tirsdag, oktober 19, 2010

Kapitel 121

”Hej smukke mennesker”, smilede Bill glad, da han luntede stille ind i stuen. ”… Og Trina”, grinte han. Han blinkede til Chrizza og satte sig ned ved siden af hende. ”Jeg driller bare”, smilede han og slog ud med hånden. ”Hello sunshine”, hviskede han og kyssede hendes kind blidt.
”Hej basse”, svarede hun lavt og smilede til ham.
Tom grinte til ham og rejste sig fra sofaen. ”Vi skal også se at komme videre”, sagde han og trak Trina med sig.
”Hvor skal I hen?” spurgte Bill nysgerrigt.
Tom tog hende i hånden. ”Vi tager bare hjem til Trina i nat. Så kan I larme alt det I vil i nat”, klukkede han og blinkede til dem.
”Tom!” sagde Gordon bestemt.
Tom fnøs. ”Jeg driller jo bare”, grinte han og gik ud af stuen. ”Vi ses i morgen, mennesker”, råbte Tom, og man kunne høre, døren smækkede efter dem.
Der var stille i lidt tid. ”Var det sjovt dernede?” spurgte Gordon så.
”Ja, hvordan gik det, skat?” spurgte Simone.
Han trak lidt på det. ”Det gik fint nok. Det var underligt at være der alene”.
Hun nikkede og smilede. ”Hvad var væddemålet?”
”Det var vildt underligt”. Han grinte og rystede på hovedet. ”Der var en, der kunne gætte, hvem det var, der børstede tænder”. Han trak opgivende på skuldrene og fnøs.
”Hvad går det ud på?” spurgte Chrizza uvidende og kiggede spørgende på Bill.
Han kiggede på Gordon. ”Jo, altså… De har nogle kendte mennesker inde, og så skal de være med på at gætte, om det er sandt eller falsk, det de bliver spurgt om. Og så kommer der nogle og prøver at gøre det”.
”Det forstår jeg ikke?”
Simone forsøgte nu. ”I dag var der åbenbart en inde, der havde skrevet ind, at hun kunne gætte, hvem der børstede tænder”.
”Ja?”
”Og så skulle jeg svare på, om jeg troede på, at hun kunne eller ej”, smilede Bill og lagde armen omkring hende. ”Og det sagde jeg så ja til. Hun så meget ud som om, hun kunne finde ud af det”, grinte han og trak på skuldrene.
”Vandt du?” klukkede Chrizza og lagde sine fingre i hans.
”Jeg sagde, hun godt kunne, ja”, smilede han og kyssede kort hendes læber.
Simone smilede til ham. ”Havde du tid nok, da du kom derned?”
Han nikkede og flettede sine fingre fint ind i hendes. ”Det startede to timer senere, end det var planlagt”. Han sukkede ironisk og kiggede på Chrizza. ”Så jeg havde masser af tid til at gøre mig klar”.
”Du ser også rigtig godt ud i dag”, smilede Simone og kiggede ned på Chrizza, der sad og kiggede på hans hår.
Hun var ikke vant til at se ham med sin løvemanke. Hun havde faktisk kun set ham meget få gange sådan. Og make-up var også langt tid siden, hun havde set ham med. Det var som om, han var en helt anden person. Men hun kunne nu sagtens godt kende ham alligevel. Han var det samme dejlige dreng, han altid havde været.
Han kiggede ned på hende. ”Kan du lide mit hår, skat?” spurgte han og smilede til hende.
Hun nikkede. ”Det er stort”, klukkede hun og pillede lidt ved hans spidser.
Han rokkede med hovedet og kunne ikke lade være med at smile over hende. ”Jeg er glad for, du kan lide det, for det vil jeg komme til at have i laaaang tid nu”, smilede han og satte sig oven på hendes skød, så han havde fronten mod hende. ”Jeg har glædet mig til at komme hjem til dig lige siden, jeg tog af sted fra dig i morges, skat”, sagde han lavt, mens hans pande var mod hendes.
”Jeg er også glad for, du er hjemme igen”, smilede hun.
Han kyssede hende blidt. ”Der var en masse piger i salen…”, hviskede han og kyssede hende igen. ”…men jeg tænkte kun på dig…”. Han kyssede hende igen blidt og længe, og smilede så derefter til hende. ”De spurgte mig, om vi havde noget kørende”, sagde han så og blev lidt mere seriøs. ”De viste mig billederne fra Paris”.
”Hvad sagde du?” spurgte hun med rynket pande.
Han tøvede. ”Jeg sagde… jeg sagde, du var min veninde. Og der ikke var noget imellem os. Jeg sagde, man ikke kunne andet end forelske sig i Paris, men de små følelser var væk så snart man kom væk fra byen igen”. Han grinte sødt og kyssede hende.
”Hvor er du sød, du tænker sådan”, smilede hun og nussede sin næse mod hans.
”Du er i mine tanker hvert eneste sekund, prinsesse”, klukkede han og kærtegnede hendes kind.
”Du charmerer mig, basse”, klukkede hun og smilede til ham.
”Perfekt timing”, mumlede han og kyssede hendes pande. Han så sig over skulderen og kiggede på sine forældre, der sad begge med et smil på læben og fulgte dem nøje. ”Jeg tror, vi har fået publikum på”, grinte han og kiggede tilbage på Chrizza igen.
”I er så søde”, udbrød Simone, og man kunne høre, hun smilede.
Bill trillede ned ved siden af hendes igen og lagde sin hånd i hendes. ”Ih, mor”, grinte han og himlede med øjnene. ”Gordon, sig noget til hende”.
”Din mor har ret, Bill. I er virkelig søde sammen”, smilede han og nikkede.
Bill himlede med øjnene og kiggede ned på Chrizza. ”Skal vi tro på, hvad de siger?” grinte han.
”Måske er der noget om snakken, Bill. Det er ikke første gang, vi hører det”. Hun trak på skuldrene og smilede.
”Det er I altså… Lov mig, I bliver sammen længe”, smilede hun og lagde hovedet på skrå.
”Hmm… så skal min prinsesse vist også forkæles lidt”, hviskede han og rejste sig op fra sofaen. Han rakte sine hænder ned til hende, mens han smilede flirtende til hende. Hun kiggede hen bag ham, hvor Simone sad og nikkede smilende til hende. ”Kom skat”, smilede han, og han trak hende med sig ind på værelset.
”Du ved godt, jeg ikke er særlig meget for det, når de sidder liiige derinde”, sagde hun lavt og lod sig presse op ad døren. Hun lagde sine arme omkring hans hals, mens hun bare kiggede ham i øjnene.
Han så lidt skuffet ud, men prøvede alligevel ikke at være for ligeud. ”Skal vi så ikke?” spurgte han lavt og stoppede kort med at pressede sin krop mod hende.
”Er du dum?” grinte hun og pressede sine læber mod hans.
Han klukkede sødt og tog hendes bluse over hovedet. ”Sexy, nyt undertøj?” spurgte han og tog hende på brysterne.
”Ja”, hviskede hun og lagde sine hænder oven på hans.
”Rauw”, klukkede han sødt og blinkede til hende.
Chrizza førte sine hænder op ad hans mave og trak hans bluse af, smed den mod på gulvet. De kyssede heftigt med tunge og det hele og var begge ved at være godt opstemte og klar til den efterfølgende episode.
Hun tog sin ene hånd bagud og låste døren, hvorefter hun lod sig rive med over mod sengen. Han lagde hende ned på sengen med benene ude over kanten. ”Jeg stoler på dig”, hviskede hun og kyssede ham blidt.
Han nikkede og smilede sødt til hende. ”Det skal du også”, hviskede han tilbage og begyndte at knappe hendes bukser op, mens han kiggede hende i øjnene. ”Du skal sige, hvis jeg går over stregen, skat”, bad han og trak dem af hende. Hun lænede sig op på sine albuer og kiggede på ham. Hun sagde ikke noget, men kiggede bare smilende på ham. ”Du tænder mig total, når du kigger sådan på mig”, klukkede han og skubbede blidt til hende, så hun faldt ned på sengen igen.
”Jeg elsker dig, Bill”, sagde hun lavt og klukkede lidt for sig selv.
Han satte sig på knæ foran hende og lænede sig oven hende. ”Jeg elsker dig”, smilede han og kyssede hende blidt på munden, hvorefter han roligt pressede sin tunge ud mellem sine læber, og kyssede hende et par gange. Han bevægede sine kys langsomt ned ad hendes hals, hvor han kyssede hende på det forbudte sted og fortsatte ned ad hendes mave. ”Sig til, ikke”, bad han lavt og trak hendes trusser af hende.
Han fik hende til at give nogle små støn fra sig, og hendes greb om lagnet under hende blev strammere og strammere jo mere vild i varmen, hun blev af Bills særlige behandling. Hendes hoved bevægede sig frem og tilbage, og hun pressede øjnene hårdt sammen. ”Bill”, stønnede hun lavt, og han stoppede. Han sagde ikke noget, men smilede bare frækt til hende, hvorefter han rejste sig op fra gulvet. ”Nu skal jeg”, klukkede hun og knappede langsomt hans busker op. Hun smilede flirtende til ham, som hun begyndte at forkæle ham.
Han lagde sine hænder bag hendes hoved, mens han også gav nogle små støn fra sig. Han følte sig godt tilpas, og han pressede øjnene sammen. Der ville nok ikke gå så lang tid endnu, før han ikke kunne holde til mere, før han ville springe på hende, og de skulle have en hed nat sammen.
”Chrizza”, stønnede han pludseligt og trådte et skridt tilbage. Han kiggede ned på hende, lidt forpustet. Hun smilede til ham og vinkede hende ned til sig i sengen. Han satte sig med sine ben inde under sig og trak hende oven på sit skød. ”Du gør noget ved mig”, hviskede han lavt, og de begyndte at snave vildt og voldsomt.
Sådan sad de lidt og kælede i noget tid, indtil Bill skubbede hende ned på sengen, lagde sig oven på hende og begyndte at udføre sine kunstner, han havde glædet sig hele dagen på at udøve på/i hende.
De blev ved i et godt stykke tid, og lige før de var ved at komme, begyndte de at kysse, så de kunne holde til lidt mere af alt det gode. De var begge to med på den, og efter godt halvanden time med romantisk kælen og nærvær, lagde de sig fladt ned på sengen og pustede ud.
”Det var…”
Bill afbrød: ”Fantastisk”, hviskede han og lagde dynen over dem. Hun kiggede ham i øjnene og smilede sødt til ham. Hun nikkede og klukkede sødt. ”Jeg er så glad for dig, skat”, sagde han lavt og lagde sig på siden helt tæt op ad hende.
”Jeg er den heldigste i hele verden”, hviskede hun lavt og kyssede hans næsetip. Hun lagde sig også om på siden, og Bill trak hendes ene ben over sine. Han holdt sin hånd mod hendes lænd, mens han bare lå og kiggede hende smilende i øjnene.

Ingen kommentarer: