lørdag, februar 12, 2011

Kapitel 169

”Er du klar til i aften, skat?” spurgte Tom forsigtigt og lagde sig ned på sengen hos hende. Han lagde sig på maven og helt op af hende, at han næsten lå halvt oven på hende. Chrizza smilede diskret og nikkede roligt med hovedet. ”Er du sikker?” spurgte han og kærtegnede blidt hendes kind.
”Ja, jeg vil ikke gå glip af det, skat”, svarede hun.
Tom klukkede blidt. ”Du skal ikke tage med, hvis du ikke er klar til det”.
”Jeg har det faktisk godt igen”, sagde hun overbevisende, og hun kunne ane et smil på Toms læber.
”Du skal måske så ikke lige drikke dig i hegnet, som det ellers var planlagt”.
Chrizza klukkede lidt og rystede på hovedet. ”Jeg tror også bare, min krop er mega træt lige nu”.
Han smilede igen og lænede sig ned over hende. ”Så vil jeg ikke forstyrre dig i din skønhedssøvn, skat”. Hun vrængede smilende på næsen og rakte tunge af ham, hvorefter han pressede sine læber mod hendes læber. ”Skal du ikke sove lidt?” hviskede han mod hendes læber og nussede sin næse mod hendes.
”Nej”, hviskede hun og kyssede ham kort.
Han smilede og løftede hovedet lidt, så han kunne se hende ordentlig i øjnene. ”Vil du med mig i bad så?” Han lod sin hånd glide op langs hendes ribben, mens han bare smilede til hende. ”Ej, jeg skal nok stoppe, skat”, klukkede han og lagde sin hånd mod hendes kind.
”Tror du ikke, det er bedst, hvis du selv går i bad…”, og hentydede til det postyr, der havde været tidligere på dagen, og det der næsten skete efter deres sidste tur i bad sammen. Tom trak lidt på det og rokkede lidt med hovedet – ikke opbevisende. ”Aårh…”, klukkede hun og skubbede ham væk fra sig, så han landede ved siden af hende. ”Du skal bare have din vilje, hva’?”
Han grinte og trak hende oven på sig. ”Det er min fødselsdag”, smilede han og lagde sine hænder mod hendes lænd. ”Det står selv i regel bogen, skat… jeg skal have min vilje… hele dagen… og du skal være den, der gør mig tilfreds”.
Chrizza så skeptisk ned på ham og grinte. ”Du er ikke rigtig klog, skat”, sagde hun, mens hun blidt lagde sine hænder mod hans bryst. ”Jeg tror, jeg vil tage et lille kig i den bog, før jeg lader mig rive med i dine dumme idéer”.
Han pressede hende langsomt ned over sig og smilede bare sødt til hende. ”Du skal bare gøre, hvad jeg siger”, jokede han og blinkede til hende. ”Ellers så kommer jeg efter dig”, og han kyssede hende et par gange.
”Dumme dreng”, klukkede hun lavt, da hun kunne mærke, hvordan han forsigtigt prøvede at trænge sig lidt ind på hende, mens han afledte hendes koncentration med sine blide kys, som han vidste, ville få hendes tanker et andet sted hen.
Tom trak lidt på skuldrene og blinkede endnu engang til hende. ”Lad os gå i bad, skat. Jeg skal nok lade være med at drille dig nu… jeg er en dum dreng”, smilede han og kyssede hende en sidste gang.
”Du er min dumme dreng”.
”Hmm…”, mumlede han behaget og rejste sig fra sengen. ”Du bliver nødt til at lære mig, hvordan man bliver kærlig og romantisk, skat… jeg duer ikke til det pjat”, klukkede han og flettede sine fingre fint ind i hendes.

Bill bankede på døren sammen med Andreas. ”Gad vide om de har fået snøvlet sig sammen”, sagde Andreas og smilede til Bill, der nikkede opgivende med et smil på læben. ”Det skulle ikke undre mig, hvis de ikke engang var færdige endnu”.
”Lad os se…”, mumlede Bill lavt, da han kunne høre nogle trin komme mod døren.
”Vi vædder… jeg siger, de ikke er færdige”, skyndte han sig at sige og nikkede afsluttende mod Bill.
Chrizza åbnede langsomt døren og smilede til dem, da hun så dem. ”Hej”, smilede hun og vinkede dem indenfor.
”Buh, du er allerede færdig”, grinte Andreas og var der første, der gik ind på værelset.
”Hej sunshine”, smilede Bill og kyssede hendes kind hurtigt og fulgte efter Andreas ind i stuen.
Chrizza kom gående ind til dem og videre ind i soveværelset. ”Tom… de er her nu”, sagde hun igennem badeværelsesdøren, og man kunne høre, den åbnede efterfølgende. ”Uh, sexy”, grinte hun og tog Tom i hånden.
”Chrizza…”, råbte Andreas.
”Hmm?”, hun kom gående ind i stuen sammen med Tom.
Andreas pegede hen på de stiletter, der stod ved siden af sofaen, hvor han havde sat sig. ”Er det dine?” spurgte han dumt.
”Det er da i hvert fald ikke mine”, grinte Tom og himlede med øjnene.
Han rejste sig op og tog den ene op i sine hænder. ”Du er ikke rigtig klog, pigebarn”, mumlede han og så fortvivlet på den hæl, der var blevet sat på. Han så hen på hende og rynkede på panden. ”Virkelig?” spurgte han og pegede på hælen.
Chrizza grinte og gik hen til ham. ”På en eller anden måde skal jeg jo komme på i den normale højde”, svarede hun og tog stiletten fra ham, hvorefter hun bukkede sig lidt ned og samlede den anden op også.
”Har du aldrig set hende gå i dem?” spurgte Bill.
Andreas rystede på hovedet og trak uskyldigt på skuldrene. ”Det er da umenneskeligt”.
Bill grinte og puffede til ham. ”Hey, og du skylder et eller andet, Andreas… vi væddede jo, husker du”, klukkede han. Han vrængede på næsen og satte sig ned i sofaen igen. ”Taber”, grinte han.
”Er vi ved at være færdige?” spurgte Tom og så hen på Chrizza, der luntede rundt i hotelværelset. Han fulgte efter hende ud på badeværelset og lod hende føre op af væggen. ”Jeg elsker dig”, hviskede han mod hendes læber og kyssede hende efterfølgende.
”Elsker dig”, hviskede hun og smilede.

”PARTY!”, kom det fra Georg, da han kom gående ind på clubben med armene over hovedet. Tom grinte og rystede på hovedet og hilste på ham. ”Tillykke”, sagde han og gik videre til Bill, der stod lige ved siden af ham.
”Hej”, sagde han.
”Du har fundet det flotte tøj frem i dag, hva’?”, grinte Georg.
Bill smilede. ”Skal jeg sige det samme til dig.. eller?” klukkede han og hilste på ham.
”Hvor er din dame, Tom?” spurgte han og så søgende rundt i lokalet.
”Jeg har glemt hende derhjemme”, jokede han og kaldte på hende. ”Chrizza…”
Hun luntede roligt ned mod dem med et smil på læben. ”Der har vi jo den lille solstråle”, klukkede han og gav hende et stort kram. ”Har du det godt?” spurgte han og lagde en arm omkring hendes skuldre.
”Ja, jeg har det helt fint”, smilede hun og lagde også en arm omkring hans ryg.
”Er du klar til at PARTY?”, grinte han og puffede lidt til hende med sin hofte. Han snurrede hende rundt om sig og tog begge hendes hænder i sine og begyndte at svinge hende roligt frem og tilbage, som et gammelt ægtepar på et dansegulv.
”Du har vist allerede fået for meget, Georg”, grinte hun, men Georg grinte bare af hende og slappede lidt mere af. ”Hvad med Gustav, er han faret vild?”
”Vi fulgtes, så det håber jeg da ikke”, svarede han fjoget, og de gik sammen hen til Tom og Bill i gangen, hvor Gustav nu kom gående ind af døren. ”Så kunne du være her”, grinte Georg og slog ud med hånden.

Chrizza mærkede en hånd tage fat i hendes. Hun så op på personen, der langsomt begyndte at trække hende med ud imod på badeværelset. ”Bill…”, sagde hun lavt, men han ignorerede hende fuldstændigt. Han så først på hende, da han havde låst dem ind på en af båsene.
”Jeg vil gerne vide det nu”, sagde han og så hende direkte i øjnene.
”Der er ikke noget”, mumlede hun bare, men hun så væk.
Bill lagde sin hånd under hendes hage og vendte hendes hoved mod sit. ”Jeg beder dig sødt nu, ok”, sagde han lidt hårdt, og man kunne sagtens se, han ikke havde særlig meget tålmodighed tilbage.
Hun sukkede dybt og vred sig ud af Bills greb. ”Ja, Simone troede, jeg var gravid, fordi jeg havde det, som jeg havde… hun gik ud for at købe en graviditetstest, som jeg skulle tage… og jeg tog den for Toms skyld”. Hun trak på skuldrene og så ligegyldigt på ham.
Bill stod lydløs i et øjeblik, hvor han bare kiggede på hende med et skeptisk blik, hvorefter han ansigtsudtryk skiftede til at være vredt. ”Hvorfor er du sådan overfor mig nu, Chrizza?”, vrissede han surt.
”Hvordan hvad?!”
Han fnøs. ”Du er mega snobbet overfor mig, og du gider ikke engang sige sandheden til mig”.
”Hvad vil du have mig til at sige, Bill? Noget jeg ikke allerede har sagt til dig!”
”Sandheden måske…”
Chrizza så skuffet ind i hans øjne og rystede sagte på hovedet. ”Jeg kan ikke forstå, hvordan du kan stå og være så ligeglad og slet ikke høre efter, hvad jeg siger, nu din egen bror faktisk indenfor 9 måneder kunne gå hen og blive far!”, vrissede hun og prøvede at komme forbi ham.
”Du skal ikke stikke af for problemerne nu”, sagde han bestemt og stillede sig hen foran døren.
”Hvorfor er det lige, du skal være sådan overfor mig nu?”
”Jeg behandler folk, som jeg selv bliver behandlet”, sagde han og så skeptisk på hende.
Hun fnøs og rystede på hovedet over ham. ”Du er selv ude om det, Bill”.
”Det er sgu da ikke min skyld, at du går rundt og hygger dig med min bror… din eks kærestes egen tvillingebror, som hun udmærket godt ved ikke kan gøre noget rigtigt, når det kommer til piger!”. Chrizza så såret på ham og rynkede lidt på panden, mens han fortsatte: ”Jeg havde aldrig troet, du ville gå med til hans små numre, Chrizza, men du er så naiv…”.
”Bill, hvis du skal stå og svine mig til, så gider jeg ikke”. Men det tydede ikke på, det interesserede ham en smule, og han fortsatte bare:
”Der er så meget, du ikke ved om Tom”, sagde han hånligt. ”Ved du for eksempel, hvor mange af pigerne bare alene fra festen her, han har været i seng med… og hvor mange gange. Alle de piger han har behandlet skidt”.
”Stop så”, bad hun.
”Du ender op som en af dem, Chrizza… bare vent og se”, sagde han og så hende direkte ind i øjnene, men hun kunne slet ikke hende ham. Det var ikke den Bill, hun var vandt til at se i øjnene; de øjne, hvor hun skulle passe på, hun ikke blev helt blød i knæene over at se direkte ind i.
”Jeg hader dig”, vrissede hun og fik endelig kæmpet sig forbi ham og ud af toilettet.

Gustav kom ud på trappestenen og satte sig roligt ned. ”Du ved godt, jeg er her for dig, ikke?” sagde han pludselig og så hen på Chrizza. Hun så ham i øjnene og kunne ikke lade være med at sende ham et lille smil. ”Hvad så? Hvad er der sket?” spurgte han og lagde en hånd mod sit knæ.
”Bill…”, mumlede hun og så ned i jorden. ”Han skældte mig ud…”
”Hvad har du gjort?” spurgte han uden at lyde som om, han gav hende skylden for noget.
Hun trak lidt på skuldrene i stilhed. ”Jeg slog op med ham… er kærester med hans bror”, sagde hun lavt og så tilbage på Gustav. ”Jeg ved ikke, om det er det rigtige, jeg har gjort, men jeg føler kun, jeg gør det forkerte, Gustav”.
Han lagde sin ene arm omkring hendes ryg. ”Vil du høre min ærlige mening?”
”Hm…”
”Hvis du elsker Tom, så skal du være sammen med ham. Du skal ikke tænke på Bill, det får dig kun til at tænke, som du gør nu… det er ikke klogt”.
Hun sank en klump, og hendes blik flakkede. ”Jeg troede, jeg kendte Bill… men han viste sig fra en helt anden side før… jeg ved godt, han har fået noget at drikke, men…”, hun opgav og faldt sammen i skuldrene. ”Han sagde, jeg ikke kendte Tom, og jeg endte ligesom alle hans andre piger”, pep hun lavt.

”Dans med mig, pigebarn”, kom Andreas op til hende. Han tog fat om hende og svingede hende lidt forsigtigt fra side til side. ”Uuh, der er rytme i den lille krop”, grinte han og smilede stort til hende.
”Hvorfor er alle fulde…”, grinte hun.
Andreas så bare dumt på hende og himlede smilende med øjnene. ”Du er slet ikke sjov i aften, skat”, klukkede han og lagde sit hoved tæt mod hendes. Han så hende i øjnene, og han fik et lidt mere seriøst blik. ”Bill er ked af, hvad han har sagt”.
Hun blev stiv i ansigtet. ”Han har sagt det?”
Han nikkede roligt og trak lidt på skuldrene. ”Han er virkelig ked af, hvad han har sagt, skat. Du må stole på mig”. Chrizza rokkede med hovedet og så hen mod Bill, der sad sammen med Tom og nogle af deres venner og grinede med hver deres drink i hånden. ”Du skal ikke huske, hvad det var, han sagde… han mente det ikke”.
”Hm…”

Tom kom snigende op bag Chrizza og lagde sine arme tæt omkring hende. Han klemte hende ind mod sig og kyssede hendes hals. Han kunne høre, hvordan hun klukkede let, og lagde sit hoved mod hans. ”Hygger du dig, skat?” spurgte Tom endelig og slappede lidt af med kyssene.
”Hm-hm…”, mumlede hun sødt. ”Du er bare lidt væk hele tiden”.
Han nikkede roligt og vendte hende om mod sig. ”Jeg er her nu”, smilede han og pressede hende tæt ind mod sig, mens han lagde sine hænder mod hendes lænd. Chrizza sendte ham et sødt smil og kunne ikke lade være med at kigge ind i hans brune øjne. ”Smukke dukke”, smilede han og kyssede hende blidt på læberne.
”Hygger du dig?”
”Hvis du er hos mig”, sagde han mod hendes læber.
Chrizza nussede sin næse mod hans og smilede. ”Tillykke med fødselsdagen, skat”.
Han begyndte at grine let. ”Bare skift emne, skat, det er helt fint”, jokede han og kyssede hende.
”Ja”, grinte hun.
”Har du det varmt nok?”, spurgte han og lagde sin pande mod hendes.
”Det er ikke ligefrem det varmeste sted, I har fundet”, klukkede hun og trak diskret på skuldrene.
Tom smilede. ”Du kan da ikke andet end brokke dig, hva’?”, grinte han og vrængede på næsen, hvorefter han trak hende med over til sofaerne, hvor Bill sad sammen med de fleste af deres venner.
”Sunshine”, klukkede han og rakte ud efter hendes hånd.
Tom slap hendes hånd og smilede sødt til hende. ”Hej ”, smilede Chrizza og tog imod Bills hånd.
”Mhh…”, grinte han og klemte den tæt. ”Nu skal vi have det sjovt”, og så hen på Tom, der ikke kunne være mere enig.
Hun kunne ikke lade være med at tænke på, hvordan hans personlighed havde skiftet i løbet af dagen; hun kunne ikke genkende ham mere… ellers var det bare hende, der var noget galt med – hun kunne ikke helt finde ud af det. 

Ingen kommentarer: