søndag, maj 22, 2011

Kapitel 204

Man må jo mene, at når man bruger så meget tid på hinanden, som Bill og Tom fra Tokio Hotel gør, må man gå hinanden på nerverne. For dem begge.
Tvillingerne Tom og Bill (18) fra Tokio Hotel har siden barndommen været sammen hver dag. I dag har det ikke ændret sig, da de nu fortsætter sammen med Tokio Hotel og turnerer verden rundt.
Så dem af jer, der tror, at de ikke kan klare hinanden, tager grueligt fejl. Bill og Tom kan ikke få nok at hinanden. I et interview fortæller de begge, at de ikke kan leve uden hinanden.
”Vi kan ikke klare at være længe væk fra hinanden. vi er allerede én, ét menneske. Totalt! Det er sådan, at vi på nogle punkter – hvordan vi ser ud, og hvordan vi er – er meget forskellige. Men så ved vi også noget… Jeg ved, hvordan Bill har det, og Bill ved, hvordan jeg har det. Vi har også ofte forskellige meninger, men det klarer vi selv”, fortæller Tom om hans specielle forhold til tvillingebroderen.
Bill fortsætter: ”Der er heller ingen imellem os. Hvad der løber igennem os, er imellem os, og sådan har det altid været. Vi plejer at sige, at det er os imod resten af verden. Vi står sammen”.
Men hvad så med Toms kæreste, den unge sangfugl, Chrizza, tænker I sikkert. Har hun ikke bragt noget splid mellem brødrene, da rygterne kom ud, at hun tidligere har været i et forhold med Bill og nu gået videre til Tom.
”Chrizza og jeg har været kærester, men det var bestemt ikke så seriøst, som det er mellem hende og Tom. Man kan se på dem, at de er forelskede, og hun har forandret Toms tanker omkring kærlighed fuldstændig”.
Tom nikker og griner: ”Jeg vil være ærlig og sige, at hun kom ind i mit liv på det helt rigtige tidspunkt. Præcis lige der, hvor jeg manglede hende allermest. Og jeg er lykkelig over, at vi nu har været kærester i næsten 3 måneder”.  Vi spurgte ham, om det så var slut med at have sex med sine fans, og han svarede hurtigt: ”Det går slet ikke mere. Jeg har en kæreste, som jeg elsker, og jeg vil ikke være hende utro. Jeg vil vise hende, at jeg er en fyr, hun kan stole på”.
Det lyder næsten snart ligesom gangster-parret Bonnie og Clyde… men gangstere ville de to nu ikke være. Siden 2. klasse har de vidst, at de ville være rockstjerner, så nu er de her. Men det gik ikke så godt i byen tæt på Magdeburg.
”Det var en slags Alien-tid for os. Folk gloede på os, og skolen var et helvede. Det var den værste tid i vores liv”, forklarer Bill.
Men sådan var det: her startede og kom frem i lyset. Men det værste, der skete i deres tvillingeeksistens, er, at de i 7. klasse kom i hver deres klasse som en straf. Læreren sagde: ”Jeg kan ikke undervise dem sammen!”.
Det skal Bill og Tom heldigvis ikke tænke på mere. Skolen er ovre, så nu skal de ikke frygte at blive taget fra hinanden igen. Men vi spurgte brødrene, om Toms forhold fik dem til at se mindre til hinanden, og sådan svarede de:
”Vi er stadig sammen hver dag, men nu er der bare en person til”. Bill, der er bedste venner med Chrizza, er glad for at se sin bror lykkelig og nede på jorden vedrørende kærlighed. ”Hun er den rette for Tom”.
”Jeg prøver, så godt jeg kan, at være sammen med Chrizza, nu hvor vi ikke har så meget fritid længere, fordi vi er på tour og dit og dat. Men hun ved også godt, at det er musikken, der kommer i første række”.
Men hvad kan de egentlig lide hos pigerne? Og hvad kan de lide hos dem selv? Hvad går slet ikke, og hvad elsker de? Vi spurgte dem, hvad de bedst kunne lide ved dem selv, og Tom svarede grinende:
”Hvor skal jeg dog begynde… Altså, jeg synes, jeg er en ekstremt sjov fyr. Jeg har de bedste citater, vidt og bredt”.
”Hvad kan jeg lide ved mig selv? Mine ambitioner. Når jeg begynder på noget, vil jeg gøre det færdigt med succes. Så giver jeg heller ikke noget fra mig. Når så noget er galt, kan jeg søge skylden hos mig selv”.
Vi spurgte dem efterfølgende, hvad der går dem allermest på nerverne hos dem selv, og de begynder at snakke i munden på hinanden, som vi kender dem bedste. Det er dog Bill, der får råbt højest og siger:
”Først og fremmest at jeg er sådan en syvsover. Jeg har virkelig problemer med at stå op. Jeg kommer aldrig op! Det varer evigheder, før jeg kommer i gang om morgenen. Jeg ved, at vi begge gerne ville være ligesom Gustav. Han er skarp morgenmand! Vi sover jo hele dagen væk”.
Tom fortsætter: ”Nå vi sover i 15 timer, er vi stadig trætte. Det ligger vel i vores natur. Når jeg kigger mig selv i spejlet, ser jeg altid opsvulmet ud, og jeg har for det meste også altid aftryk i form af striber fra hovedpuden i ansigtet”.
Men hvad kan brødrene egentlig lide om hinanden. Igen er det Bill, der kom først, og han svarer efterfølgende:
”Jeg synes, det er cool, at han er så spontan”.
”Hvad kan jeg godt lide ved Bill…. Jo, han er i lortehumør hele dagen. Sludder! Jeg kan godt lide hans energi. Nogle gange starter han derfor nogle meget lange diskussioner, men sådan er han jo nu engang”.
Og videre til et spørgsmål, som jeg tror mange af jer er interesserede i at høre. Hvad angår Bill, så har han stadig ingen kæreste, men han er ikke sky for at indrømme, at han godt kunne tænke sig at være forelsket igen. ”Det er en rigtig dejlig følelse”, fortæller han. Men hvad kan Tom og Bill egentlig godt lide ved piger?
”Jeg kan godt lide smukke hænder”, forklarer Bill. ”Og ikke mindst smukke øjne. Det er også det, jeg lægger mærke til som det allerførste, når jeg møder en pige. Og så skal hun selvfølgelig have et sødt smil”.
”Jeg kan godt lide smukke øjne… og så er jeg tilhænger af velformede røve”. Vi spurgte Tom, hvad han godt kunne lide ved Chrizza, og hvad der fik ham til at falde for hende, og stemningen blev hurtigt anderledes i det luksuriøse hotelværelse. ”Jeg tror, jeg faldt for hendes smil og øjne. Hun har en sød latter, og så ser hun bare godt ud. Hendes personlighed er smuk, og hendes historie er rørende”. 

Ingen kommentarer: