lørdag, november 20, 2010

Kapitel 134

Den næste aften havde Mandy inviteret Chrizza og nogle af sine andre veninder med i byen for at fejre hendes fødselsdag. Først havde de været ude og spise, og derefter var de gået videre hen til det mest populæreste sted i Berlin, hvor de kunne komme ind og feste videre lige indtil, de ikke kunne mere.
Da klokken var blevet omkring 2, kunne Chrizza godt mærke, hun var ved at blive lige lovlig fuld. Hun stod oppe i baren sammen med Mandy, der var ved at flirte lidt for meget med den unge bartender. Men det var jo bare Mandy i en nøddeskal; altid på jagt efter en ny flirt.
”Hej smukke”, kunne hun høre, der var en, der sagde mod hendes øre, mens personen lagde sin ene arm omkring hendes mave. Hun vendte hovedet om og så Tom stå og smile stort. ”Hej skat”, grinede han.
”Hej Tom”, klukkede hun genert og lagde armene omkring hans hals. Hun krammede han og knugede sit hoved mos hans hals, som hun kyssede en enkelt gang.
”Er du fuld?” grinte han og kiggede hende i øjnene.
Hun blev en smule genert og kiggede ned i gulvet. ”Ja”.
”Årh”, smilede han og trak hende helt ind til sig. ”Hvor er du dejlig”.
”Nej, du er dejlig, bassemand”, grinte hun og lagde sin næse mod hans. ”Ved du hvad?”
”Nej?”
”Jeg synes, du har nogle utrolig flotte øjne”, fnes hun.
Han bevægede stille sine hænder ned til hendes lænd. ”Jeg synes, du har nogle utrolig flotte øjne”, smilede han og kiggede flirtende ned på hendes bryster.
”Ej, Tom dog”, udbrød hun og kyssede ham hurtigt på næsetippen.
”Undskyld, jeg er fuld”, grinte han bare og tog chancen og gav hende et længere kys… som Chrizza også gengældte.
”Hvem står du der og kysser med?” udbrød Mandy overrasket, da hun for en gangs skyld havde taget øjnene væk fra bartenderen. Chrizza svarede ikke, da hun var fuldt optaget af noget andet, men mærkede så hvordan Mandy rev hende væk fra Tom. ”Hvad laver du?” spurgte hun forbavset og kiggede på hende.
Hun sendte Tom et lille smil og trak genert på skuldrene. ”Se, hvor sød han ser ud”, klukkede hun fjoget og prøvede at gå hen til ham igen, men Mandy rev hende tilbage til sig igen.
”Du ved godt, hvem det er, ikke?”. Chrizza blev helt forskrækket også hendes reaktion. ”Du står og kysser med Tom… din ekskærestes bror!”
Tom gik om bag Chrizza og lagde sine arme omkring hendes mave, mens han knugede sit ansigt mod hendes hår. ”Tillykke med fødselsdagen, Mandy”, smilede Tom og sendte hende et hurtigt blik.
Hun smilede og rokkede med hovedet, mens hun usikkert så på Chrizza, der kiggede op mod Tom. ”Tak”, svarede hun meget kort og opgav. ”Jeg siger det bare, skat… du ved ikke, hvad du laver”, sagde hun lavt til Chrizza, så det kun var hende, der hørte hende.
Chrizza lod som ingenting og vendte sig om mod Tom. ”Mit smukke, smukke dukkebarn”, klukkede han sødt og trak hende tæt ind mod sig, hvorefter han førte hende baglæns, så hun kunne komme op og sidde på en af barens stole.
”Hvad laver du her?” spurgte hun og svingede sine ben omkring ham.
”Jeg er her sammen med nogle af gutterne”, svarede han og nussede hendes ryg blidt. ”Bill er her ikke”.
Chrizza fik et tomt blik og trak benene til sig. ”Bill”, mumlede hun og kiggede dybt i Toms øjne.
”Rolig skat”, smilede han beroligende. ”Han er her ikke”, fortsatte han, mens han stille forførte sine hænder op ad hendes ben og svingede dem om ham igen.
”Skal vi ikke ringe til ham?” spurgte hun og nikkede ivrigt.
”Jamen, han sover jo”.
Hun trak på skuldrene. ”Måske han kommer, hvis du siger, jeg også er her”, smilede hun stort.
Tom ville ikke tage nogen chancer. Han kunne mærke, at i aften var det hans aften, og der var ikke nogen, der skulle komme i vejen for ham. Han ville gå hele vejen med Chrizza, nu var han simpelthen nødt til at gøre noget ved de dumme, boblende følelser, han gik rundt med, indeni, så derfor svarede han tøvende:
”Jeg spurgte ham… men han ville hellere tidligt i seng”, fnøs han selvsikkert og lagde panden mod hendes.
”Der vidste han ikke, jeg var her, vel?”
Han trak uvidende på skuldrene og smilede skævt. ”Tror du ikke hellere, vi skal lade ham sove… så han kan få sin skønhedssøvn?” Chrizza grinte af ham og nikkede. ”Så det er kun os to i aften”.
Chrizza gengældte hans smil. ”Men så er det også dig, der skal følge mig hjem, nu når han ikke er her… det er jo hans job”.
”Det vil jeg meget gerne, skat”, sagde han lavt og pressede sine læber mod hendes.

”Jeg tror, du trænger til at komme hjem, gør du ikke?” klukkede Tom roligt og lagde sine hænder mod hendes kinder, så han kunne fokusere i hendes øjne. Hun nikkede diskret og smilede til ham. ”Og jeg skulle følge dig hjem?”
”Jeg tør ikke gå alene”, mumlede hun og trak underlæben ud.
Tom smilede og tog chancen og kyssede hende. ”Så lad os komme af sted”, sagde han lavt og trak hende med sig op. ”Mandy, hvor er hun henne?” Chrizza var træt og svarede ikke. ”Skal vi bare se at komme af sted, eller vil du finde hende først?” spurgte han og trak hende ind til sin side.
”Jeg vil hjem”, beklagede hun sig og lænede hovedet mod hans skulder, mens de gik.
”Du er ikke dårlig, vel?” spurgte han bekymret, da hun ikke havde sagt noget, mens de gik hjem ad til hendes hotel. Tom stoppede op og kiggede hende i øjnene. Hun smilede og rystede på hovedet. ”Er du sikker?” spurgte han og sendte hende et lille smil.
”Jeg er bare træt nu”, sukkede hun og forsatte op af trappen til hotellets lobby.
Han nussede hendes hår og åbnede døren for hende. ”Det forstår jeg også godt”. Han trykkede på knappen til elevatoren, der kom få sekunder efter. ”Tak for i aften”, smilede han sødt til hende og krammede hende tæt ind til sig.
”I lige måde”, svarede hun og knugede sit ansigt mod hans hals.
Den bekendte lyd af ankomsten til ens etage kom, og de gik langsomt ud af elevatoren. ”Hvor bor du henne?”
”Her”, svarede hun og stoppede op foran sit værelse. Tom nikkede og så smilende til, mens hun fandt sit hotelkort frem og låste døren op.
”Jeg håber snart vi ses igen”, sagde han lavt og strøg hende over kinden.
Hun tog fat i hendes hånd og trak ham med ind på sit værelse. ”Jeg vil ikke være alene”, klukkede hun lavt og lukkede døren efter dem.
”Du skal sove”.
Hun slap hans hånd og smed sig i sengen. ”Jeg kan ikke falde i søvn, hvis der ikke er en hos mig…”, sagde hun lystigt og kiggede på Tom, der stille satte sig ved siden af hende på sengekanten.
”Og det er så min opgave?” grinte han og lænede sig over hende, mens han holdt hendes hånd i sin.
”Hvis du vil overtage Bills plads, så må du også lære, der er nogle bestemte regler”, klukkede hun og grinte, mens stoppede pludselig, da Tom lagde sine læber mod hendes. ”Jeg troede, du sagde, jeg skulle sove”, klukkede hun og så ham i øjnene.
”Sov”, hviskede han og rejste sig fra sengen, men hun klappede på pladsen ved siden af hende i sengen og smilede sødt op til Tom. ”Står det så også i reglerne?” spurgte han skeptisk og smilede ned til hende.
”Ja”.

Ingen kommentarer: