lørdag, august 06, 2011

Den sidste pige i mængden - Kapitel 3


Klokken var kun halv 8, da vi blev vækket på grund af telefonen. Jeg slog øjnene op og greb ud efter den. ”Hallo?”, mumlede jeg hæst og så ned i mine arme. Chrizza var hos mig endnu, og hun så op på mig med små øjne. ”Ja, ja… vi ses senere”, mumlede jeg bare og lød meget fraværende, da mine tanker var et helt andet sted, hvorefter jeg smed røret på igen.
Hun strakte sig i mine arme og knugede sit ansigt mod min hals, som hun kyssede langsomt. ”Tak, fordi du fik mig overtalt til at blive”, hviskede hun og fortsatte med at bevæge sine kys op af min hals, hen over min kæbe og mod min mund.
Jeg kyssede hende og trak hende oven på mig. ”Du går vel ikke allerede”. Hun svarede ikke, men kyssede mig bare igen. Intenst. ”Jeg har lyst til dig”, hviskede jeg hæst mod hendes læber, som vi fortsatte med vores hede kys. ”Jeg har lyst til at tage dig så hårdt, at du skriger… Jeg vil høre dig skrige mit navn”.
”Mhhh”, mumlede hun bare klukkende mod mine læber.
Jeg fik åbnet hendes bh og rullet hende ned i sengen, som jeg satte mig oven på hende. Det nok velkendte og forførende smil var på plads på mine læber igen, da jeg rev hendes bh af og smed den på gulvet. Jeg lagde blikket mod hendes bryster. ”Ohhh….”. Jeg mærkede, hvordan hun pludselig søgte sin hånd ned mod mine boxer-shorts, og jeg skubbede hendes hånd. ”Vent lidt”, hvorefter jeg begyndte at nulre hendes brystvorter mellem mine fingre.
Hun stønnede lavt og strakte sig i sengen ved mine berøringer. ”Oh”.
”Du er så s…”.
Jeg nåede ikke at sige mere. ”Tag mig!”. Jeg smilede, som hun førte min ene hånd ned til hendes trusser, så jeg kunne mærke varmen. ”Tom… tag mig så hårdt, at jeg skriger dit navn”, bad hun og søgte mod mine boxer-shorts igen.
Denne gang lod jeg hende gå hele vejen, og hun lod sin hånd føre gnide mod mig. Jeg lod et lille støn komme ud, som hun rørte mig. Jeg var allerede stiv for hende, og jeg lod mig trække mine boxer-shorts af, hvorefter hendes trusser også hurtigt kom af.
Uden at tøve stødte jeg op i hende, og vi gav begge et lille skrig fra os. Tempoet blev hurtigt sat op, og vi skiftede stillinger. Det var fantastisk. Ligesom jeg huskede det fra i går... fra i nat. Som jeg begyndte på mit højdepunkt, sad hun oven på mig. Jeg bed tænderne sammen og pressede mine øjne hårdt sammen, mens min hoved var bevægede sig fra side til side.
Jeg trak ud af hende sekundet efter, jeg var kommet, og jeg pustede ud. Jeg lagde mig på siden, og vi begyndte at udveksle intense kys. Som vi ligger der og kysser, mærkede jeg, hvordan jeg vil have mere; jeg havde ikke fået nok endnu.
Jeg lagde mig tæt op af hende og prøvede at finde min vej ind igen, men som jeg pressede mine hofter mod hende, skubbede hun sig selv væk fra mig igen. ”Nej, kom tilbage. Please”, og jeg greb fat omkring hendes hofteben.
”Ikke endnu”, og hun lagde sig på ryggen ved siden af mig. Hun vendte sig hoved mod mig og fortsatte: ”Du skal måske kun bruge 60 sekunder på at komme tilbage, men jeg har altså brug for lidt flere minutter”.
”Men jeg vil ikke vente”, svarede jeg og skulle lige til at lægge mig oven på hende, da hun igen lagde sig om på siden tæt op af mig. Hun så mig i øjnene og smilede hemmelighedsfulgt, hvorefter hun sagde:
”Bare rolig… jeg skal nok holde dig underholdt”. Hun vendte blikket mod min mave og lod sin hånd køre ned over mit bryst og hen over mine brystvorter, som hun nulrede, og jeg gav et lille støn fra mig, da hun pludselig lænede sig over mig og lod sin tunge slikke en af dem.
”Mhh… jeg kan vente”, stønnede jeg og lukkede mine øjne. Hun satte sig op og lod sine hænder køre forførende ned mod hendes mål. ”Ohh…”. Hun klukkede hæst og bøjede sig ned over mig. Hendes læber kom blidt omkring mig, og jeg stønnede lavt. Men efter kortere tid åbnede jeg mine øjne igen og rejste mig i sengen. ”Det er ikke nok, Chrizza”, og jeg skubbede hende ned i sengen. ”Jeg bliver nødt til at kneppe dig. Jeg bliver nødt til at være oppe i dig”.
Hun smilede forførende og lod mig kommandere med hende. ”Hvor er du nødt til at være?”.
”Oppe i dig”, hviskede jeg, som jeg lagde mig ned over hende. Jeg så hende i øjnene, mens jeg fik hende til at ligge, som jeg ville have hende liggende. ”Og denne her gang vil det ikke være så hurtigt overstået”, tilføjede jeg, som jeg trængte op i hende.
Hun lod mig tage kontrollen over hendes krop, vores rytme, vores stillinger. ”Ohhh”, kom det fra hende, som jeg lod min tunge slikke over hendes ene bryst. Hun lod sine hofter løfte sig, som hun mærkede metallet fra min piercing ramme hendes brystvorte. ”Åhh”, stønnede hun og kastede sit hoved tilbage.
Hver gang jeg kunne mærke, at jeg var ved at komme, gjorde jeg tempoet langsommere, så det kunne vare længere. Hun lå sad overskrævs på mig nu, og jeg havde mine hænder mod hendes hofteben. Jeg kunne mærke hendes hofter bevæge sig, som hun pressede sig selv op og ned over mig.
Vi var tilbage til den stilling, som vi startede med, og jeg stødte hårdt op i hende. Vi havde været i gang i et godt stykke tid nu, og jeg kunne mærke, at det var ved at være tid til mit højdepunkt igen. Men jeg kunne snart ikke holde til mere, så denne gang kunne jeg intet gøre.
”Ungh… uh… ohhh!”, stønnede jeg, mens mine øjne var hårdt presset sammen, og jeg kollapsede oven på hende, men jeg trængte ikke ud af hende. Jeg lagde i stedet mine hænder under hendes røv og prøvede at trække hende endnu tættere på mig, som jeg kom inde i hende.
Jeg lagde mig på ryggen ved siden af hende og lukkede mine øjne. Jeg var forpustet, og jeg kunne mærke, at min pik stadig var hård og pulsende. Som jeg have fået pustet nogenlunde tilbage vendte jeg mig om på siden og lagde en hånd mod hendes mave. Hun så mig i øjnene og smilede.
”Det var utroligt”, og hun havde ligesom jeg heller ikke fået pustet helt tilbage endnu.
”Nej, fantastisk!”.
”Hvad med… utrolig fantastisk?”, grinte hun.
Jeg nikkede og lagde min om på maven – næsten oven på hende. Jeg lagde mine arme omkring hende, så godt som jeg kunne og klemte hende tæt mod mig, som jeg kyssede hende. ”Du er ok?”, spurgte jeg alligevel.
Hun rokkede diskret med hovedet. ”Ja”, og lod sin ene hånd bane vej over mine cornrows.
”Er du klar til at gøre det igen?”.
”Hvad?! Tom! Nej!”.
Jeg grinte. ”Jeg driller dig”. Hun så næsten helt skræmt ud, men begyndte også selv at grine. ”Jeg har haft det rigtig godt sammen med dig, Chrizza. Og jeg glæder mig til næste gang, vi ses”, jeg lod min hånd kærtegne hendes kind, mens jeg så hende i øjnene.
”Smider du mig ud nu?”.
”Det bliver jeg nok desværre nødt til”.
”Jeg vidste, jeg skulle have gået i går aftes”, mumlede hun.
Jeg rystede på hovedet. ”Nej… Hvis du fortryder, du blev hos mig i nat, så må du ikke gå endnu. Så bliver jeg nødt til at vise dig, hvad du er gået glip af”, og jeg blinkede forførende til hende. Hun så på mig og smilede. ”Jeg håber, vi kan arrangere noget igen om to uger”.
”Tom, du skal ikke gø…”, hun så lidt mere seriøst på mig, og jeg lagde bare min hånd mod hendes læber, så hun ikke sagde mere.
”Shh”, bad jeg roligt og satte mig op i sengen. ”Jeg vil se, hvad jeg kan gøre. Jeg gør det for Olivias skyld, ok…”. Hun nikkede roligt og rejste sig fra sengen. ”Jeg kan intet love, men jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, Chrizza”.
Hun så tilbage på mig og smilede lidt. ”Det ville betyde så meget for hende”, hvorefter hun gik ind i stuen, hvor hendes tøj lå lidt her og der.
Jeg rejste mig op fra sengen og stillede mig lænet op af dørkarmen ind til stuen. Jeg vidste ikke, om hun var sur over det, jeg havde sagt; men jeg mente det… jeg gjorde det for Olivias skyld. Jeg var ikke interesseret i et forhold, og jeg var ikke forelsket. Det var et one-night-stand, og det havde det hele tiden været.
”Er du ok?”, spurgte jeg og fulgte hendes bevægelser nøje.
Hun vendte sig om mod mig med sine bukser og bluse i hånden. ”Ja…”.
Jeg gik ind mod hende og lagde mine arme omkring hende. ”Er du sikker?”
”Ja, Tom…”, hun smilede til mig og lagde sine arme omkring min hals. Jeg kunne se på hende, at hun talte sandt, og jeg lod mine læber presse mod hendes i et længere kys. ”Jeg bliver nødt til at gå nu”, hviskede hun.
”Ja…”.
”Jeg har aldrig prøvet at have en one-night-stand før… så jeg ved ikke, hvordan man afslutter det”, fnes hun og tog sine arme til sig igen.
”Jeg lader i hvert fald ikke pigerne forlade mit værelse uden tøj på. Det er sikkert”, grinte jeg og tog hendes bluse ud af hendes hånd. ”Det her har ikke været et one-night-stand, som jeg før har prøvet det. Det her har været anderledes… godt-anderledes”. Jeg trak blusen over hendes hoved og så hende i øjnene. ”Og derfor vil jeg også gerne se dig igen… om to uger”.
”I lige måde”, hviskede hun og trak sine arme igennem ærmerne.
”Bill kommer ind og spiser morgenmad sammen med mig om lidt”, sagde jeg pludselig. Og jeg vidste ikke, hvad der gik af mig, da jeg pludselig spurgte med et stort smil på læben: ”Vil du spise med?”.
Hun så forvirret på mig, mens hun tog sine bukser på. ”Det tror jeg ikke er lovligt i one-night-stand”.
”Som jeg sagde i går… lad os lave vores egne regler”.
Hun fnes og rystede diskret på hovedet. ”Det går ikke, Tom. Jeg må hellere se at komme tilbage til min kusines familie igen”. Jeg nikkede og trak på skuldrene. ”Men jeg håber da, vi ses om to uger”, smilede hun og kyssede mig.
Jeg tog mine hænder i hendes. ”Jeg gør, hvad jeg kan… for Olivia”.
”Tak”, smilede hun.
Jeg trak hende med over til sofaen og rakte ud efter den lille hotelblok, der lå der. ”Kan du ikke skrive din adresse, så jeg kan finde dig?”. Jeg smilede til hende, og hun gengældte, hvorefter hun slap min hund og satte sig på hug foran sofabordet. Mine hænder masserede hendes skuldre blidt, og jeg nussede hendes nakke.
”Sådan”, smilede hun og rejste sig igen. Hun rakte mig blokken og så mig i øjnene.
”Grossberen”, mumlede jeg og så overrasket. ”Så har du jo ikke så langt hjem”.
Hun rystede på hovedet. ”Kan jeg spørge dig om én ting?”.
”Selvfølgelig…”.
”Hvor langt væk skal jeg for at se dig igen?”.
”Hamburg… det er også der, jeg bor”.
Hun nikkede diskret og smilede lidt. ”Det lyder lækkert”, svarede hun lavt, hvorefter vi hørte nogle bank på døren. ”Jeg bliver nødt til at gå nu”, sagde hun hurtigt og skyndte sig ud i gangen for at tage sine sko på.
”Chrizza, vent”, bad jeg og rakte ud efter hendes hånd.
”Ja?”.
Jeg lagde begge mine hænder i hendes og så hende i øjnene. ”Vi ses om 2 uger”, sagde jeg uden at blinke. Hun rynkede på panden og skulle til at svare igen, men jeg afbrød hende. ”Jeg lover dig, at jeg kan finde ud af noget… jeg lover det”.
”Det lyder godt”, fnes hun og kyssede mig kort.
Det bankede på døren igen. ”Tom, hallo?”.
Hendes blik var en smule skræmt. ”Vent lige, Bill”, og man kunne høre ham sukke. ”Jeg sender dig billetterne, og så skal jeg nok sørge for det hele”.
”Det behøver du altså ikke”.
Jeg nikkede. ”Jo… for jeg vil se dig igen, Chrizza. Og Olivia skal møde Bill… igen”. Hun sendte mig et smil, og jeg kunne ikke lade være med at smile selv. ”Jeg har haft en rigtig god nat sammen med dig, og jeg vil gerne gøre det igen”.
”Ja”.
”TOM! DU ÅBNER DU DEN DØR!”, råbte han og bankede hårdt på døren.
Jeg grinte og slap hendes hænder. ”Jeg kommer nu, Bill. Slap af”, hvorefter jeg trak hende med hen til døren og åbnede. ”Så kom ind. Du larmer jo helt vildt”, fnes jeg og lagde min hånd mod hendes lænd.
Bill så Chrizza, og han smilede uskyldigt til hende. ”Åh, undskyld. Hej, jeg er Bill… men vi mødtes jo tidligere”, og han skulede til mig.
Hun smilede og nikkede. ”Hej Bill”. Jeg grinte bare og skubbede til Bill, som tegn på at han skulle gå sin vej. Og han gik ind i stuen. ”Vi ses, Tom”, sagde hun blidt og lod sine fingre glide ned ad min kind.
”Vi ses”, og jeg kyssede hende. ”Og tak for i nat”.
”Jeg glæder mig allerede til efterfølgeren”, fnes hun og tog sin hånd til sig igen. Jeg nikkede ivrigt, tog et skidt tilbage og lukkede døren efter mig. Jeg stod lidt i mine egne tanker og så ind i den lukkede dør uden at sige noget, da jeg pludselig hørte Bill sige:
”Fik du så, hvad du ønskede?”, og han vrængede på næsen.
Jeg vendte mig om mod ham og smilede selvsikkert, mens jeg gik imod ham. ”I den grad”, svarede jeg, og mit blik snittede hotelblokken med hendes adresse på, som jeg gik igennem stuen. ”Og jeg glæder mig allerede til efterfølgeren”, citere jeg hende og slog mig ned i sofaen med et stort smil på mine læber. Det havde været en uforglemmelig nat med Chrizza… det havde været en uforglemmelig nat med den sidste pige i mængden. 

Ingen kommentarer: