mandag, oktober 11, 2010

Kapitel 119

”My sunshine”, sagde Bill lavt og klukkede, mens han lagde sig ned under dynen hos hende. Han lagde sig helt tæt op af hende. ”Sover du?” spurgte han og lagde sine arme omkring Chrizza. ”Du må ikke sove endnu”, hviskede han og kyssede hendes næsetip.
”Jeg sover heller ikke”, hviskede hun og lagde hovedet mod hans varme hals. ”Jeg ligger bare og tænker lidt”, svarede hun og kyssede hans hals blidt et par gange.
”Hvad tænker du på?”
Hun sukkede diskret og lagde sin hånd mod hans bare brystkasse. ”Laura”, sagde hun med en ødelagt stemme.
”Du savner hende, ikke?” Han begyndte at nussede hendes ryg, mens han vuggede hende lidt i sine arme. Chrizza nikkede. ”Det kan jeg godt forstå, skat. Men du må ikke være ked af det”, bad han og kiggede hende i øjnene. ”Jeg kan ikke lide at se dig ked af det”. Han smilede til hende og kyssede hendes læber. ”Jeg er sikker på, alt nok skal blive godt igen”, hviskede han og kyssede hende endnu engang.
”Det håber jeg”. Hun smilede et lille smil til ham og lagde igen hovedet mod hans hals.
Han klukkede. ”Jeg er sikker, min pige”.
”Jeg forstår det bare ikke…” stønnede hun og sukkede dybt.
”Der er ingen, der har fortjent at gå igennem det, som hendes efterladte går igennem nu… men alle vil opleve det livet”. Hun rokkede langsomt med hovedet. ”Skat, jeg vil være ved din side hele vejen igennem. Jeg lover det”.
”Vil du tage med til begravelsen med mig?”
Han kiggede hende dybt i øjnene i nogle sekunder før han svarede. Han hadede at være i kirke, men når det var for hendes skyld, så ville han nu egentlig godt støtte hende. ”Selvfølgelig skat”.
Der var stille i nogle minutter, hvor de bare lå og nusse hyggede, indtil Chrizza spurgte: ”Hvad tid skal du egentlig af sted i morgen?”
”Jeg bliver hentet klokken 12, skat”, svarede han. Han skulle til Friedrichschafen for at medvirke i den kommende ”Wetten Dass”-show, der ville blive sendt den kommende lørdag. ”Det er ok, ikke?”, spurgte han lidt nervøst. Han ville nødig lade hende være alene for meget. Der skulle nok være en god undskyldning, hvis hun helst så ham blive hjemme.
”Jo, selvfølgelig, skat. Det er dit arbejde”, sagde hun hurtigt. ”Du skal ikke tænke på mig. Jeg skal nok finde på noget at lave”.
”Mener du det, skat?” spurgte han. ”Jeg mener… jeg vil ikke have du er alene”.
”Jeg skal nok finde på noget, skat. Bare rolig”, sagde hun lavt og klukkede lidt for sig selv.
Han klukkede selv. ”Men jeg kommer nok hjem igen der ved midnatstid”, sagde han, mens hun vendte sig om på maven, så hun kunne se ham bedre. Hun lå lidt foroverbøjet over ham. Han lagde sin arm bag hendes ryg og nussede toppen af hendes ribben. Han smilede sit fantastiske smil, mens de begge lå lidt og kiggede forelsket på hinanden. ”Jeg elsker dine øjne… selv i mørket, skat”, hviskede han flirtende og kyssede hende blidt.
”Jeg elsker dig”, klukkede hun og lagde sin pande mod hans. Han blinkede til hende og førte sin hånd i retning mod hendes røv. ”Nåå…”, klukkede hun lavt og gjorde afstanden mellem deres ansigter få centimeter større.
Han trak sødt på skuldrene og kyssede hendes brystkasse. ”Du er lidt fristende nu”, grinede han og kiggede hende i øjnene.
”Hvad tid var det, du kom hjem i morgen?” spurgte hun og lagde sin hånd under hans hage.
”Ved midnatstid”, gentog han og smilede. Han kyssede hendes engang hendes brystkasse, og førte munden lidt længere ned, så han også kyssede hendes kavalergang. Han klukkede lidt og smilede flirtende til hende.
”Vil du så have noget lir?” klukkede hun og kildede ham let under hagen.
”Når jeg kommer hjem?” spurgte han og kunne ikke rigtig skjule sit smil. Hun nikkede og kærtegnede hans kind. ”Tjo”, tøvede han ironisk. ”Det vil jeg meeeget gerne, frække”, klukkede han og smilede stort til hende.
Hun grinte af ham og kyssede ham. ”Jeg tror, du trænger”, smilede hun og skulede til ham. ”Gør du ikke?”
Han bevægede flirtende sin hånd ned og greb fat i hendes røv igen. Han smilede til hende, mens han nikkede roligt med hovedet. Han kyssede hende intenst i et længere kys, der efterhånden blev til flere kys og til nogle lidt vildere kys.
”Chrizza, stop”, bad han forpustet og gjorde afstanden mellem deres læber større. Han åbnede sine øjne og kiggede på hende. ”Skat, jeg tænder for meget på det der”, grinte han og fjernede hendes hånd fra ham.
Hun trak underlæben ud og grinte. ”Svans”, grinte hun og rakte tunge af ham. Bill kiggede sjovt på hende og lagde sig hurtigt oven på hende. ”Jeg troede, du var allergisk for mig, basse”, klukkede hun og lagde sine hænder mod hans kinder.
”Du er nok mere mit stof, jeg er afhængig af, skat”, smilede han og kyssede hende blidt.

Ingen kommentarer: