lørdag, marts 19, 2011

Spørgeskema: Stine Alice // Chrizza

Som lovet har Flemzeeh og jeg svaret på nogle spørgsmål – nogle er endda spurgt af læsere, mange tak! : D Jeg håber, spørgsmålene er gode nok, ellers må I endelig skrive; flemzeeh@hotmail.com.
- Her har I min besvarelse; Flemzeehs besvarelse kommer engang i løbet af næste uge - eller muligvis i morgen... 
Fortsat god weekend piger : D


Navn: Stine Alice Nielsen
Kaldenavn: Chrizza 
Historie bag kaldenavn: Det startede tilbage i 8. klasse – mener jeg nok… Vi skulle lave teater, og jeg skulle spille en britisk turist, mit navn var Christina. Alexander – ham gutten der også er med i historien – kaldte mig så pludselig Chrizza, og så har det bare hængt ved, og der var flere og flere, der begyndte at kalde mig det.
Og desuden kan man ikke hedde Stine i udlandet, og da jeg har rimelig mange kontakter i uden for Danmark, så var det ret slemt at have sådan en dansk navn… I Jylland – hvorfor skriver I det med to n’er. Ikke engang dér kan de sige det, buh! :D

Alder: 17 år
Fødselsdag: 8. november 1993

Forældre: Marianne og Tommy
Søskende: Anders – halvsøskende: Rikke og Kenneth

Bopæl: 2640 Hedehusene
Kæledyr: Beagle (snoopy-hund), Balder.
Sport: Har ikke tid længere, men ellers har jeg gået til dans i 11 år

Facebook: Stine Alice Nielsen
Twitter: www.twitter.com/xchrizza
Andet: www.xchrizza.tumblr.com

Folkeskole: Roskilde private Realskole, 0-10
Ungdomsuddannelse: Roskilde Handelsskole
Klasse: Europaklasse, 1a

Bedste veninde: Vivien
Bedste ven: Bill – ikke dén Bill :D og Casper
Kæreste: Nej
Hemmelig flirt: Måske ….

Yndlingsband: Tokio Hotel
Andre bands: Stereophonics

Yndlingssanger: Jeg tror faktisk, jeg bliver nødt til at sige Bruno Mars…  
Andre sangere: Bill Kaulitz (selvfølgelig), Justin Bieber, Jared Leto – mm.  

Yndlingssangerinde: Lady GaGa
Andre sangerinder: Miley Cyrus, Katy Perry, Rihanna

Tokio Hotel fan siden: September 2006  
Antal koncerter: 3 – Dortmund, København, Geneve
Yndlingsmedlem: Tom Kaulitz


Celebrity crush: Tom Kaulitz D:  
Sexiest man alive: Blanding mellem Tom og Bill, må det vel være?  
Sexiest woman alive: Megan Fox  

Yndlingsserie: How I Met Your Mother – awesome!  
Yndlingsfilm: The Notebook
Absolut hade film: He’s Just Not That Into You  

Første kys: 12 år
Første kæreste: Hvis børnehave kærester ikke tæller, har jeg ikke haft en ”rigtig” kæreste – ikke fast forhold.  
Første gang: … no comments : D  

Første cigaret: 14 år  
Første drink: 12-13 år – puha, jeg fik for meget.
Første ballade med politiet: 100% clean

Yndlings by i Danmark: København
Yndlings by i Europa: Berlin, Paris eller London
Yndlings by uden for Europa: Elsker Los Angles’ vejr + samfund. Beundrer New York for dets mennesker.  
Yndlingsferie: Road Trip, sommeren 2010. Californien, Nevada, Arizona.
Drømmeferie: Enten Tokyo med min bror – Maldiverne med drømmefyr – Los Angeles, NU!  

Andet?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

You're making youtube videos right? :)

chrizza sagde ...

I do, yeah : D