tirsdag, juni 21, 2011

Kapitel 217

”Ok… kom så venner”, sagde Bill og så hen på Chrizza og Tom, der sad i den anden ende af sengen. ”Kortene på bordet nu. Jeg vil ikke have nogen hemmeligheder, og jeg er også villig til at fortælle alt lige nu og her”, indrømmede han og satte sig bedre til rette op af ”tremmerne” i fodenden af sengen.
Chrizza vendte hovedet op ad, så hun kunne se Tom i øjnene, som hun sad lænet op af ham og blev holdt rundt om. ”Hvad siger du, skat? Er du klar til at åbne op omkring dit liv?”, spurgte hun klukkende og smilede til ham.
Han klukkede sødt, blinkede til hende og kyssede til sidst hendes pande blidt en enkelt gang. ”Jeg er helt enig med min kære lillebror; ingen hemmeligheder nu”, sagde han og så hen på Bill, der smilede tilbage til ham. ”Hvem starter?”
Der var stille et øjeblik, hvor de bare skiftevis sad og kiggede på hinanden. ”Akavet”, klukkede hun og satte sig lidt bedre til rette op af Tom, der krammede hende tæt ind mod sig og lagde sine hænder i hendes.
”Ok, så starter jeg…”, mumlede Tom sukkende og så hen på Bill. ”Hvor mange gange nåede I at have sex?” spurgte han, og der blev stille på værelset. Bill så ned på Chrizza, der bare stirrede tilbage på ham. ”Jeg troede, vi var enige om, der ikke skulle være nogen hemmeligheder”, grinte han og klemte hende tæt.
”Jeg tæller”, grinte Bill og fik dem alle til at grine med.
”Små kaniner”, jokede han og puffede lidt til Chrizza, der bare sad og smilede lidt.
”Hjælp mig lige, Chrizza…”, bad Bill og klemte øjnene lidt sammen, hvilket fik ham til at rynke lidt på panden. ”Der var den første gang på hotellet…”
”Hvor Tom kom”, indskød hun.
”Hvad?” udbrød Tom hurtigt.
Chrizza vendte hovedet om mod ham og så ham i øjnene. ”Kan du ikke huske den der gang, hvor du kom ind, fordi Mandy eller hvem det nu var… havde ringet til dig… eller sådan noget”.
”Hvor jeg skulle se om du var ok?”, grinte han. Hun nikkede. ”Forstyrrede jeg der?”
Chrizza vendte sig om mod Bill igen og lænede sig op af Tom. ”Vi var vel lidt i gang med lidt kæleri, da du kom”, indrømmede Bill og trak på skuldrene.
Han vrængede på næsen og klukkede. ”Ok, det var den første gang… næste gange, tak”.
”Hmm…”, mumlede hun og så hen på Bill. ”Så var det vel den jul der, hvor du kom hjem til mig”.
”Efter vi havde ”slået op”, ikke?” spurgte han, og hun nikkede. ”Der hvor Tom, din lille satan, havde kysset min pige… for anden gang”, muggede han og smilede dog alligevel. ”Og du fik mig overtalt til at spørge Chrizza for alvor”.
”Næh… hov… nej, Bill… det var ba…”, hun opgav og så lidt genert hen på ham.
”Handjob”, grinte han og nikkede overlegent.
”Ha… Hvad?! Har d.. .Har du… Hvaaad?”, prøvede Tom at sige, men det virkede ikke rigtig.
Chrizza forblev tavs og smilede lidt mod Bill, som han bare grinte af sin bror. ”Ja, Tom, det har hun”.
”Åhh…”, stønnede han og klukkede fjoget.
”Bare opfør dig pænt, Tom, og det bliver måske dig”, grinte Chrizza og så ham i øjnene. Han blinkede til hende og sendte hende et luft kys. ”Det hjælper på det”.
”Det var to gange”, oplyste Tom og så hen på Bill, som han vidste, han ville kunne få flest informationer ud af.
”Så var der også den gang ved julefrokosten hjemme hos jer”, sagde Chrizza.
Bill begyndte at grine. ”Du blev så pisse sur over, vi ikke ville med ud sammen med dig og Trina”.
Han vrængede på næsen. ”Trina”, mumlede han hæst og fnøs.
”Og i Paris”, sagde Chrizza. ”Hvor der blev væddet om os”.
”Og den af…”, han stoppede og så ned i sit skød. ”Den aften jeg kom hjem fra ”Wetten Dass” showet”, mumlede han lavt. Der blev stille i værelset, og Chrizzas hjerte begyndte at banke meget hurtigt. ”Jeg tror ikke, det blev til mere”, sagde han roligt og løftede langsomt hovedet mod dem igen.
Chrizza kravlede hen til Bill og lagde sine arme omkring hans hals. Hun sagde ingenting, men krammede ham bare tæt ind til sig, mens hun lukkede sine øjne behagende. ”Elsker dig, Bill”, hviskede hun og så ham i øjnene.
”Elsker også dig, skat”, smilede han og kyssede hendes pande, hvorefter hun kravlede tilbage og satte sig mellem Toms ben og mærkede, hvordan han lagde sine arme omkring hende igen. ”Hvem får lagt den næsten sandhed på bordet?” spurgte han.
”Det gør du, Bill”, sagde han hurtigt.
”Hm…”, mumlede han og tænkte sig kort om. ”Ok, men så vil jeg gerne vide, hvad du faldt for hos Chrizza”, sagde han og nikkede diskret.
”Hvorfor skal det hele tiden handle om mig?” spurgte hun roligt.
”Fordi du er mellem Tom og jeg, Chriz, derfor handler det hele om dig”, svarede han smilende.
Hun kunne høre Tom klukkede blidt omme bag sig, og hun slappede lidt mere af og lagde sit hoved mod hans hals. Hun knugede sig lidt mod ham, hvorefter hun kunne høre, Tom svare på Bills spørgsmål og kunne ikke lade være med at smile.
”Jeg tror, det var hendes positivitet”, startede han. ”Øhm… og de blå øjne, det blonde hår”. Han begyndte at nusse hendes ene hofteben blidt. ”Den måde hun siger tingene på, og at hun ikke er bange for at fortælle folk, når de tager fejl”.
”Åh..”, grinte hun og så op på ham.
Tom så hende i øjnene og smilede. ”Du har den personlighed, jeg altid har ønsket mig”, sagde han lavt og kyssede hende. ”Du er den pige, jeg har håbet de andre ville være… jeg skulle bare igennem meget for at finde dig”, klukkede han og kyssede hende igen.
”Hvor er du sød”, smilede hun og satte sig ordentlig til rette igen.
”Jeg kan ikke finde noget, jeg ikke kan lide ved hende”, indrømmede han og smilede til Bill.
Bill så skeptisk på Tom, men dog stadig med et glimt i øjet. ”Du er da lidt tøset nu, er du ikke?” klukkede han og slog ud med hånden.
De grinte. ”Og det skulle komme fra dig, der simpelthen bare ikke tænker på andet end dig og dit romantiske pladder”, grinte Tom. ”Seriøst… jeg synes, jeg er kommet godt igen med det”, indrømmede han ærligt og nikkede sagte med hovedet. ”Jeg er ikke perfekt, men jeg prøver at være en god kæreste”.
”Ingen er perfekte”, fastslog Chrizza med en lav stemme og flettede sine fingre fint ind i hans. ”Men nu må det være min tur”, sagde hun og smilede lidt for sig selv, mens hun tænkte over et spørgsmål, hun kunne stille.
”Uh, hør engang, Bill…”, grinte Tom. ”Hendes hjerne knager”. Chrizza slog ud efter ham og rakte tunge til ham. ”Pas på du ikke bruger den for meget skat. Det lyder ikke til, at den har været i funktion i lang tid med den larm, den kommer med der”.
”Ok, jeg har et spørgsmål nu”, sagde hun og vendte hovedet om mod Tom.
”Åh nej”, klukkede han og sendte hende et nervøst blik.
”Hvor mange piger har du været sammen med før mig?” spurgte hun og så helt seriøst på ham.
Toms blik flakkede, og han så hurtigt hen på Bill, der sad med et ligeså nervøst og bekymret blik, som han selv gjorde. ”Mener du det, skat?” spurgte han usikkert og prøvede at sende hende et lille smil.
”Ja”.
Han sukkede og tog fat i hendes hånd. ”Er det kærester... eller bare piger?”.
”Piger”.
Der var stille i et øjeblik, mens han så ud af vinduet. ”Jeg ved det ikke… jeg stoppede med at tælle”, indrømmede han og så hende efterfølgende i øjnene igen. ”Jeg ved det ikke, skat? Jeg har været lidt her og der”.
”Tom…”, sagde hun lavt og så hen på Bill, mens hun slap hans hånd. ”Jeg ved, du har været sammen med rigtig, rigtig mange, men jeg vil gerne vide noget omkring det. Det er ikke særlig fedt for mig at være til jeres hyggelige sammenkomster, hvor du bare har været sammen med alle pigerne, der blevet inviteret”.
”Jeg ved det godt, skat”, hviskede han hæst.
”Jeg er slet ikke sur på dig, skat, men jeg vil bare gerne vide det, for jeg vil ikke gøres til grin… og jeg vil ikke ende som nogen af dem”. Hun tog begge hans hænder i sine og fik øjnekontakt med ham igen. ”Please…”, bad hun.
Han sukkede dybt og så hen på Bill, der nikkede roligt med hovedet til ham. ”Je…”, Tom så tilbage på hende og så hende dybt i øjnene. ”Det er vel nok ov… over de 100”, sagde han, og hans blik flakkede rundt igen.
Chrizza prøvede at lade være med at virke for ligeud med sit kropssprog, selvom hun indeni havde det temmelig dårligt over hans tilståelse. ”Ok”, pep hun halvt og så ned på deres hænder.
”Chrizza, skat. Jeg ved godt, hvor ulækkert og klamt det er for dig, men det er fortid nu, og jeg kunne aldrig finde på at behandle dig, som jeg har behandlet dem. Aldrig. Og desuden har jeg heller ikke kontakt til nogen af dem mere”. Hun så ham i øjnene og rokkede med hovedet. ”Du ved, hvor højt jeg elsker dig, og hvor meget jeg har gået i gennem for, at du skulle blive min”.
”Ja”, hviskede hun.
”Og jeg har ikke tænkt mig at smide det her forhold på jorden igen, for jeg har virkelig kæmpet for denne her kærlighed og for at få det til at fungere. Det er ikke alle piger, der ville kunne få lov til at komme imellem Bill og jeg, som du har, skat. Men det er fordi, du er dig”.
Hun så hen på Bill, der sendte hende et sødt smil. ”Han siger sandheden, sunshine”, sagde han blidt, mens han rokkede diskret med sit hoved.
”Den episode med Trina dræber mig inden i, hver gang jeg kommer til at tænke på, hvad jeg gjorde mod dig… men du tilgav mig, selvom du ikke var meget for det, og se hvor vi er nu, skat”, han sendte hende et lille smil. ”Hvis det ikke var meningen, at vi to skulle være sammen, så sad vi heller ikke sammen her i dag”.
”Nej”.
”Du har gjort noget, som jeg aldrig havde troet var muligt”, pause. ”Du har ændret mit syn på kærlighed”, hviskede han mod hendes øre, og hun kunne mærke, hvordan det kildede inde i hende, da hun hørte hans blide stemme mod sit øre. Hun så ham i øjnene og kunne alligevel ikke lade være med at smile. ”Du er min kærlighed”, smilede han og kyssede hende blidt. ”Og jeg elsker dig, min skat”, hviskede han mod hendes læber, hvorefter han kyssede hende igen… og igen.
”Hey…”, afbrød Bill og smed en pude efter dem.
De gjorde afstanden mellem deres ansigter lidt større, og de smilede begge hen mod ham. ”Vil du være med, elskede?”, grinte hun og blinkede til ham, og de begyndte alle sammen at grine over Bills ansigtsudtryk, han sendte hende.
”Du må have smidt søm, skat”, klukkede han og himlede med øjnene. Tom klemte hende tæt ind til sig og kyssede hendes hår. Han sad lidt og så på dem foran sig, indtil han endelig fik taget sig sammen til at spørge dem om endnu en sandhed. ”Hvad havde I egentlig gjort, hvis Chrizza virkelig havde været gravid?” spurgte Bill forsigtigt og fik deres begges opmærksomhed lige med det samme.
”Ja?…”, mumlede Tom roligt.
”Jeg mener bare… ja, det ved jeg ikke engang?”, indrømmede han og trak på skuldrene.
”Hvis vi skulle have haft det barn, så tror jeg bare, vi ville have haft taget tingene, som de kom”, svarede han ærligt og så ned på hende i sine arme. ”Jeg ved ikke med dig, men jeg havde faktisk håbet på, testen var positiv”, indrømmede han.
”Det ved jeg godt, skat”, mumlede hun og så stift ud i luften.
Han fnes og kyssede hendes hår. ”Prøv at tænk på hvor dejligt, det kunne være”, hans stemme var så blid, og man kunne tydelig høre på ham, at han fantaserede. ”Vi kunne lave vores egen lille familie, skat. Vi kunne gifte os og flytte i hus”, han sukkede og så hen på Bill. ”Jeg ved ikke, hvad der går af mig, Bill”, grinte han.
”Så I prøver altså på at få et barn?”
”Nej, nej, nej, nej, nej”, udbrød Tom hurtigt og rystede på hovedet. ”Jeg mener bare… hvad skulle vi dog gøre, hvis vi fik barnet nu? Hvad skulle jeg gøre med bandet også? Jeg tror ikke, jeg ville kunne klare både bandet, Chrizza og en lille baby på samme tid. Og jeg ville bestemt ikke lade Chrizza gøre det hele selv”.
Bill klukkede lidt og rystede på hovedet. ”Hvad blev der af: så skulle vi bare tage tingene, som de kom”, grinte han og så med et stort smil hen på Tom. ”Prøv at tænk på hvor dejligt det kunne være”.
Han fnes og trak på skuldrene. ”Jamen det ville være dejligt”.
”Jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre, hvis vi fik barnet”, indrømmede hun pludselig. ”Selvfølgelig, det kunne være godt… men jeg er alt for ung, Tom. Giv mig lige ret”, hun så ham i øjnene, og han var ikke helt overbevist. ”Come on, skat”, klukkede hun.
”Vi kunne gøre det godt”, han smilede til hende.
”Og hvad skulle jeg så sige, når jeg kom hjem og tilbage i skolen med mega mave på?”.
”Hej, jeg er gravid, men du må ikke vide, hvem min kæreste er…”, grinte Bill.
”Præcis”.
”Nej, nej, nej… Hej, jeg er gravid, men du må ikke vide, hvem min overlækre kæreste er”, rettede Tom og blinkede til Chrizza, der bare himlede med øjnene over ham. ”Ej, hvis du blev gravid, skat, så ville jeg gøre alt… og mere endnu for at du skulle have det godt”, smilede han. ”Du fortjener kun det bedste, skat”, og kyssede hendes hår en enkelt gang. 

Ingen kommentarer: