lørdag, juli 23, 2011

Den sidste pige i mængden - Kapitel 2


Det bankede roligt på min dør til mit hotelværelse. Jeg havde netop lige fået tøj på igen efter at have været i bad. Selvom jeg ikke havde behøvet at tage det på, da det snart ville ligge på gulvet igen… Alligevel smilede jeg selvsikkert til min spejlbillede, før jeg rakte ud efter håndtaget og åbnede døren.
Hun så med et smil på læben og så mig direkte i øjnene. ”Hej Tom”, sagde hun blidt.
”Hej smukke”, jeg trak hende indenfor og lukkede døren efter os. Jeg stod lidt og så på hende uden at sige noget. Der var ingen akavet stilhed på nogen måde, men der var ingen tvivl om, at vi begge to havde det samme tanke.
”Tak fordi du inviterede mig”, hviskede hun, som jeg langsomt bevægede mig frem mod hende og lagde mine hænder mod hendes hofter. Jeg mærkede hendes hænder mod mine skuldreblade og hendes læber mod mine.
”Er der nogen, der ved, at du er her?”, spurgte jeg hviskende mod hendes læber, som jeg kyssede hende igen.
”Det lyder næsten som om, du har tænkt dig at dræbe mig”, klukkede hun og så mig i øjnene. Jeg fnes bare og lod min hånd glide ned over hendes røv. Jeg rystede kort på hovedet og kyssede hende igen. ”Og tak for M&G billetterne”.
Jeg så hende i øjnene og smilede. ”Jeg blev jo nødt til at finde på et eller andet, så jeg kunne komme til at snakke med dig igen”, svarede jeg roligt og pressede mine læber mod hendes igen. Hun så flirtende på mig, mens hun lagde sine hænder mod min brystkasse. ”Og du kom”, sagde jeg lavt og trak hende tæt ind mod mig.
”Jamen… skulle det være en anden gang”, sagde hun lavt med sit ene øjenbryn løftet. Jeg kunne simpelthen ikke holde mig tilbage længere, og jeg kyssede hende intenst.
Der havde allerede været for meget snak, og jeg kunne allerede nu mærke, at det ikke ville blive et one-night-stand, helt ligesom det plejede at være. Men det var også godt med nogle små forandringer nu og da, var det ikke? Så længe jeg stadig fik sex, så kunne det da ikke gå helt galt, vel?
Jeg lænede mig frem mod hende, og hun blev presset op mod væggen. Vi kyssede stadig heftigt og intenst. Det føltes godt, og jeg tog endelig chancen til at rive jakken af hende og efterfølgende hendes bluse, som jeg smed på gulvet. Jeg mærkede, hvordan hun selv søgte ned for at tage min T-shirt af, og jeg hjalp hende lidt på vej.
Hendes hænder bevægede sig ned til mine bukser, i det samme som jeg søgte mod hendes. Hun lod mig trække dem af hende, og vores kys blev en smule heftigere. Jeg trak hende med ind i stuen, hvor hun skubbede mig op af den nærmeste væg.
”Oh”, stønnede jeg og mærkede hvordan hendes kys bevægede sit ned af min hals. Jeg pressede mine øjne sammen og lod mine hænder havde frit løb mod hendes krop. Jeg tog fat omkring hendes røv og trak hende op til mig, hvorefter jeg svingede hendes ben omkring mit liv.
”Tom”, hviskede hun mod min hals.
”Hmm…”. Jeg så hende i øjnene, og hun havde et frækt smil på læben. Igen, hun udstrålede sex! Jeg blinkede flirtende til hende og vådtede mine læber. Hun så ned på mine læber, og kyssede mig efterfølgende. Og jeg kunne endnu engang mærke hendes tunge lege med min.
Jeg bevægede os over mod spisebordet, hvor min kuffert lå foldet ud over hele bordet. Mens hun forførte mig, kyssede min hals og bed mig i øret, prøvede jeg at koncentrere mig om at finde mine små venner i kufferten, men det var svært at koncentrere sig om noget andet end hende; hun vidste lige hvordan, hun tændte mig!
Jeg fandt et kondom, og jeg vi kom ikke længere end til sofaen, hvor jeg bumpede ned med hende siddende på mit skød. Vi sad og kyssede lidt, mens hun lod sin hånd køre mod mit skridt, og hun åbnede til sidst mine bukser.
Vi så hinanden i øjnene et kort øjeblik, og hun fnes sødt, hvorefter hun greb fat omkring min pik, mens vi fortsatte med vores vilde kys. Der kom nogle sagte støn fra mig, og jeg lænede hovedet tilbage, hvorefter hun begyndte at kysse og slikke mig mod min hals.
Jeg troede ikke, det var muligt, men jeg blev pludselig endnu mere tændt, og jeg blev nødt til at afbryde hende. ”Lad os fortsætte inde i sengen”, sagde jeg en smule forpustet, men hun lagde sine hænder mod mit bryst.
”Lad os blive her”, sagde hun lavt, mens hun forsøgte at trække mine boxershorts ned om røven på mig. Jeg løftede mig lidt, og både mine bukser og boksershorts røg ned på gulvet. ”Mhhh…”, mumlede hun mine læber og lod sin tunge kredse omkring mine læber.
”Lad mig lige…”, mumlede jeg og åbnede min hånd, som jeg havde knyttet kondomet tæt mod. Jeg pakkede det op, mens hun så frækt på mig. Det kunne bare ikke gå for stærkt nu, og jeg rullede det på. Stadig stiv.
Hun trak sine trusser af sig, og hun satte sig overskrævs på mig. Mit hoved lænede sig hurtigt og automatisk frem og tilbage, som vi begyndte at have sex. Jeg pressede mine øjne hårdt sammen, og jeg trak vejret dybt. Det føltes godt, og jeg kunne mærke, at hun nød det mindst ligeså meget, som jeg gjorde.
Mine hænder lå mod hendes hofter, og jeg borede nærmest mine negle ind i hendes hud, som jeg bevægede mine hofter fremad for at støde op i hende. Vores tempo var hurtigt, og det var bestemt ikke lydløst; vi stønnede begge, og sagde ophidsende sætninger, der gjorde legen endnu bedre.
Jeg tog et godt og fast greb omkring hendes lår og bar hende med ind i soveværelset, hvor jeg lagde mig oven på hende. Hun lod mig tage kontrollen over hendes krop, og jeg kyssede hendes bryster intenst og vådt. Jeg lod derefter også min tunge glide hen over hendes ene bryst og bide blidt i hendes brystvorte. Jeg kunne mærke på hende, at det gjorde hende opstemt, og jeg så mit snit til at gå til den næste fase.
Kontrollen var stadig min, og jeg kunne gøre hvad, jeg havde lyst til. Det tændte mig endnu mere, og jeg lod min pik køre mod indersiden af hendes lår. Hun så mig i øjnene og fnes hæst. ”Du driller så meget lige nu”, sagde hun og bed sig i læben.
”Vil du hellere have, at jeg gøre.. sådan”, og jeg trængte hårdt op i hende. Hun knep øjnede hårdt sammen og skreg, som hendes hofter bevægede sig mod mig, og jeg fortsatte. Jeg lagde mine hænder mod hendes lår og lod dem glide ned af hendes ben, som jeg løftede op. Hun stønnede mit navn, og jeg kunne lide lyden af det. Vi fik øjenkontakt i et kort øjeblik, og hun lod sine ben falde ned på sengen igen. ”Vend dig om”, bad jeg forpustet og trængte ud af hende.
”Ohhh”, stønnede hun ligeså forpustet om jeg.  
Hun vendte sig om og lagde sig fladt på maven. Jeg lod mine fingerspidser kredse omkring hendes lænd, og jeg tog fat omkring hende og med hendes hjælp, sad hun på sine knæ. Jeg mærkede, hvordan vi var ved at få pusten igen, og sveden der var begyndt at komme. ”Jeg vil få dig til at skrige mit navn”, hviskede jeg hæst og grinte.
”Jeg er klar”, svarede hun med en forførende stemme, der fik mig til at handle hurtigt. Jeg lagde mine hænder mod hendes skuldre og trængte op i hende, og vi holdt det samme hurtige tempo som før. ”Ohh”, stønnede hun, og jeg kunne ikke lade være med at bevæge min ene hånd mod hendes hår, som jeg holdt fast i.
”Er det dét du vil ha’?”
Hun stønnede. ”Bliv ved”.
”Sådan her?”
”Oh God… please… bliv ved”, skreg hun. ”Tom!!!”.
Endnu et fast greb, og jeg trak hende op mod mig. Stående sex! Jeg klemte hende tæt ind mod mig, mens jeg fortsatte min rytme. Det føltes fantastisk, og jeg nød hvert eneste bevægelse, hver eneste berøringer, hver eneste sekund.
Det var ved at være tid til mit højdepunkt, og jeg kunne mærke, at jeg var lige ved at komme, så endnu engang handlede jeg hurtigt og fik hende ned og lægge på ryggen. Den samme stilling som før, og mine stød var hårdere. Jeg havde mine øjne presset hårdt sammen, og jeg kom. Det var fantastisk, og jeg kollapsede derefter oven på hende.
Jeg så hende i øjnene, og hun havde stadig det forførende blik i øjnene. ”Jeg fik jo ikke dig til at komme”, og jeg rynkede diskret på panden. Jeg løftede mig lidt fra hende og bevægede mig ned af hendes mave.
”Det er ok, Tom”.
Jeg rystede på hovedet. ”Du skal føle det samme, som jeg gjorde”. Hun fnes og lod sin hånd køre hen over mit hoved. Jeg mærkede, hvordan hun mønstrede mine cornrows, og jeg så hende i øjnene. ”Jeg skal nok få dig til at skrige mit navn igen”.
Før hun kunne nå at sige noget, lod jeg en finger glide op i hende, og jeg så hende presse sit hoved tilbage mod sengen. Hendes hofter løftede sig automatisk en smule, og jeg kunne ikke lade være med at smile, som hun stønnede højlydt ved min første berøring.
”OOH…”
Jeg lod min tunge glide ned over hendes mave, som jeg fortsatte med at give hende fingeren. Hun stønnede højlydt, og jeg blev opstemt ved lyden og ved stemningen… ved hende. Jeg mærkede, hvordan jeg selv blev tændt, og som min tunge begyndte at lege med hendes underliv, begyndte jeg at røre ved mig selv også. Jeg trak kondomet af, smed det på gulvet og gav mig selv et handjob.
Det føltes godt, og jeg lagde al min koncentration på hende; hun skulle føle noget, og hun skulle få den største orgasme… nogensinde. Og det hjalp på det, og jeg blev mere og mere vild, som jeg hørte hendes støn og skrig.
”Kan du lide det sådan her?”, spurgte jeg hæst og slikkede hende.
”Ja!!!”.
”Hvad med sådan her?”, og jeg stak to fingre op i hende.
Hun skreg og pressede sine øjne hårdt sammen. ”OOH! Ja!!!”.
”Hvilket er bedst?”.
”Begge! Ohh… Oh!”. Jeg gjorde begge dele på samme tid, og jeg kunne mærke, hvordan hun strammede og spændte i kroppen. Jeg gjorde lidt ekstra ud af det til sidst, og det blev vildere og vildere. ”Tom! Stop… Ohh… Stop… TOM!”.
”Hvad siger du?”, drillede jeg og blev ved i samme, vilde tempo.
”TOM!!!!”, skreg hun forpustet og hendes hofter løftede sig op. Jeg så hen mod hende og smilede. Jeg havde gjort, hvad jeg lovede hende; jeg havde fået hende til at komme. ”Ohh…”, kom det fra hende, og hun fik pusten tilbage.
Jeg lagde mig op ved siden af hende på siden og lod min højre arm ligge over hendes mave. Jeg tog hendes hånd i min og smilede til hende med et sexet smil. ”Jeg sagde jo, jeg ville få dig til at skrige mit navn”.
Hun fnes og rokkede diskret. ”Ja”.
Vi lå og så hinanden lidt i øjnene i et øjeblik, hvorefter hun begyndte at rejse sig fra sengen. ”Hvad skal du?”, spurgte jeg og satte mig op.
”Jeg vil ikke trænge mig på, Tom… Du har fået det, jeg kom efter. Og desuden vil jeg også hellere gå selv, før du smider mig ud”. Hun vendte ryggen til mig og gik ind mod stuen.
Jeg skyndte mig op fra sengen og løb ind i stuen, hvor hun stod og var ved at tage sine trusser på igen. Jeg greb ud efter nogle i min kuffert og gik akavet trukket dem op om røven, mens jeg gik imod hende. ”Du må ikke gå”, sagde jeg lavt, og stillede mig tæt op af hendes ryg.
Hun lod som ingenting, men jeg kunne se, at hun smilede. ”Du er kun i byen én nat… det går ikke”, sagde hun, og samlede sin BH op. Hun stod stadig med ryggen til mig, og jeg rakte ud efter hendes BH.
Uden at sige noget fik jeg trukket stopperne op omkring hendes skuldre, og jeg lukkede den. ”Bliv hos mig i nat, smukke”, bad jeg roligt mod hendes øre, mens jeg lod mine hænder føre ned mod hendes bryster. ”Jeg er kun i byen én nat… jeg vil gerne tilbringe den sammen med dig”.
Jeg trak mine hænder til mig igen, som hun vendte sig om mod mig og så mig i øjnene. Der var et lille smil på hendes læber, og jeg kunne heller ikke selv lade være med at smile. ”Jeg troede ikke, det var lovligt at tilbringe en hel nat sammen, når det hed one-night-stand”.
”Der er ingen regler for one-night-stand… i så fald… lad os lave vores egne regler”, og jeg lod mine læber presse mod hendes i et intimt kys. Det varede ved, og det udviklede sig til nogle mindre og behagelige kys. Jeg mærkede hendes tunge mod mine læber, og jeg åbnede dem. Vores tunger legede med hinanden, og jeg fik endnu engang lyst til at tage hende med tilbage i sengen – der hvor vi hørte til.
”Tom…”, hviskede hun og gjorde afstanden mellem vores læber en smule større.
Jeg så hende i øjnene. ”Hm?”.
”Jeg tror, det er bedst, hvis jeg går nu”.
Jeg rystede på hovedet og tog hendes hænder i mine. ”Nej. Bliv natten over… jeg vil lære dig at kende. Det er ikke hver dag, jeg finder en pige som dig, som jeg rent faktisk har lyst til at tilbringe natten sammen med”. Pause. ”Det er ikke hver dag jeg tigger en pige til at blive”. Hun smilede og overgav sig med et let suk. ”Jeg kender ikke engang dit navn…”.
”Chrizza”, sagde hun lavt.
”Chrizza”, gentog jeg og smilede. Jeg trak hende med ind til sengen, og lagde mig lænet op af sengegæret. ”Kom her… Chrizza”. Hun smilede og fulgte efter mig op i sengen, og jeg lagde min ene arm omkring hende, som hun lagde sig i min favn. ”Jeg kan godt lide dit navn”, mumlede jeg mod hendes øre og mærkede hendes hånd mod min mave.
”Tak”, smilede hun.
Jeg vendte mit hoved mod hende og så hende direkte i øjnene, som jeg spurgte hende i en mere eller mindre seriøs tone: ”Ved du overhovedet, hvem jeg er?”.
Hun var stille i et øjeblik. ”Altså…”. Hendes blik flakkede, og hun sagde ikke mere.
”Hvem var det, du havde med i dag?”.
”Det var Olivia… min kusine på 11år. Hun er stor fan af jer. Forelsket i Bill som bar pokker”.
”Og det er du ikke?”.
”Forelsket i Bill?”, grinte hun.
”Nej… fan?”.
Hun rynkede på panden og så uskyldigt på mig. ”Jeg har aldrig rigtig hørt jeres musik, må jeg ærlig indrømme… men Olivia snakker rigtig meget om jer, så igennem hende ved jeg da lidt omkring jer som band”.
”Så du vidste slet ikke, hvem jeg var, da vi mødtes tidligere?”. Endnu et uskyldigt smil kom frem på hendes læber, og hun rystede på hovedet. Jeg tænkte tilbage på tidligere, hvor jeg var stødt ind på hende omme bag arenaen. Jeg havde tilbudt hende en smøg, og vi havde stået og snakket lidt frem og tilbage i ganske få minutter – og det var det, der fik mig til at ”opsøge” hende igen; jeg ville snakke mere med hende. ”Men kunne du så lide koncerten? Kunne din kusine lide den?”.
”Hun blev dårlig allerede efter den tredje sang, så vi blev nødt til at gå ud, indtil hun fik det bedre igen”. Hun trak underlæben lidt ud og så mig i øjnene. ”Hun havde glædet sig så meget… det var hendes første koncert… første møde med jer… og så bum… det hele mere eller mindre ødelagt på grund af nervøsitet og spænding”.
”Har hun det godt igen?”, spurgte jeg en smule bekymret.
Hun nikkede. ”Jeg tror ikke, det var noget slemt, men jeg ville i hvert fald ikke tage nogen chance og lade hende stå deroppe foran sammen med alle de skrigende tøser”. Hun grinte sødt og lod sin pegefinger glide mod min hud. ”Jeg havde jo lovet hendes forældre at passe på hende”.
Jeg nikkede forstående og smilede lidt, mens jeg tænkte. ”Vi kommer tilbage til Tyskland igen om to uger… måske jeg kan få vores team til at skaffe nogle billetter… så kan vi gentage succesen”, og jeg blinkede flirtende til hende. ”Måske vi kan få presset et lille møde ind også… bare dig, din kusine og os”.
”Kan du gøre det?”, spurgte hun forbavset.
Jeg nikkede. ”Jeg vil se, hvad jeg kan gøre”, lovede jeg. ”Jeg vil i hvert fald også gerne tilbringe endnu en nat sammen med dig, Chrizza… og jeg er sikker på Bill også gerne vil møde en lille beundrer”. Jeg smilede og tog hendes hånd i sin. ”Under alle omstændigheder håber jeg ikke, at det her vil være vores sidste møde”. 

Ingen kommentarer: