mandag, september 27, 2010

Kapitel 110

Bill: Kommer du så i morgen skat? :-*
Chrizza: Desværre basse. Jeg kan ikke. Min mor vil gerne have jeg er lidt hjemme. Og laver mine lektier og sådan, så jeg ikke kommer bagud i næste uge. Jeg er virkelig ked af det skat :-( For jeg savner dig så meget.
Bill: Ej! Mener du det? :o
Chrizza: Ja, desværre skat :’(
Bill: Må jeg så ikke komme op til dig skat?
Chrizza: Jeg spurgte min mor, og hun sagde nej. Pis! :-(
Bill: Men hvornår ses vi så? :-*
Chrizza: Hmm… Fredag i næste uge skat. Jeg lover det! :-)
Bill: Hvor er det altså unfair. Jeg savner dig jo helt vildt prinsesse.
Chrizza: I know… Jeg savner også dig skat. Rigtig, rigtig meget!

Han gik ind i stuen, hvor Tom sad og så en film. ”Tom… Chrizza kommer ikke i morgen alligevel”, sagde han mumlede og landede tungt i sofaen.
”Jamen, skal du så op til hende i stedet?”
Han rystede på hovedet. ”Marianne siger, hun skal være hjemme i weekenden og koncentrere sig om skolen, så hun ikke kommer bagud med lektier i næste uge”. Han sukkede og lagde armene over kors.
”Seriøst?” spurgte Tom overrasket.
”Ja…”
”Hvornår skal I så være sammen igen, Bill?”
”Først på fredag”, sukkede han og lænede sit hoved bagud og lænede det op ad sofaryggen. ”Det ødelægger bare mit humør fuldstændig, det der”.
”Hvad kan få dig i godt humør igen?” spurgte Tom og blev egentlig også selv en smule trist til mode over, hun ikke kom alligevel. Godt nok var det jo meningen, at Tom heller ikke skulle være hjemme, men han ville rigtig gerne se Chrizza igen, så han havde aftalt med Bill, at han ville dukke op i løbet af lørdagen… uden Trina.
”Det ved jeg ikke…”, mumlede han bare og kiggede hen på Tom.
”Skal vi gå over til Andreas?” smilede han. ”Han burde være færdig i skolen nu…”
Bill tænkte sig kort om, hvorefter han fik et stort smil på læben. ”Lad os gøre det, Tom!” grinede han og rejste sig hurtigt op fra sofaen.

Ingen kommentarer: