tirsdag, september 13, 2011

Kapitel 237


”Hvornår starter showet?”, spurgte hun og lagde sit ansigt mod hans skulder.
Der var sket fremskridt; de havde siddet og nusset blidt og været tætte i længere tid nu, hvor hun ikke havde fået det dårligt eller følt sig utilpas. Det var længe siden, at de havde kunnet sidde så længe, og det fik Tom til at tænke, at det nok skulle blive en god aften. Ikke fordi han regnede med noget på den dumme i sengen, for den tanke havde han allerede lagt bag sig efter sidste gang, de prøvede, men fordi han nu vidste, at han kunne nusse og hygge med hende uden at være fysisk aktive – en ting, som han aldrig havde indset var godt, før han mødte Chrizza og hendes svækkede perioder som denne.
”Om 2 timer”, svarede han lavt og lod sit ansigt hvile mod hendes. Hun svarede ikke, men blev bare ved med at sidde lænet op af ham. ”Er du træt, skat?”, spurgte han lavt og forsigtigt og trak hende lidt ud fra sig, så han kunne se hende i øjnene.
”Nej”, rystede hun på hovedet.
”Hvad så?”.
Hun trak lidt på det. ”Jeg vil gerne i bad, inden det starter”.
Han nikkede. ”Selvfølgelig”.
”Vil du hjælpe mig?”, og smilede sødt.
Han rynkede lidt på panden og så lidt skeptisk på hende. ”Jeg tror godt, du kan klare det selv i dag, skat, tror du ikke?”. Hun trak på skuldrene, men rystede alligevel diskret på hovedet. ”Det tror jeg godt, du kan”, fnes han sødt og rystede på hovedet over hende.
”Hvad hvis nu, jeg gerne vil have dig til at hjælpe mig?”.
Han fik et hemmeligt smil på læben, men lod det så alligevel falde lidt, da han tænkte tingede hurtigt igennem. ”Selvom jeg virkelig har lyst, skat, så går det ikke”. Pause. Han vidste udmærket godt, hvad hun var ude på. ”Jeg vil rigtig gerne, skat, men det går ikke… ikke efter sidste gang”. Han lod sin hånd kærtegne hendes kind, mens han ikke lod sit blik tage fra hendes.
”Jeg kan godt klare det”, mumlede hun og så ned.
Hun klukkede sødt og kyssede hendes hår. ”Nej. Jeg ved ikke, om jeg tør give det en chance”, men hun svarede ham ikke. ”Chrizza…”, sagde han lavt og lod sin hånd løfte hendes ansigt op, så han kunne se hende i øjnene igen. ”Jeg vil ikke risikere at komme ud for det, der skete sidst, skat. Jeg blev virkelig bange”.
Hun nikkede diskret og sank en klump. ”Jeg vil jo bare gerne give dig igen efter alt, hvad du gør mod mig”, svarede hun med en meget lav stemme, næsten hviskende. Han smilede sødt til hende, mens han rystede diskret på hovedet. ”Jeg mener det…”.
”Du skal ikke give mig noget tilbage… og specielt ikke når du ikke er stabil nok til det”.
”Men det er jeg nu”, skyndte hun sig at sige.
Han smilede. ”Det kommer ikke til at ske, skat”.
”Jeg kan godt klare det, Tom”.
”Jeg vil hellere vente, skat”, sagde han helt seriøst og så hende længe i øjnene, mens der var helt stille omkring dem. ”Du må ikke være ked af det, skat”, bad han roligt og lagde begge sine hænder mod hendes kinder. ”Jeg tør ikke tage chancen. Jeg vil jo ikke gøre dig ondt, vel skat”.
Hun rystede på hovedet. ”Det ved jeg godt”.
”Du må ikke være ked af det, skat”, hviskede han mod hendes læber. ”Jeg elsker dig jo”, hvorefter han lod sine læber presse mod hendes. Han gjorde afstanden mellem deres ansigter lidt større, så han kunne se hende i øjnene. ”Jeg vil hellere end gerne vente, skat. Du skal ikke tænke på mig”, og smilede forsigtigt. ”Så længe du ikke lider er det fint nok for mig”.
Hun sagde ingenting, men lod bare sine læber presse mod hans i et længere kys. ”Så lad os vente lidt”, hviskede hun og kyssede ham igen. Han gjorde afstanden mellem dem større og smilede sødt til hende. ”Hvad?”, fniste hun.
”Vil du i karbad eller brusebad?”.
”Vil du med?”.
Han smilede. ”Måske”.
”Karbad!”.

Bill: Hej :-) David siger, han vil ringe senere omkring i morgen… Håber det går godt.
Tom: Ok, tak. Det går fremad i hvert fald. Hun er i godt humør i dag.
Bill: Det lød også sådan, da vi snakkede sammen. Det er godt :-) Tror du, hun kommer med?
Tom: Jeg håber det, men jeg ved det ikke endnu? Jeg vil ikke forlade hende.
Bill: Det forstår jeg godt, Tom. Men hils hende fra mig. Jeg må gå. Vi ses i morgen!

Lige som hun havde sat sig ned i det dejlige, varme og ikke mindst sæbefyldte karbad, kom Tom luntede ud til hende på badeværelset. Han satte sig ned på hug ved siden af og lod sin hånd glide over hendes hår, som var sat i en mindre knold oven på hendes hoved. Han sad bare og så hende i øjnene, mens han smilede sødt.
”Kommer du ikke ned?”, spurgte hun halvhviskende.
Han lænede sig ind over og kyssede hende blidt. ”Nej”, sagde han lavt mod hendes læber.
”Hvorfor ikke?”, men han svarede ikke. ”Du sagde måske…”.
”Jeg vil ikke diskutere det”, svarede han afsluttende og rejste sig.
”Nej”, udbrød hun og rakte ud efter ham. Hun lagde sin hånd i hans, som han satte sig på kanten af badekaret. ”Vil du ikke nok blive, Tom? Jeg gider ikke ligge herude alene”. Han fik et lille smil på læben. ”Vil du ikke nok komme ned til mig?”.
”Kan du klare det?”, spurgte han, mens han så hende seriøst i øjnene.
Hun nikkede. ”Ja”.
Han fnes sødt og kyssede hendes hår. ”Giv mig 2 minutter, skat”, og han rejste sig og forsvandt med små skridt ud af badeværelset. Men der gik ikke engang to minutter, før han var ude hos hende igen. Han sendte hende et lille smil, som han stod foran spejlet og så hendes spejlbillede. Han tog sin cap af og lod sine dreadlocks binde op i en elastik. ”Du skal sige til, hvis du får det skidt, skat”, sagde han bekymret og vendte sig om mod hende.
”Det skal jeg nok”, mumlede hun.
Han gik mod hende, mens han trak sin T-shirt over hovedet og smed den ned på gulvet. ”Nu bliver det altså forbudt for børn, skat. Du må nok hellere kigge den anden vej”, klukkede han, mens han også smed sine bukser.
Hun fnes og holdt sig for øjnene, indtil hun kunne mærke, at han var nede i vandet sammen med hende. ”Mhhh”, fnes hun og smilede til ham, da han satte sig op af kanten ved siden af hende og lagde sin arm omkring hende.
”Jeg elsker dig”, hviskede han mod hendes hår og kyssede hende. Hun smilede bare og lagde sit hoved mod hans hals. ”Hvordan har du det?”, spurgte han forsigtigt med en rolig stemme, mens han nussede hende blidt og kærligt.
”Jeg har det godt”.
De fik øjenkontakt, og han lod sine læber presse mod hendes. ”Jeg ved godt, at det ændrer sig hele tiden, men tror du, du er frisk nok til at tage med mig… med os til Paris i morgen?”. Han håbede på det bedste, men han ville alligevel ikke presse hende med sig, hvis hun ikke selv følte for det.
Hun trak lidt på det. ”Hvis jeg har det, som jeg har det nu, så er jeg”, svarede hun, og han kunne se i hendes øjne, at hun talte sandt. Der kom et smil på hans læber, og hun kunne ikke andet end at gengældte det søde smil, han sendte hende. ”Jeg vil rigtig gerne med”.
”Jeg håber, du får det bedre, skat, for jeg kan ikke lide at forlade dig”.
Hun lagde sin ene hånd mod hans kind og så ham bare i øjnene. ”Du forlader mig heller ikke, skat. Der er bare lidt mere afstand mellem os, end der plejer at være”, opmuntrede hun ham og plantede efterfølgende et mindre kys på hans læber.

Efter godt og vel en time i badet, rejste Tom sig fra badet og slyngede et håndklæde om livet. Han så ned på hende, som hun bare lå og smilede på til ham. ”Op med dig, skat”, fnes han og rakte ud efter et håndklæde til hende, som han bredte ud. ”Kom så”, og han blinkede til hende.
Hun gik langsomt og sikkert op af vandet med hjælp fra Tom og gik direkte ind i hans arme, som han svingede håndklædet omkring hende. Hun så ham i øjnene og smilede sødt til ham. Deres læber mødtes i nogle små, romantiske, intense kys.
”Bær mig ind i sengen”, bad hun lavt mod hans læber og fortsatte derefter med at kysse ham.
”Nej”, hviskede han bare.
Hun ignorerede hans svar og lod sin underkrop presse mod hans, som hun stillede sig helt tæt op af ham, og hun kunne mærke, hvordan han nød hendes krop tæt mod hans. ”Kom nu”, bad hun halv hviskende og kyssede ham videre, som hun forsigtigt og forførende bevægede sin hånd ned ad hans våde overkrop.
Men lige inden hun nåede ned til håndklædet, tog han fat omkring hendes lår og trak hende op til sig. Han åbnede badeværelsesdøren og bar hende ind til hendes seng, hvor han lagde hende ned. ”Du lover, du siger til, hvis du ikke kan klare det, ok?”, sagde han meget seriøst.
Hun nikkede. ”Ja”. Han lagde sig ned over hende, men holdt sig alligevel et godt stykke over hende, så han ikke lå direkte på hende, hvilket kunne få hende til at føle sig utilpas. Han kyssede hende, og hun kyssede igen, inden de begyndte at elske roligt og romantisk. 

Ingen kommentarer: