onsdag, december 08, 2010

Kapitel 142

Det var nu cirka 2 uger siden Chrizza var kommet hjem fra USA, mens rengene havde været ude i Europa for at promovere lidt. Det var sønag den 29. juli, og Chrizza havde fået lov til at tage ned til Tom og Bill i det sidste stykke af hendes sommerferie.
Klokken var kun 8 om morgenen, da hun trådte ind af hoveddøren. Hun havde fået lov til at låne gæstenøglerne, da Simone og Gordon var taget i sommerhus i München. Hun stillede sin taske i gangen, mens hun bare nød at være i Loitsche igen.
Huset lignede sig selv; der var ikke noget, der havde ændret sig, siden sidst hun havde sat sine fødder i huset for godt og vel halvanden måned siden. Solen skinnede ind af vinduerne og lyste køkkenet op.
Chrizza kunne ikke lade være med at smile for sig selv, da hun så de mange tallerkner, gryder og pander, der stod stablet sammen med vasken. Beskidte! Hun himlede med øjnene og så på klokken. Det var stadig for tidligt for dem at være oppe…

Chrizza listede ind på Toms værelse og lukkede døren forsigtigt efter sig. Hun gik over for at trække hans gardiner fra, så der kom lidt lys derind. Hun så tilbage i sengen, hvor Tom så småt begyndte at bevæge på sig.
”Chrizza?” spurgte han hæst med en lav stemme og så op på hende med små øjne.
”Godmorgen”, smilede hun og satte sig på hans sengekant.
”Nej”, mumlede han og strakte sig. ”Du bliver nok nødt til at gå. Der er denne her pige, som jeg prøver at imponere, og det hjælper ikke, hvis hun ser dig”, klukkede han og blinkede til hende.
”Årh”, grinte hun og kunne ikke lade være med at smile.
Tom rakte ud efter hendes hånd og smilede til hende. ”Drømmer jeg igen, eller er du her virkeligt denne gang?” spurgte han og så hende i øjnene.
Hun nev ham blidt. ”Du drømmer ikke”, klukkede hun og kunne ikke tage blikket fra ham.
”Jeg har godt nok savnet dig”, udbrød han og lod sig hvile på sine albuer, så han kunne komme nærmere hende.
”I lige måde”, hviskede hun og så ned i sit skød, hvor deres hænder lå.
Han rejste sig helt op i sengen og så på hende. ”Er der noget galt?” spurgte han bekymret og strøg sin anden hånd igennem hendes løse hår. Hun så ham i øjnene og rystede på hovedet. ”Jamen, dine hænder er jo helt kolde, hvad har du dog lavet?”
”Jeg har ryddet op efter jer”, svarede hun og lagde hovedet på skrå.
”Har du vasket op?” grinte han og fik store øjne.
”Ja…”
”Ej, du skulle du jo ikke have haft gjort, skat”, smilede han og rejste sig fra sengen. ”Du er ikke kommet for at gøre rent efter os, vel…”
Hun trak på skuldrene og lod sig rive sig med op. ”Jeg kom tidligere, end jeg havde forventet”, sagde hun lavt og smilede til ham.
”Du skal altså komme ind til mig, når du kommer, smukke”. Han lagde sine arme omkring hende og trak hende tæt ind mod sig. ”Du aner ikke, hvor svært det var for mig at falde i søvn i nat…” han bevægede dem mod vindueskarmen, som han lænede sig op af. ”Jeg tænkte kun på dig”, hviskede han mod hendes læber, som han så blidt kyssede. ”Det her har jeg ventet på at gøre alt for længe, skat”, klukkede han sødt og flettede sine fingre ind i hendes.
”Jeg har savnet dig”, mumlede hun og fulgte efter ham, som han gik hen til sit skab. Han slap hendes hånd og åbnede skabet. ”Det er varmt udenfor”, tilføjede hun.
”Meget?” Hun trak lidt på det og smilte. ”Så tror jeg, det bliver shorts igen i dag”, grinte han og trak nogle ud fra sit skab, som han hurtigt smuttede i. ”Har du fået noget af spise?” spurgte han og stillede sig tæt op af hende.
”Nej”, hviskede hun og lagde sine hænder mod hans bare brystkasse.
”Må jeg lave dig noget?” spurgte han og kyssede blidt hendes hals nogle gange.
”Er Bill ikke hjemme?” spurgte hun og skubbede ham væk fra sig.
Han klukkede sødt og tog hendes hånd i sin. ”Han er i Berlin, hos Angela”, svarede han og trak hende med igennem stuen og ud i køkkenet. Chrizza svarede ikke rigtig, men satte sig bare på køkkenbordet og fulgte Tom nøje, som han gik der med bar overkrop og fandt ting frem, så han kunne lave dem noget morgenmad.
”Hvornår kommer han hjem?” spurgte hun så endelig.
Tom gik hen til hende og lagde sine hænder på hendes lår, mens han bare så hende i øjnene med et smil på læben. ”Han vidste ikke, du ville komme i dag, skat. Vi troede først, du kom i morgen”. Chrizza trak på skuldrene og rokkede på hovedet. ”Vi kan ringe til ham og sige, du er kommet, hvis du gerne vil have ham her”.
”Nej”, svarede hun hurtigt, og Tom kunne næsten se panikken i hendes øjne. ”Lad være… Han skal være sammen med Angela. Jeg har lidt på fornemmelse, det er godt for ham at være sammen med hende”.
Tom sendte hende et smil og kærtegnede hendes kind. ”Har du ellers fundet ud af noget?” spurgte han forsigtigt. Hun rokkede lidt med hovedet og så ham dybt i øjnene. ”Bliver det os to?” spurgte han og rynkede lidt på panden.
”Kan vi ikke snakke om det senere?” spurgte hun og lagde panden mod hans.
”Jo, selvfølgelig, skat”, svarede han, og man kunne sagtens høre skuffelsen i hans stemme.
”Undskyld”, hviskede hun og kiggede væk fra ham.

”Tak for mad”, mumlede hun og smilede til ham.
”Har du fået nok?” spurgte han overrasket, mens hun nikkede. ”Du har jo dårligt spist noget, skat”.
”Jeg kan ikke have mere dernede”, klukkede hun og trak på skuldrene. Tom grinte af hende og spiste videre. ”Ved du hvad?”
”Nej?”
”Jeg er begyndt at træne igen”, smilede hun stolt og nikkede overlegent. Tom løftede det ene øjenbryn og så på hendes arme. ”Sgu da ikke mine arme, din bøv!”, grinte hun.
”Hvad skulle du ellers træne?”
”Min krop?” grinte hun og trak på skuldrene. ”Jeg skal jo være i form, ikke…”
”I form til hvad?” spurgte han dumt. ”Jeg er sikker på, du sagtens kan følge med mig”, grinte han og blinkede til hende.
”Årh”, sukkede hun opgivende og skulede til hende. ”Jeg har stadig ikke tænkt mig at gå i seng med dig, Tom”, klukkede hun.
”Hmm…”, tænkte han. ”Hvad skal jeg gøre for at få den dumme tanke ændret?” Hun trak på skuldrene og lænede sig tilbage i stolen. ”Du vil jo gerne… det kan jeg se på dig”, grinte han blidt og sendte hende et luft kys.
”Nåååh?”
”Har jeg ret?”
”Måske…”
Tom rejste sig fra sin plads og stillede sig hen ved siden af hende. ”Jeg vil ikke presse dig ud i noget, så lad os hellere stoppe samtalen her”, sagde han lavt og tog hendes hånd. ”Kom med”, sagde han blidt og tog hende med ud i haven.
”Solen er godt nok skinnende i dag”, mumlede hun og kneb sine øjne sammen.
”Perfekt dag til at få noget sol”, smilede Tom og satte sig ned på græsset. ”Vil du ikke ligge her sammen med mig lidt?”
”Selvfølgelig”, mumlede hun og lagde sig ned ved siden af ham. Han så ned på hende, mens han stille og roligt lagde sig ned på maven og lænede sig over hende. ”Når solen skinner, er dine øjne lyse”, hviskede hun lavt og så ham i øjnene, mens hun holdt sin hånd mod hans kind.
”Når solen skinner, ligner dine øjne krystaller”, svarede han og kyssede hende blidt, og han stoppede ikke efter det første kys, han blev ved… og Chrizza gengældte.
Tom bevægede flirtende sin hånd ind under hendes bluse, mens han afledte hendes koncentration fuldstændig. Han lå hun helt oven på hende, mens han trak blusen over hendes hoved. Stadig blev de ved med at kysse og nusse, indtil Chrizza afbrød, inden det ville gå galt:
”Stop”, bad hun roligt og vendte hovedet til den ene side.
”Hvad er der?” spurgte han og fortsatte med at kysse hendes hals – på det forbudte sted.
”Jeg ka… Jeg… Det går galt”, sagde hun lavt.
”Ignorer det, skat. Der sker ikke noget”, hviskede han og vendte hendes hoved mod sit igen.

”Må jeg godt spørge dig om noget?” spurgte Tom pludseligt og så op på hende, som han lå der på maven i haven. Hun svarede ikke, men lænede sig bare op på sine albuer, så hun kunne se ham i øjnene. ”Jeg ved godt, du sagde, du ikke ville snakke om det…” Chrizza lagde sig tilbage igen på ryggen og vendte sig om på siden. Hun så direkte ind i hans øjne, mens hun overvejede sit svar grundigt. ”Men… jeg overholdt vores aftale, skat”. Han sendte hende et lille smil, som hun gengældte. ”Jeg har ikke været sammen med nogen… fordi jeg vil have dig”, mumlede han lavt og lagde sin hånd mod hendes kind. ”Vil du også gerne have mig?” spurgte han forsigtigt.
Hun nikkede og lukkede sine øjne kort. ”Jeg vil gerne være sammen med dig, Tom”.
”Men…”
”Men jeg bliver nødt til at snakke med Bill først”. Tom rokkede med hovedet og fjernede sin hånd, mens han bare kiggede ned i jorden under ham.
”Hvad er det med dig og Bill? Jeg forstår det ærlig talt ikke”, mumlede han og så op på hende igen. ”Hvorfor skal han altid med ind i billedet?”
”Jeg kan ikke sige, hvad det er, men jeg bliver bare nødt til at snakke med ham først, Tom”, svarede hun og følte sig en smule dårlig tilpas over det.
Tom sukkede dybt og vendte sig om på ryggen. ”Hvad er det dig og Bill har?”
”Hvad mener du?” spurgte hun og satte sig op ved siden af ham. ”Bill og jeg har ikke noget… sammen… mere… vi er… jeg bliver bare nødt til at snakke nogle ting igennem sammen med ham, før jeg kan love dig noget, Tom… Det er ingenting”. Han så tomt op på hende. ”Jeg lover dig”, sagde hun og tog hans hånd i sin. ”Lige meget hvad han siger, så ændrer det ikke min mening”.
”Mener du det?” spurgte han og fik en smule liv i ansigtet igen. Chrizza nikkede og sendte ham et lille smil. ”Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige…”, mumlede han. ”I morgen… I morgen kan vi være kærester?” spurgte han og satte sig op foran hende.
”Måske”, klukkede hun sødt.
Tom lagde sit hoved tæt mod hendes. ”Jeg vil være ham på peger på og siger det er ham”.
Chrizza blev helt sagtelig og smilede til ham. ”Du er ved at blive bedre til dine små romantiske inputs”, klukkede hun og kyssede ham.
”Kan du lide dem?” spurgte han lavt og så hende i øjnene.
”Mh-mh.. men kun fordi de kommer fra dig”, svarede hun hviskede og ramte hans læber endnu engang.

Ingen kommentarer: