tirsdag, marts 08, 2011

Kapitel 175

Fan: Hjælper I hinanden, hvis en vil lære en pige at kende?
Georg: Tom hjælper mig.
Tom: Jeg må sige, at jeg endnu ikke har hjulpet ham,, men jeg hjælper gerne dem alle tre.
Bill: Hans hjælp hjælper ikke.
Tom: Nej, for det vil koste mig for mange penge. Det kunne lade sig gøre, men jeg ville skulle bruge alt for mange penge for at pigerne siger: ”Ja, jeg vil møde Bill!”, måske hvis jeg har arbejdet i 10-15 år, har jeg råd ti en kæreste til Georg.

Fan: Ville I have et kælenavn til jeres kæreste?
Gustav: Chick. Hey Chick, kom med en øl!
Bill: Jeg synes, kælenavne er for lamme.
Georg: Sunshine…
Bill: Ja ok… Men du fanger dig selv i at sige dem, hvis du rigtig er forelsket, og det var jeg. Jeg mener, jeg havde et til en pige, så jeg ikke rigtig lave grin med det.
Tom: Var der ikke denne specielle en? Fortæller du det ikke?
Bill: Der var engang en, der var virkelig pinlig. Altså, når du er forelsket, gør du nogle pinlige ting, og du kommer nok til at bruge kælenavne, men generelt er de ikke nødvendige.
Tom: Jeg bruger dem ikke alligevel.
Georg: Sunshine…
Tom: Nej…
Bill: Det er kun mig, der bruger den!

Fan: Har I planer om at tage Chrizza med på jeres næste tour?
Bill: Nej… men hun er meget velkommen til at besøge os.
Tom: Ja, måske giver hun et nummer så.
Bill: Duet måske.
Georg: Hot!
Tom: De ville ikke være helt dårligt.

Fan: Boxershorts eller underbokser?
Bill: Øhm, jeg går i noget lignende boxer, men de sidder tæt, og jeg kan absolut ikke lide nogen, der dingler omkring!
Georg: Heller ikke mig.
Tom: Åhh, jeg elsker, hvis det dingler!
Bill: Ok, så Georg og jeg kan  ikke lide det.
Tom: Og tro mig, der er meget at dingle om!
Georg: Det kan bare ikke dingle, for det skal sidde ordentligt.
Tom: Ja, for dig er der ingen grund til det.
Bill: Nå, nok om det. Jeg bruger stramme boxers.
Gustav: Boxers.
Georg: Stramme boxers.
Tom: Boxers.

Fan: Bestemmer I over Chrizza, og hvad hun skal gøre?
Bill: Ja da, selvfølgelig.
Tom: Hun er min bitch!
Bill: Nej, vi bestemmer ikke over hende.
Georg: Ikke endnu…

Fan: Hvad forventer I på en første date?
Tom: En god slutning.
Georg: Ja, en god slutning.
Bill: Pff!
Tom: Indrøm det, Bill.
Bill: Hmm… det ved jeg ikke rigtigt. Errrrnm… Fordi jeg aldrig rigtig har været på en rigtig date… Altså, det har altid bare været at mødes med venner, og så var pigen der… Måske ende med at kysse? Men en date med stearinlys og mad og at sidde på kryds og tværs på hinanden, har jeg ikke prøvet, men vil meget gerne! Jeg tror, det er meget rart, for jeg er meget romantisk, men jeg har ikke prøvet det endnu.

Fan: Kunne I forestille jer at date en fan?
Tom: Hvorfor ikke…
Bill: Så behøver man ikke at lægge skjul på, hvad man laver til hverdag.
Tom: Jeg har prøvet det, men det varede kun én nat.
Gustav: Det kommer vel ikke som nogen stor overraskelse.
Bill: Nej…

Fan: Hvad er jeg bedste chat-up sætning?
Tom: Hvad er den bedste chat-up sætning? …
Bill: Jeg bruger aldrig sådanne sætninger, når jeg skal snakke med en pige, det er for gammeldags!
Tom: Det cool er, at snakke med piger uden at bruge dem. Det virker på mig, men ikke de andre.
Bill: Du går ikke bare hen til en pige og siger: ”Hey søde, hvordan går det?” – det er fjollet! Man starter bare med at snakke… Men en sådan sætning er ynkelig, lige meget hvad du siger.

Fan: Ville I fortælle, hvis I havde en kæreste?
Bill: Jeg ville helt klart fortælle det, fordi…. Hmm… Det ville være unfair for alle ellers. Jeg tror heller ikke kæresten ville lege med, for hvis man har et seriøst forhold vil hun nok have, man skal indrømme det, og derfor skal man fortælle det.
Tom: Ja…
Bill: Jeg havde en kæreste på et tidspunkt, som jeg ikke fortalte om. Det var virkelig hårdt at få det hele til at fungere, fordi andre ikke vidste noget om os, så hver gang vi var ude eller blev set, måtte vi prøve at skjule os. Det var ikke fedt.

Fan: Tom, har du noget kørende med Chrizza?
Bill: Ja, Tom… Har du noget kørende med Chrizza?
Tom: Nej?
Bill: Hmm….

Fan: Kan I forestille jer at bo i et andet land?
Bill: Jeg kan ikke forestille mig at bo i Tyskland 100%, og det tror jeg heller ikke, jeg vil.
Tom: Jeg kunne forestille mig, at jeg havde min egen ø.
Georg: Sit eget land – det ville ikke være dårligt.
Tom: Det ville være rart. Men vi vil altid have noget i Tyskland.
Bill: Vi har jo noget specielt med Tyskland, og det vil vi altid have uanset, hvor ofte vi er i andre lande. Det føles altid som at komme hjem. Det vil altid være vores hjem.

Fan: Bill, du er et stil-ikon, tænker du på at designe tøj?
Bill: Ja, jeg har tænkt på det. Jeg har designet mit eget tøj før. Jeg plejede at ændre design på mine T-shirts, det gør jeg stadig sommetider. Jeg elsker det, og jeg kan forestille mig det en dag. Og noget der virkelig irriterer mig er, der er mere tøj til piger end til fyre. Det er bare lort… jeg kan aldrig finde noget!

Fan: Kunne I forestille jer at indspille en sang med Chrizza?
Bill: Ja, helt klart.
Tom: Hun er med på alle vores sange.
Bill: Jeg kunne godt finde på at indspille noget med hende. Hun har en god stemme til min.

Fan: Er I en jaloux person?
Bill: Ja, jeg er meget jaloux.
Tom: Nej, jeg er ikke jaloux.
Bill: Du er PISSE jaloux.
Tom: Jeg tror… Hmm… Jeg tror, at et godt forhold er, at man prøver noget for at finde ud af, om forholdet er ægte eller ej. Hmm… Jeg tror, det er den eneste måde at finde ud af, om det er et godt forhold, hvis du kan prøve andet engang imellem.
Georg: Tjekket udvalget ud.
Tom: Og tjekke udvalget ud.. Det er jo sådan set det samme som en mobiltelefon, ikke? Du har en telefon, du synes om , men pludselig dukker der en bedre op.
Bill: Sludder!
Tom: Ja… måske.
Bill: Men jeg er ekstremt jaloux, helt vild jaloux! Når man først er sammen, er det sådan det skal være. Det er det, der holder forholdet levende, at man kan sige: ”Det gjorde mig ked af det, da du kiggede efter ham der”. Det hører bare med, synes jeg, så jeg er vel jaloux.

Fan: Hvad er Chrizza for jer?
Gustav: Som en lillesøster…
Bill: Ja, hun er som en søster for mig. Vi er bedstevenner, og vi fortæller hinanden alt, så vi er meget tætte både i vores arbejde men også i vores privatliv.
Tom: Hun er min bitch.

Fan: Er der nogen af jer, der har en kæreste?
Bill: Nej.
Georg: Nej.
Gustav: Nej.
Tom: Øhm…
Bill: Kom nu…
Tom: Nej.

Fan: Georg, du har et ondskabsfuld smil – giver det dig nogensinde ballade?
Tom: Det er ren ballade. Hvis han smiler sådan til en pige, er det sikkert, han får en på hovedet!
Bill: Yeah, han har sådan et uforskammet ansigt, man bare har lyst til at slå nogle gange. Det har jeg også lagt mærke til. Godt, spørgsmålet kom op.

Fan: Hvor mange kærester har I haft?
Bill: Jeg havde nogle længere forhold, der varede omkring halvandet år, og nogle kortere der varede et par måneder…
Gustav: Jeg har haft to kærester. Jeg var kun sammen med dem begge i ganske kort tid.
Tom: Hos mig har det mere været fest kærester. De fleste havde jeg 2-3 måneder, og jeg havde engang et forhold, der varede to år…

Fan: Hvad gik galt?
Bill: Pigen var ham utro!
Georg: Jeg har fundet ud af det. Jeg har snakket med hende, og derefter fortalt det til ham. Han var helt færdig!
Tom: Ja, og så gjorde jeg det forbi. At være utro finder jeg rigtig dumt, og jeg synes, det var total åndssvagt, at hun ikke sluttede forholdet, før hun var sammen med en anden. Hun havde fundet den ægte kærlighed og sagde: ”Du, hør engang: jeg har fundet en anden…”.
Bill: Men jeg synes også, det er meget svært at slutte forhold.

Fan: Hvordan har du sluttet dine forhold, Bill?
Bill: Det var noget, vi begge var enige om. Vi ville ikke mere. Jeg lavede en masse musik, og jeg havde ikke så meget tid til min kæreste længere, og så kom der alle komplikationer ind. Musik har altid været min førsteprioritet, og det er tit svært for en pige at acceptere.

Fan: Bill, hvorfor kyssede du med Chrizza i Paris? Er I kærester?
Bill: Nej, vi er ikke kærester… vi flirtede lidt dengang, men det blev ikke til mere, og vi er bare venner nu. Bedstevenner faktisk. Men rolig, jeg er stadig single, og Chrizza har en kæreste – og det er ikke mig.
Tom: Chrizzas kæreste ser nemlig godt ud!
Bill: Det ved jeg nu ikke… men hun er i hvert fald lykkelig nu.

Fan: Var I kærester?
Bill: Øhm… naa… det ved jeg ikke rigtig. Vi havde vel lidt kørende dengang.

Fan: Tom, tager du aldrig dine caps af? – sover du med dem?
Tom: Øhm… det første jeg gør om morgenen er at lave en hestehale og så tage cappen på, men jeg sover helt sikkert ikke med dem. Tror slet ikke, det er muligt. Hmm? Jeg troede, spørgsmålet ville være om, hvor mange caps jeg ejer… men ok…

Fan: Har I planer om at udgive i USA?
Bill: Øhm, vi tager et skridt af gangen for tiden, men vi kan helt sikkert forestille os det. Lige nu koncentrerer vi os mest om Europa, men vi ville elske at spille i staterne, vi har bare ikke nogen planer om det endnu.

Fan: Hvornår fik I jeres første kys?
Tom: Vi synes begge, at det var skrækkeligt. Vi har heller ikke truffet hende siden hen.
Gustav: Jeg fik mit første kys for to år siden. Det var med min første kæreste, og det var skønt.
Georg: Jeg fik mit første kys i børnehaven under en kysseleg. Det første rigtige tungekys fik jeg, da jeg var 10.

Fan: Den første gang…
Bill: Det siger jeg ikke.
Tom: Det kan jeg godt; dengang var jeg 13, og det var skrækkeligt! Jeg havde mere forestillet mig, hvordan det ville være. Det var kedeligt og komisk, men jeg er heller ikke den romantiske type.

Fan: Hvad er det mest pinlige, der er sket jer på scenen?
Tom: Det pinligste på scenen er, at Georg er med på scenen også.
Georg: Yeah, jeg vidste, den ville komme.
Tom: Du vidste, det ville være om dig…

Fan: Georg, hvor ofte arbejder du ude?
Bill: Jeg elsker bare det spørgsmål.
Tom: Også jeg.
Bill: Som I kan se, arbejder han slet ikke ude.
Georg: Nej, ikke rigtigt… men ville gerne oftere. Men jeg har ikke tid.
Tom: Ja, en ting som du virkelig ikke arbejder med er din penis, det må du sige!

Fan: Hvem får seriøst alle pigerne?
Bill: Jeg vil ikke sige, at Tom får de fleste, men det er i hvert fald ikke Georg.

Fan: Hvad fik dig til at smile i dag?
Bill: I dag?
Georg: Altid Georg.
Tom: Altid Georg… men også en anden person…
Bill: Ååhh…
Georg: C.

Fan: Hvordan skal en pige være for at kunne behage jer?
Gustav: Hårfarven er lige meget for mig, men jeg godt lide, når piger har mavebluser på.
Tom: Enig! Og høje sko og korte nederdele. Og når man kan skimte BH’en i udskæringen.
Bill: Jeg kan godt lide, når bikinien stikker lidt op over blusen. Tom og jeg falder altid for piger, der minder om hinanden.
Tom: Ja!
Bill: Vi er ofte forelsket i den samme…
Tom: Men der er ikke nogen stridigheder.
Bill: Nej, vi lader pigen vælge,, og så må taberen bare acceptere valget.

Fan: Hvilken bog læste I sidst?
Georg: Helt sikkert Playboy.. Ja, jeg kan virkelig sige, at det er den hellige bog.
Bill: Den sidste bog, jeg læste var (og den eneste), Nenas selvbiografi ”Willst du mit mir gehen?”. det er den eneste bog, jeg har læst af fri vilje.

Fan: Hvis I regerede verden, hvad skulle den første regel være og hvor skulle paladset være?
Georg: Paladset skulle være på Maldiverne.
Bill: Jeg ville vælge forskelligt, så det ikke blev for stort til en selv. Bare noget sand til at lave en ø, og så paladset derpå.
Tom: Og den første regel… for hver 5. kilometer skulle hver pige være nøgen!
Georg: Eller bare alle kvinder.

Fan: Hvad er meningen med livet?
Bill: Meningen med livet…
Tom: … er alles ansvar, men ellers… for at være glad. Og gøre hvad der skal til, for at du er glad.
Bill: Alle må inde ud af det selv. Alt passer ikke til alle, da alle har forskelligt syn på livet. Og du kan ikke lave en regel. Du bliver nødt til at finde det selv – og følge det!
Tom: Min mening med livet er, at man skal have det sjovt!

Ingen kommentarer: