mandag, oktober 04, 2010

Kapitel 117

Chrizza: Hej Andreas mus, Gustav mus og Georg mus :-* Jeg ved ikke, om I har hørt det, men i morges døde Laura :-( Desværre! Det vil også sige, at jeg så stod uden kontrakt. Men sådan en dejlig mand, som David nu engang er, fik han løst problemet, og nu er han min nye manager. –Ja, der var en masse indimellem, men det er ikke så vigtigt. Men det som jeg egentlig gerne ville var, at invitere jer over i aften til noget spisning. Jeg vil gerne have humøret lidt op igen efter alt det, der skete i morges, og I er de perfekte mennesker at søge så :D Jeg håber I kan komme, for ellers kan det godt være, jeg bliver lidt ked af det xD

”Hvad laver du, skat?” spurgte Bill interesseret og sprang ned i sofaen ved siden af hende.
Simone kiggede bestemt på ham. ”Bill, du sidder ordentlig i den sofa!” Chrizza og Bill kiggede skræmt på hende og var helt stille. ”Ah, jeg joker bare, unger”, grinte hun og smilede til hende.
”For helvede, mor, du må ikke gøre mig så bange”, klukkede han og satte sig på skødet af Chrizza. Han havde fronten mod hende og lagde sin pande mod hendes. ”Har du skrevet til dem?” spurgte han lavt og kyssede hendes næsetip.
”Ja”.
”Hvad tid jeg skal lave mad til?” spurgte Simone og meldte sig ind i samtalen.
Hun kiggede hen på hende. ”Bare der ved almindelig spisetid, tror jeg”. Hun trak på skuldrene og smilede skævt.
”Altså, hvis du spørger mine tre herrer her i huset, så er det jo spisetid hver time”, grinte hun.
Chrizza grinte og vrængede næse af Bill. ”Så bare der ved halv 7 tiden”.
”Det gør jeg så”, smilede hun og rejste sig fra sofaen.
”Simone, jeg vil altså gerne hjælpe dig”, skyndte hun sig at sige, før hun gik ud af stuen.
Hun slog ud med hånden. ”Det skal du ikke tænke på, skat. Jeg skal nok selv gøre det”, sagde hun og gik, før Chrizza kunne nå at svare hende.
”Ih, jeg synes, din mor er lidt for god imod mig”, sagde hun og trak underlæben ud.
”Jeg nyder det”, klukkede han og lagde sine arme om halsen på hende.
Hun smilede og lagde selv sine arme omkring ham. ”Synes du ikke, du er lidt stor til at sidde sådan der?” grinte hun.
”Er jeg for tung?” spurgte han og lagde igen sin pande mod hendes.
”Nej, nej…”, svarede hun hurtigt, og deres læber mødtes.
Tom kom gående igennem stuen ude fra køkkenet af. ”Houston, we got a problem”, grinte han og slog sig ned ved siden af dem i sofaen. Bill slog bare ud efter ham og blev ved med at kysse hende. ”Jeg gider sgu da ikke sidde her, hvis I skal sidde der og æde hinanden”, grinte han og skubbede Bill ned i sofaen.
”Hvad hvis nu jeg havde lyst til det?”, grinte Bill og nussede hendes lår.
Tom himlede smilende med øjnene. ”Du er blevet til et ordentlig liderligt handyr, Bill”, grinte han og smilede stort. ”Er det dit værk, Chrizza?” spurgte han og smilede til hende.
”Det ved jeg ikke?” grinte hun.
”Du er bare sur over, du ikke er den eneste, der får noget nu”, klukkede Bill og rykkede helt tæt op af hende.
”Åh, Bill. Come on”, bad Tom og sukkede ironisk. ”Spar mig for dine åndssvage bemærkninger”. Han fjernede Bills hånd, der lå fast på Chrizza lår og nikkede bestemt. ”Det går ikke, lillebror. Du bliver hård, hvis du bliver ved med det der. Og det kan vi ikke have”, grinte han og rejste sig fra sofaen. ”Nu vil jeg gå ind på mit værelse og tænde for mit TV, og så håber jeg på, jeg ikke vil kunne høre jer to love birds, når I rigtig går i gang om lidt, ok?” sagde han med sin sjove, pædagogiske stemme og smilede til dem. ”Er det en aftale?”
”Ja, ja…” grinte Bill og smed en sofa pude efter ham. ”Han er ikke rigtig klog”, klukkede Bill lavt og kyssede hendes læber blidt, mens han lagde sin hånd under hendes ribben.
”Bill”, afbrød hun efter nogle kys. Hun kiggede ned på sit højre bryst, hvor hans hånd var solidt placeret og kiggede så tilbage på ham igen. ”Du må ikke komme for godt i gang nu, skat”, smilede hun og kyssede ham kort.
”Hvorfor ikke?” sagde han lavt og fjernede sin hånd fra hendes bryst.
”Jeg er ikke i humør til det”, hviskede hun og lagde sit hoved mod hans skulder. ”Er der ikke ok, skat?”
Han smilede til hende og kyssede hår. ”Selvfølgelig”, hviskede han og rejste sig fra sofaen. Han rakte sine hænder ned til hende. ”Kom med, skat”, smilede han og tog fat i hendes hænder. Han trak hende op fra sofaen og med ind på sit værelse. Hun lukkede døren efter dem og kiggede ham dybt i øjnene, da han pressede hende ind mod døren.
”Hvad skal vi?” spurgte hun hviskende og lukkede øjnene, da hun mærkede ham kysse hende på halsen. Og han blev ved… ”Bill, stop”, bad hun lavt og klukkende. Han kiggede hende i øjnene og kyssede blidt hendes læber. ”Du tager bare ikke et nej for et svar, hva’?” grinte hun og trak ham med over til sengen.
”Nej… men jeg var jo nødt til at forsøge”, klukkede han og lagde sig på sengen. ”Men vil du så ikke bare ligge her og hygge lidt, skat?” spurgte han og sendte hende et flirtende blik.
”Hmmm, ok”, klukkede hun og lagde sig oven på ham. ”Men så også kun fordi, det er dig, skat”, grinte hun og kyssede ham kort.
”Det er så nu, hvor jeg skal juble, ikke?”. Hun smilede og himlede med øjnene. ”Bare kys mig, prinsesse”, hviskede han og pressede sine læber mod hendes.
Omkring 20 minutter senere kom Tom brasende ind på værelset og begyndte at grine hysterisk. Bill smilede bare til Chrizza, der stadig lå oven på ham. Han kyssede hende blidt, hvorefter han satte sig halvt op af sengegæret med Chrizza siddende overskrævs på sig.
”Det er det kedeligste sex jeg nogensinde har set”, hylede Tom og satte sig over i sengen til dem.
Bill slog ud efter ham og grinte. ”Du er lidt for meget lige nu”, sagde han og tog sit i Chrizzas ene hånd.
”For det er du slet ikke, nej…” Han rystede på hovedet. ”Nej, jeg kom faktisk bare for at spørge, om Trina måtte komme i aften også?” Han kiggede uden videre på Chrizza og smilede tiggende.
”Ja, ja…”.
”Kun hvis du har lyst, Chriz”.
”Jo, hun må godt komme. Det skal jeg da ikke bestemme”, sagde hun og smilede til Tom.
”Tak, smukke dukke”, smilede han og rejste sig fra sengen igen. ”Og Bill… hvis jeres sex ser sådan ud, så vil jeg gerne have alle de kondomer tilbage, jeg har givet dig… jeg bruger dem rent faktisk”, grinte han og lukkede døren efter sig.
”Hvorfor er han sådan efter os nu?” spurgte hun overrasket.
Han trak på skuldrene. ”Jeg ved det ærlig talt ikke, skat”. Han smilede sødt til hende. ”Men bare lad ham sige det… han vil bare have opmærksomhed”. Han aede hendes lænd og sendte hende et luft kys.

Ingen kommentarer: