. ”Du har på ingen måde ret til at sige, jeg misbruger hende, for hvad gør du ikke selv!?”
”Jeg misbruger hende skam ikke”, sagde han meget roligt og løftede overlegent det ene øjenbryn.
”Åh, du er så modbydelig lige nu, Tom!” vrissede han surt og vendte ryggen til ham og trampede hurtigt i retningen mod sit værelse.
”Ja, gå du ind og tænk lidt over, hvordan du får noget på den dumme igen…” råbte han efter ham og grinte ironisk.
”DIT SYGE SVIN!” råbte Bill højt og smækkede døren hårdt i.

Ingen kommentarer: