lørdag, april 30, 2011

Kapitel 196

Chrizza vågnede op den næste morgen til lyden af hendes vægge ur. Hun følte, hun slet ikke havde fået sovet, da klokken kun var 6 om morgenen, og hun var kommet i seng 4 timer før på grund af det dumme show, som de absolut skulle deltage i. Og det var ikke engang fordi, det var sjovt… nærmere end langsom død.
Hun rejste sig fra sengen og tog sin mobil op i sine hænder. Der var tikket en sms ind i løbet af natten, og hun havde lidt på fornemmelsen, hvem det kunne være. Hun åbnede beskeden og smilede helt automatisk.
”Godmorgen prinsesse”, hviskede hun, og det kildede i maven, som hun så ham foran sig. ”Din dumme dreng”, klukkede hun for sig selv, rystede på hovedet og smed mobilen ned i sengen, hvorefter hun gik hen til sin kuffert, der stod på spisebordet med åbent låg. Det var ikke fordi, hun ville gøre særlig meget ud af sig selv, nu hvor de bare skulle af sted til lufthavnen og videre til Ludwigshafen, hvor de havde et par timer til at gøre sig klar til interviews og lignende… hun ville alligevel bare snuppe et hurtigt bad, før det helt store dagsprogram ville begynde.

På hotelværelse ved siden, lå Tom stadig og sov godt. Det så ikke ud som om, han overhovedet ikke havde overvejet at stå op endnu. Men der var derimod begyndt at komme lidt liv inde på et af de andre hotelværelser, hvor Bill havde befundet sig natten over.
Han strakte sig højlydt i sengen og sned sig langsomt i øjnene, hvorefter han gabte stort, mens han slukkede vægge uret på natbordet ved siden af. Klokken var 6.15, og Bill havde det fuldstændig som Chrizza; som om han intet søvn havde fået, overhovedet. Dog havde han ikke ligget sammen med Tom i et godt stykke tid efter de skiltes ude på gangen, men han havde haft svært ved at falde i søvn derefter.
”Åhhh…”, brummede han og svingede benene ud over sengekanten. Han rejste sig og gik målrettet ud på badeværelset. Selvom han prøvede at undgå sit eget spejlbillede, kunne han alligevel ikke lade være med at give sig selv et lille blik i det store badeværelsesspejl, mens han tissede. ”Hmm…”, stønnede han opgivende og så hurtigt væk igen.

Chrizza havde fået tøj på og lagt en diskret make-up. Hun var i godt humør, men hun listede rundt inde på sit værelse og pakkede sine ting sammen, så hun ikke behøvede at gøre det, når de havde været nede og få morgenmad.
Da hun var færdig, lukkede hun sin kuffert og fik med besvær skubbet den ned på gulvet og trukket ud i gangen. Hun lagde sin skuldertaske oven på kufferten, smed sin mobil deri og greb både sin værelsesnøgle samt Toms, hvorefter hun roligt lukkede døren efter sig.
Klokken var omkring kvart i 7, da hun trådte ind på Toms værelse. Alt lyset var slukket, og hun lukkede forsigtigt døren i, før hun lydløst bevægede sig igennem gangen, køkkenet og stuen. Hun stoppede op i døren til soveværelset og kunne ikke lade være med at smile; Tom lå stadig i sin seng og sov.
Hun satte sig hen på sengekanten og lod sin finger lave små mønstre på hans brystkasse, mens hun kunne se, at han begyndte at vågne. Hun lænede sig ned over ham og kyssede ham kort, hvorefter han slog sine øjne op.
”Godmorgen sovetryne”, klukkede hun lavt og kyssede ham igen, men idet som hun ville gøre afstanden mellem dem større og rejse sig, tog han fat omkring hende og pressede sine læber mod hendes et par gange.
Et øjeblik efter løsnede han sit greb omkring hende og sendte hende et lille smil. ”Det følte jeg lige for”, sagde han og rejste sig i sengen. Chrizza fnes og lagde sin hånd i hans. ”Har jeg travlt?” spurgte han.
Hun trak lidt på det. ”Vi skal af sted om 40 minutter”.
”Der er tid nok”, mumlede han og grinte, men rejste sig dog alligevel fra sengen. Chrizza blev siddende på sengekanten og så efter ham, som han luskede forbi hende i sine boxers og hen til sin kuffert, der lå og flød i hele hjørnet. ”Kig den anden vej, kvinde”, grinte han og smed en t-shirt efter hende.
Hun grinte og lagde den i sit skød. ”Hvis du må kigge efter mig, så må jeg vel også kigge efter dig, skat”. Tom så ud som om, han stod og overvejede det, men det endte dog alligevel med, at han vrængede på næsen og rystede på hovedet.
Han gik over mod hende, skubbede hende bagud i sengen og satte sig overskrævs på hende. ”Du kunne jo prøve at tage dit tøj af, så jeg kunne jeg nok bedømme lidt bedre, skat”, sagde han med en hæs stemme og blinkede til hende, mens han førte sine hænder op af hendes mave under hendes bluse.

”Godmorgen flotte fyr”, klukkede Chrizza glad, da hun kom snigende mod ham og lagde sine arme omkring hans mave. Han stod og var ved at finde morgenmaden ved det store bord for enden af hotellets restaurant.
Han vendte sig om og så hende i øjnene. ”Godmorgen sunshine”, smilede han og lod sine læber kysse hendes pande blidt, hvorefter hun tog sine arme til sig igen og stillede sig op ved siden af ham. ”Har du sovet godt?” og rakte hende en tallerken.
”Ja, jeg har sovet helt fint”, hun smilede til ham og så efterfølgende rundt på bordet. ”Hvad med dig, skat? Har du sovet godt?”
Egentlig havde han ikke særlig meget lyst til at stå og beklage sig, så han svarede bare: ”Det har jeg også”. Han lod som om, han ledte efter noget i den anden ende af bordet, så han ikke endte med at få øjenkontakt med hende.
”Hvad leder du efter?” spurgte hun.
Bill trak på det og smilede til hende. ”En kæreste…”, klukkede han. Hun skulle opfange hans humoristiske side så tidligt fra morgenstunden af og så bare tomt på hende. ”Jeg driller bare, skat”, forsikrede han hende endelig og lod sine fingre glide ned af hendes kind.
Hun rystede på hovedet og fnes. ”Du må da ikke sige sådan noget til mig, Bill…”.
”Jeg ved det godt, skat, men jeg kunne ikke lade være”. Han grinte og gik om på hendes anden side. ”Hvordan har det så været at sove alene i nat og uden Tom?”
”For at være ærlig… så har det faktisk været fint nok”, og så op på ham og rokkede diskret med hovedet. ”Han var inde hos mig lidt i nat, inden vi gik i seng, og jeg faldt i søvn lige efter, han var gået, så jeg mærkede vel egentlig ikke, at han var væk”.
De satte sig over for hinanden ved et to mands bord. ”Skal I så også sove hver for sig i nat?”
Chrizza trak på skuldrene. ”Jeg ved det faktisk ikke, men det går jeg næsten ud fra, vi skal. Jeg er lidt ligeglad”. Han så på hende og rynkede på panden. ”Altså… jeg er selvfølgelig ikke ligeglad”, skyndte hun sig at sige. ”Jeg vil meget gerne sove sammen med Tom, men hvis det er det, der skal til, så har jeg intet imod at sove alene…”.
”Det kunne have været værre”.
”Ja”, nikkede hun. ”Men jeg ved ikke, hvor klogt det er alligevel at lade Tom sove alene”.
Han så på hende og smilede sødt. ”Hvad så?”

Tom flettede sine fingre fint i Chrizzas, inden de steg ud af bilen foran lufthavnen i Berlin. Der var en masse paparazzier og fans derude, og de lod det ikke rigtig gå dem på; de gik bare målrettet mod svingdørene forude uden at give slip på hinanden.
Hun vendte hovedet bagud og sendte Bill et smil, og han småløb op til dem. Hun lagde sin arm omkring hans ryg og lod hovedet hvile mod hans skulder i et kort øjeblik. Han lagde sin om hendes ryg og så hen på Tom, der smilede til ham.
Der var begyndt at blive lidt mere ro omkring fansene, men de skreg stadig højt, og da det var tidligt om morgenen – for nogle af dem – gjorde det skrigene endnu højere. Selvfølgelig elskede de, når deres fans skreg, men nogle gange kunne det måske også blive for meget…
”De larmer da ret meget, hva’?” sagde Chrizza endelig og så bare ligeud, som de blev ved med at følge efter nogle security mænd, der skulle følge dem fra check-in og videre ud til deres gate, hvor de skulle af sted med flyet.
”Ja”, mumlede Bill og bed sig i læben.
”Jeg er for træt til det her”, indrømmede Tom, og de to andre kiggede skeptisk hen på ham, hvorefter de alle tre begyndte at grine af ham. ”Hvad?”, grinte han. ”Jeg har altså ikke fået nok søvn i nat”.
Hun himlede med øjnene og rystede på hovedet. ”Du sov stadig, da jeg kom ind til dig i morges, skat, så du har altså også fået mere søvn end os andre”.
”Du ved da ikke, hvad jeg lavede i går, da jeg kom ind på mit eget værelse”, svarede han tørt og vrikkede med øjenbrynene. Chrizza og Bill så skræmt på hinanden og vrængede på næsen. ”Jeg bliver da nødt til at udnytte, at jeg ikke har dig ved min side… og i stedet et værelse for mig selv”.
Bill så med store øjne mod ham. ”Du siger ikke, du ligger og tilfredsstiller dig selv, vel?”
”Sshhhh…”, udbrød hun hurtigt og grinte. ”Bill, din klaphat… ikke så højt”.
Han smilede bare selvsikkert og blinkede ned til hende. ”Selvfølgelig, gør jeg da det”. Bill vrængede på næsen og væmmedes sig over sin bror. ”Som om du ikke selv gør det, Bill”, grinte han og puffede til Chrizza, der gav en kædereaktion, der endte hos Bill.
”Jeg har jo heller ikke en kæreste, vel”, svarede han hurtigt.
”Jeg foretrækker sgu da også Chrizza… men når vi ikke må sove sammen, så er det ligesom lidt svært at bolle”, grinte han.
Hun rystede opgivende på hovedet og smilede. ”Og så prøvede du alligevel på at være heldig i morges”.
”Min hånd er ikke ligeså god som dig, min frække dukke”, og så flirtende på hende.
”Ohhh”, stønnede Bill og gøs højlydt. ”Du er simpelthen for klam at høre på lige nu, Tom”. Han skulede til ham og vrængede på næsen. ”Jeg ved ikke, om du har opfattet, at jeg helst ikke vil høre om dig og din hånds sexliv”.

Andreas: Trina har skrevet til mig, Tom.
Tom: Hvad? :O Hvorfor har hun skrevet til dig? Hvad har hun skrevet?
Andreas: Om du stadig er sammen med Chrizza…
Tom: Argh, hvorfor kan hun ikke bare lade det ligge. Har du svaret?
Andreas: Nej, jeg ville høre, hvad du sagde først.
Tom: Bare skriv, at vi stadig er sammen, og vi er forelskede.
Andreas: Hvis hun tænder sit TV eller læser avisen, kan hun ikke undgå at finde ud af det :-)
Tom: Andreas, der er noget galt med hende… Hun vil alligevel ikke kunne forstå det xD
Andreas: Jeg ville ikke selv sige det. Haha :-D Hils de andre.

”Hvad så?” spurgte Georg, da han godt kunne mærke, at der var noget, der gik ham på.
Tom så ned på ham og trak lidt på det. ”Trina kan ikke lade fortiden ligge”, mumlede han lavt og så sig over skulderen for at være sikker på, Chrizza ikke gik bagved og kunne høre, hvad han sagde.
”Har du skrevet til dig igen?”
”Ja”, nikkekde han. ”Eller hun skrev faktisk til Andreas. Hun ville vide, om vi stadigvæk var kærester”.
Han klukkede lidt for sig selv. ”Det er da ellers ikke så svært at se på jer… I snakker jo dårligt med hinanden mere, og jeg har aldrig set et kærestepar, der havde så meget afstand, som I har”, jokede han og puffede til ham.
”Jeg ved det godt”, grinte han og himlede med øjnene.
De gik lidt videre igennem lufthavnen i Ludwigshafen, og de nærmede sig området, hvor fansene og paparazzierne stod. Tom så sig over skulderen igen og så hende gå sammen med Bill lidt længere bagude.
”Ved Chrizza noget?” spurgte han pludseligt.
Han vendte hovedet mod ham og rystede det sagte. ”Jeg ved ikke, om hun skal have det af vide… sidste gang blev hun ret ked af det”.
”Tror du stadig, hun er ude efter hende?”
”Jeg ved det ikke…”, mumlede han bare og bed sig lidt i læben. ”Det er hun vel sikkert. Trina har jo ikke fået sin hævn over hende endnu, men jeg tænker bare… hvad har hun overhovedet tænkt sig af gøre?”.  

Ingen kommentarer: